28. Poglavlje

42 5 3
                                    

Hodala sam pored Alexandera prema kafiću, kroz stakleni izlog sam vidjela Carolinu i Sergeya kako sjede za stolom i pričaju. Ušli smo u kafić, Alexander mi je dobacio jedan nesigurni pogled i spustio ruku oko mog struka. Prošetali smo do njihovog stola i sjeli nasuprot njih, pozdravili su nas, no potom odmah zašutjeli. Sergey me znatiželjno promatrao, no Carolina je sumnjičavo zurila u Akexandera. Naručili smo, Alexander je gledao pred sebe povremeno me pogledavajući. Bilo mu je neugodno, a ni njima nije bilo baš bajno.

"Alexander.", promrmljao je i pružio Sergeyu ruku.

"Sergey.", odvratio je prihvativši njegovu ruku.

Nakon upoznavanja s Carolinom koja je idalje bila nesigurna, stigli su naši napitci. Ona je jedina otpila gutljaj i zagledala se u njega kao zmija u svoj plijen.

"Kako ste se upoznali?", upitala je prekriživši ruke na prsima.

Alexander je slegnuo ramenima i pogledao ju u oči.

"Susreli smo se u Sankt Peterburgu, u kafiću. Bila je gužva pa je završila sjedeći nasuprot mene.", odgovorio je idalje neutralnog izraza lica.

"Što ti se najviše svidjelo na njoj?", upitala je suzivši oči.

"Opaki stav i lijepa građa.", odvratio je blago se podsmijehnuvši.

Spustila sam pogled na svoju šalicu iz koje je izlazila para.

"Koliko imaš godina?", upitala je iako je znala.

Stegnuo je obje čeljusti., "Trideset i jednu.", promrmljao je.

Vidjela sam da ih Sergey začuđeno promatra isto kao i ja.

"A znaš da ona ima devetnaest?", upitala je s podignutom obrvom.

"Daj, Ca...", promrmljala sam nelagodno.

"Da, znam.", prosiktao je.

"Zanimljivo.", odvratila je naslonivši se na naslon.

"Ah, što da ti kažem? Stopostotni sam Rus.", šapnuo je nasmijavši se, ovo je i Sergeyu izmamilo osmijeh.

"Kakav ljubavni život si imao do sad?", upitala je ignorirajući njihovo smijuljenje.

Sad se stvarno nasmijao., "Prilično loš.", promrmljao je ugrizavši se za usnicu., "Uz sve ostalo, bio sam oženjen sa dvadeset i četiri, razveli smo se nakon dvije godine.", promrmljao je.

Znala sam za to, rekao mi je to gotovo odmah nakon što smo se upoznali. Sad me Carolina pogledala poprilično začuđeno. Sergey je samo šutjeo i zabavljeno promatrao raspravu.

"Misliš li da ju poznaješ dovoljno dobro da biste bili zajedno?", upitala je na što smo se svi, uključujući i nju, nasmijali.

"Voli me i to mi je dovoljno. Ne moram znati svaku pojedinost o njoj.", sad se blago namrštio.

"A voliš li ti nju?", upitala je s podignutom obrvom.

"Naravno da ju volim, zašto bih inače trpio ovo ispitivanje?", upitao je s podignutom obrvom.

Kimnula je., "Završno pitanje. Koji joj je najdraži okus sladoleda?", upitala je zagledavši se u njega.

Sad se od srca nasmijao i poljubio me u obraz., "Punč."

Carolina mu je zapljeskala i s osmijehom kimnula glavom.

"Čestitam! Prošao si ispit, ali očekujem da dođeš sa mnom na dvije minute da popričamo nasamo!", zaprijetila mu je i okrenula se prema meni., "Slažem se sa svime što si rekla, gotovo savršen, čak je i odlične visine. Nije loše.", rekla je nasmijano ga pogledavši.

"Hej!", Sergey se pobunio i povukao ju k sebi.

Nasmijala se i spustila svoje ruke na njegovu koja ju je obgrlila oko prsa.

"Ljubomoran?", upitala je nasmijano na što je on namršteno otpuhnuo.

Sad je razgovor postupno postajao ugodniji, pili smo svoje napitke i nasmijano razgovarali. Atmosfera je bila ugodna i nitko više nije bio napet zbog Alexove prisutnosti. Sergey se postupno sprijateljio s Alexom i njih dvojica su se prebacili na ruski, šalili su se i očito se dobro slagali. Ja sam komentirala događaje koji su se događali, u posljednje vrijeme, s Carolinom. Osmijeh joj nije silazio s lica i cijelo vrijeme me promatrala, oči su joj se sjajile. Prošlo je jako puno vremena otkad sam ju zadnji put vidjela ovako sretnu.

"Sergey jako lijepo utječe na tebe, Ca. Nisam te dugo vidjela ovoliko sretnu.", šapnula sam i naslonila glavu na staklo.

"Znam, ne znam kako sam prije živjela bez njega. Lakše mi je otkad ga imam.", šapnula je bacivši nježan pogled na Sergeya koji je objašnjavao Alexu nešto usput gestikulirajući rukama.

"Tako je meni s Alexom.", šapnula sam i spustila pogled na stol.

Nagnula se prema meni i skroz tiho šapnula:

"Sinoć sam spavala s njim..."

Pogledala sam ju u šoku razjapljenih usta., "Molim?! Kad si mi mislila reći?!", nesvjesno sam povisila ton pa su me dečki zbunjeno pogledali na tren, stišala sam se i ponovila pitanje.

Slegnula je ramenima., "Bila sam pod dojmom, nije mi bilo ni do ovog našeg sastanka. Htjela sam ostati još s njim u krevetu no on me natjerao da krenemo."

"Ma, nisi trebala dolaziti! Bolje da si ostala s njim! Mi se možemo naći bilo kad!", potužila sam se.

"Ispričat ću ti sve kad se budemo našle nasamo, ne želim da me itko od njih dvojice čuje.", prošaptala je i nasmijala se.

I dalje sam ju iznenađeno gledala, ali nisam više svraćala na tu temu. Pričale smo o regularnim stvarima i njenom poslu. Sergey i Alexander su na tren ušutili, pogledali su se i potom počeli promatrati nas.

"Što?", upitale smo zbunjeno.

Nasmijali su se, Alexander je spustio pogled, ali Sergey je nastavio promatrati Carolinu. Nakon minute šutnje obojica su odmahnuli glavom i sad slušali o čemu mi razgovaramo. Alexander je sjeo blizu mene i naslonio me na sebe, Sergey se namrštio i povukao Carolinu k sebi čvrsto ju zagrlivši i poljubivši u obraz. Obje smo zbunjeno slegnule ramenima i pustile ih da nas grle, vjerojatno neka glupa muška fora.

Kad smo došli na temu Carolininog planiranog odlaska u SAD na proljeće, Sergey ju je namršteno pogledao.

"Nisi rekla.", promrmljao je dovoljno glasno da sam i ja mogla čuti.

"Palo mi je na pamet tek nedavno, htjela bih malo posjetiti Philadelphiju. Nisam bila ondje već dugo vremena, mislila sam ti reći večeras.", odvratila je šaptom.

Nisam znala da Sergey ne zna, nadam se da se neće sad posvađati zbog mene. Alexander je spustio svoje lice na moj vrat.

"A što ćemo mi večeras, ljepotice?", šapnuo je uhvativši me za ruku.

Skupila sam usne u ravnu crtu i ukočila se., "Ne znam.", propentala sam naslonivši glavu na njegovu.

"Dolaziš kod mene?", šapnuo je još tiše.

"Dolazim.", promrmljala sam i osjetila nježan poljubac na vratu.

A/N Vote and comment!😏

Ljubav na ruski načinWhere stories live. Discover now