"Što sad hoćeš? Pitala sam što me zanimalo. Sad me ostavi na miru."
"Gle, mogao sam podnositi tvoju ljutnju do neke mjere. Sad stvarno pretjeruješ. Sutra ćemo igrati 'Risk' dovedi Sergeya. Igrat ćemo u parovima, a ako ne budeš dobra prema Kseniji..", napravio je stanku. ,"Vodim Dostojevskog u šinteraj i ostaje tamo."
"To je Sergeyev dar, ne možeš to napraviti."
"Mogu i hoću. Ako ne budeš bila dobra."
"U redu.", preokrenula sam očima. ,"Jel mogu sad ići?"
"Ne. Pitaj što te zanima u vezi mene i Ksenije."
"Jesi spavao s njom?", upitala sam zureći ravno u njene jantarne oči, spustila je pogled.
"Carolina..", oblizao je usnice. ,"To je ipak preosobno."
"Rekao si da pitam što me zanima, sad odgovori.", bila sam ustrajna.
"To je kao da ja tebe pitam jesi li spavala sa Sergeyem!", promatrao me pogledom preklinjavši me da ušutim.
"Pitaj slobodno. Nisam spavala s njim.", rekla sam ležerno slegnuvši ramenima na što se još više naživcirao.
"Carolina, molim te...", pokušao je.
"Samo mi odgovori na pitanje i odlazim. Samo da znam koliko ste povezani."
"Dobro, da, jesam. Spavao sam s njom. Molim te, ako nemaš nekih normalnih pitanja, idi."
"Gdje ste se upoznali?", upitala sam, već polako zainteresirana za razgovor o ovome jer je njoj bilo neugodno.
"Radimo zajedno, uredi su nam blizu pa smo se nekad sretali pod pauzama ili raznošenju dokumenata. Trebala mi je pomoć oko nekih podataka koje sam obrađivala na računalu, pa mi je tvoj tata pomogao. Poslije smo se nekoliko puta sreli u kafiću kamo smo pod pauzom išli na kavu i započeli smo razgovor.", Ksenija je objasnila umjesto njega.
Pogled joj je bio uperen u pod dok je govorila, nije me gledala u oči. Imala je tamno smeđu kosu dugačku do ramena, jantarne oči, nježne crte lica i lijepu građu tijela. Bila je sportski građena, izgledala je kao da uživa u plivanju ili igranju tenisa.
"Koliko imaš godina?", upitala sam pogledavši Kseniju.
Osmijehnula se. ,"Ove godine sam navršila 35."
Stisnula sam usnice u ravnu crtu, nisam htjela da mi izleti neki arogantni komentar. Ona ima trideset pet, a moj tata je na početku godine napunio četrdeset osam. Nije mi nikako bilo jasno što to oni imaju zajedničko. Kao ni kako to da je završio s njom kad je toliko mlađa od njega. Moja mama je mlađa od mog tate jedva dvije godine.
Ustala sam se i tihim koracima se počela povlačiti na kat. Ušla sam u sobu i tiho zatvorila vrata. Upalila sam računalo i pokrenula igricu 'Need for speed'. Čula sam ih kako razgovaraju u prizemlju. Stavila sam slušalice i pustila si glazbu.
Jackson P.O.V.
"Zavoljet će te, vidjet ćeš.", uvjeravao sam Kseniju držeći ju nježno za ruku.
Bilo joj je žao što ju Carolina ne voli i svaki puta kad bi svratila osjećala se kao da je na vatrenoj liniji.
"Nisam baš sigurna u to, ne želi me ovdje.", uzdahnula je naslonivši glavu na moje rame.
"Samo nije navikla da je u kući još netko. Navikla je da smo samo ona i ja, za nju je to velika promjena.", trudio sam se oraspoložiti ju.
"Nadam se, ne želim da me mrzi. Misliš li da joj je čudno što sam trinaest godina mlađa od tebe?", upitala je pogledavši me u oči.
"Ne znam, mislim, možda joj je čudno. Njena mama je od mene mlađa dvije godine.", promrmljao sam slegnuvši ramenima.
Kimnula je i poljubila me. ,"Morala bih krenuti kući.", šapnula je ustavši se.
"U redu.", otvorio sam joj vrata i zagrlio ju. ,"Želiš li da te odvezem?", upitao sam oslonivši se na dovratak.
"Ne trebaš, hvala ti.", promrmljala je.
Poljubac.
"Ujutro ću doći po tebe prije posla.", rekao sam nasmijavši se.
"U redu. Vidimo se.", promrmljala je mahnuvši mi nakon čega se udaljila stazom.
Ušao sam natrag u kuću, tiho sam zatvorio vrata i odšuljao se na kat. Tiho sam pokucao na Carolinina vrata.
"Što?", začuo sam njen glas s druge strane vrata.
Ušao sam unutra.
"Htio sam razgovarati s tobom.", skinula je slušalice s glave i usredotočila se na mene.
"Gle, ako je nešto u vezi Ksenije ne želim o tome pričati."
"Samo sam ti htio reći da ju nemaš razloga mrziti. Ne želi ona nadomjestiti mamu, samo želi da ju zavoliš. Gle, Lina. Zašto ju zapravo ne voliš? Znam da ti je čudno da nakon toliko godina ja opet imam nekoga, i meni bi bilo na tvom mjestu. Samo mi nije jasno, ona je tako dobra prema tebi."
Zurila je u pod i igrala se rubom majice.
"Prečudno je, a činjenice da si svoje 'prekovremene' provodio s njom, da je toliko mlađa, da si mi to prešutio i da si joj rekao za New Jersey. Ništa od toga ne pomaže situaciji. Osjećam se izloženo kad sam s njom jer vidim da joj govoriš neke stvari. Neugodno mi je jer sam Sergeyu prešutjela New Jersey, a ona zna.."
"Žao mi je.", to je bilo jedino što sam mogao reći u svoju obranu.
A/N Vote and coment. ♡♡
YOU ARE READING
Ljubav na ruski način
FanfictionFanfiction o Sergeyu Sirotkinu❤🇷🇺 Kad se Carolina doseli u novi grad upoznat će mladog Rusa. Hoće li biti bitno što je Carolina već jednom bila povrijeđena? Hoće li biti bitno što se njenom tati ne sviđa da njegova kćer ima dečka? "Ti si Rus?", up...