Ujutro sam se probudila, glave još uvijek oslonjene na Sergeyevim prsima. On još uvijek spava i baš ga je lijepo gledati, kosa mu se činila tamnijom zbog sumraka u sobi, lice mu je bilo opušteno i ravnodušno. Pogledala sam na sat, imam još deset minuta prije nego budem morala ustati i spremiti se za posao. Lagano sam vratila glavu na njegova prsa i zaklopila oči, ne želim nikad ustati iz ovog kreveta, samo želim ostati tu danas, cijeli dan. S njim. No svjesna sam da to nije opcija i baš kad se pripremam za ustajanje, Sergeyeva ruka se nađe u mojoj kosi. U tišini me mazio po kosi i igrao se s njom, a onda me nježno poljubio u glavu.
"Hej.", šapnuo je.
"Hej.", odvratila sam i osmijehnula se, volim taj njegov pospani, hrapavi glas., "Oprosti što sam te probudila.", šapnula sam primaknuvši lice njegovom vratu.
"Ionako bih ustao za nekoliko minuta, vozim te na posao, mislio sam ti skuhati kavu.", poljubio me u kosu i čvršće zagrlio.
"Ne moraš to raditi svaki put kad prespavam ovdje, mogu to i sama, a ti možeš spavati.", nasmijao se na moju izjavu.
"To je nešto što volim raditi dok si tu.", zastao je na tren mazeći me po kosi., "Brinuti se za tebe."
Osmijehnula sam se i polako uspravila pored njega., "Cijenim to.", poljubila sam ga., "Ali sad se stvarno moram spremiti.", ugrizla sam se za usnicu shvativši da sam samo u njegovoj sivoj košulji.
Nasmijao se kad je primijetio kako mi je crvenilo oblilo obraze kad me odmjerio. Ustao se i odmahnuo glavom, njegova tamna pidžama je bila izgužvana jer sam gotovo cijelo vrijeme spavala na njemu sinoć. Osmijeh mi je preletio usnama kad sam se uspijela iskobeljati iz kreveta promatrajući njega kako hoda po sobi u papučama i zbunjeno se češe po glavi.
"Izgubio si nešto?", upitala sam nasmijano dok sam se kretala mekim čupavim tepihom prema kupaonici.
Pogledao me s podignutom obrvom i odmahnuo glavom., "Ništa važno.", zgrabio me oko struka i privukao k sebi utisnuvši nježan poljubac na moje usne.
Odmaknuo se i namignuo mi dok sam nastavljala svoj put prema kupaonici preko mekog tepiha, sa širokim osmijehnom na licu. Volim ova jutra sa Sergeyem, pomažu da barem donekle zaboravim na sranja koja se događaju. Ne želim na posao, želim vidjeti tatu, odmarati uz Sergeya i smišljati razne scenarije za naš odlazak u Philadelphiju. Nedostaje mi ta opuštenost koju sam prije uvijek imala, previše se brinem u zadnje vrijeme. Uh, danas bih se još trebala i naći s Anom, ne znam hoću li moći. Poslat ću joj poruku s posla, mrmljala sam u sebi dok sam se spuštala ulaštenim stubištem do kuhinje gdje je Sergey sjedio za šankom uz dvije šalice kave.
Široko sam se osmijehnula i poljubila ga, uvijek je tako dobar prema meni, veselo se osmijehnuo i stegnuo me uz sebe. Poigravao se mojom kosom, pustio me iz zagrljaja i poljubio u obraz.
"Želiš da te pokupim s posla pa da odemo do tvog tate? Moram riješiti neke papire u SMP Racingu, pa možda budem malo kasnio. Javit ću ti.", otpio je gutljaj kave i usredotočio se na proučavanje mog lica, smrknuo se., "Izgledaš umorno, nisi dobro spavala?", upitao je zabrinuto.
"Ne, jesam, samo me još uvijek malo brine tatino stanje i naš odlazak.", slegnula sam ramenima.
Blago se namrštio., "Još uvijek mi smeta što si platila sama.", otpila sam gutljaj kave i preokrenula očima.
"Ne budi djetinjast.", prigovorila sam iako zapravo ponekad volim kad je takav.
Nasmijao se., "Znam da to voliš...", zezao me nasmijavši se preko ruba šalice.
Uzvratila sam osmijeh i u tišini smo dovršavali toplu kavu koju samo on zna napraviti tako da ju čak i ja volim. Zrake sunca su lijeno provirivale kroz prozor osvjetljavajući mu desnu stranu lica. Njegove prekrasne plave oči su veselo zaiskrile dok me promatrao. Na tren sam ga poželjela upitati o čemu razmišlja, ali njegove lijepe oči su me ušutkale. Kako može biti tako vraški lijep? Tako sladak? Tako moj? Promeškoljila sam se, ustao se s barske stolice i pokupio naše šalice odloživši ih u sudoper. Okrenuo se prema meni, elegantan kao i uvijek u ležernoj nježno sivoj majici i crnim trapericama. Kako uvijek izgleda tako dobro ujutro? Oslonio se na šank i nasmijano me promatrao, promatrala sam ga. Kosa mu je narasla, ne previše, ali dovoljno da bude slatko razbarušena.
"Što?", zbunjeno je upitao prošavši rukom kroz moju kosu.
"Stvarno ti treba šišanje.", zahihotala sam se kad me poljubio u obraz.
"To se lako sredi, ne sviđa ti se kad pustim kosu?", provukao je prste kroz svoju kosu ostavivši ju razbarušenu.
"Pa...", zastala sam razmišljajući, pa, sladak je., "Meni si lijep na sve načine, ali radije bih da se ošišaš.", poljubila sam ga u obraz i naslonila čelo na njegovo.
Ponovno se nasmijao i usredotočio se na moje oči, nije dugo trebalo da se oboje počnemo smijati. Privukao me k sebi i poljubio.
"Volim biti budala s tobom.", šapnuo mi je na uho i ostavio sladak poljubac na mom vratu.
Čvršće sam ga zagrlila i lagano poljubila u prsa., "Trebala bih se spremiti za posao.", osmijeh mi je zatitrao na usnama dok sam ga grlila.
Definitivno najviše od svega na svijetu volim njegove sigurne i tople zagrljaje., "Meni izgledaš prekrasno u svemu, kao i sada.", odmaknuo me od sebe i odmjerio.
"Nosim tvoju pidžamu i ogrtač.", morala sam odgovoriti na njegovu izjavu.
"Točno.", nasmijao se i poljubio me., "Hajde, spremi se, ne želiš zakasniti.", namignuo mi je i lagano me poljubio u obraz.
Uzdahnula sam i okrenula se od njega, stvarno mi se ne da ići na posao, samo želim ostati ovdje i uživati sa Sergeyem. Ne mogu dočekati naše putovanje u Philadelphiju, moći ću provesti toliko vremena s njim. Samo s njim. Odmarati, šetati, maziti se s njim. Kako bi tek bilo ako se preselim k njemu? Uspela sam se stubama do naše sobe i lijeno se preobukla u odjeću za posao, prebacila sam torbicu preko ramena. Nasmijala sam se dok sam slagala njegovu pidžamu natrag u ormar, hmm miriši na njega. Vratila sam njegov ogrtač u kupaonicu i prebacila torbicu preko ramena. Pogledala sam se u zrcalu, izgledam dobro, bolje otkad sam s njim, u tišini sam primijetila kako mi ova bijela bluza odlično stoji i kako ju definitivno trebam češće nositi.
Spustila sam se u prizemlje i zavrijedila Sergeyev slabašni uzdah., "Izgledaš odlično.", šapnuo je privukavši me u zagrljaj.
Volim ga. Tako ga jako volim.
A/N Vote and comment!
YOU ARE READING
Ljubav na ruski način
FanfictionFanfiction o Sergeyu Sirotkinu❤🇷🇺 Kad se Carolina doseli u novi grad upoznat će mladog Rusa. Hoće li biti bitno što je Carolina već jednom bila povrijeđena? Hoće li biti bitno što se njenom tati ne sviđa da njegova kćer ima dečka? "Ti si Rus?", up...