Carolina
U tom slučaju biram nespavanje :)
Sergey
Potpuno se slagati... Ali ti se ne svađati s tatom zbog večeras, dobro?
Carolina
Zašto je to uopće bitno? Punoljetna sam
Sergey
On se svejedno brinuti
Carolina
Ma sigurno će me pustiti, ne brini
Neko vrijeme ga nije bilo i zabrinula sam se, ostavila sam mobitel pored sebe i nastavila ležati zureći u strop, bilo je tek petnaest i trideset. Uzdahnula sam i opet provjerila mobitel, i dalje ništa, minute su se sporo lijepile jedna za drugu. Što će biti s nas dvoje kad njemu krenu testiranja? Ja ću često biti na poslu, on će vjerojatno većinu vremena provesti na stazi, nadam se da se nećemo udaljiti zbog toga. U zadnje vrijeme nam je baš krenulo i ne mogu se požaliti, nikad nisam mislila da ću ovako dobro proći u životu kad me tata natjerao na selidbu u ovu ledenu Rusiju. Iako, ako ću biti iskrena, nedostajala mi je sunčeva toplina, sunčanje na plaži i kratka odjeća, prijatelji mi nisu nedostajali. Tamo su mi svi ionako okrenuli leđa.
Sergey
Nadati se, pogotovo da mi ti ostati "prespavati"...
Nasmijala sam se.
Carolina
Možda ću ga uspjeti nagovoriti i da me doveze k tebi. Vjeruj mi ne mogu dočekati da te vidim, i da skineš taj ležerni outfit ;)
Sergey
Mhmm, vrlo rado, ali onda ja skinuti tebe...
Krv mi je uzavrela u tijelu, totalno moram njemu večeras.
Carolina
Ne bih se žalila... Ni u jednom trenutku... Slobodno to napravi...
Sergey
Haha, dogovor!
Carolina
Mmm, jedva te čekam vidjeti
Sergey
Jedva te čekam skinuti...
Morala sam se nasmijati, nisam mogla dočekati večer, najradije bih otišla kod njega i ostala tamo mjesec dana da se odmorim, nisam znala da je tako dobar osjećaj noćima ne spavati.
Carolina
Dobro odigrano Sergey, plus obostrano mišljenje... ne mogu čekati da dođem... Sad samo o tebi razmišljam!
Sjedila sam i razmišljala, otužno sam pogledala na svoju policu s knjigama. Bila je puna knjiga, a najmanje pet ih nije bilo pročitano, puno sam se više posvećivala Sergeyu tako da knjige nisam često čitala.
Sergey
Da ti bar moći doći sad... :(
Promeškoljila sam se nakon što sam pročitala poruku i počela opet razmišljati o njemu, imao je neki poseban utjecaj na mene, ugrizla sam se za usnicu. Želim ga ovdje, zašto sam se uopće vratila kući, trebala sam odmah s posla otići k njemu. Malo bismo se zabavili i onda bi me možda stvarno učio ruski, za razliku od naših zadnjih pokušaja u kojima bi on rekao rečenicu na ruskom i sljedeća scena bi se odvijala na krevetu. Nisam tati lagala kad sam rekla da je Sergey dobar učitelj, nijednom nisam spomenula da me učio ruski.
YOU ARE READING
Ljubav na ruski način
FanfictionFanfiction o Sergeyu Sirotkinu❤🇷🇺 Kad se Carolina doseli u novi grad upoznat će mladog Rusa. Hoće li biti bitno što je Carolina već jednom bila povrijeđena? Hoće li biti bitno što se njenom tati ne sviđa da njegova kćer ima dečka? "Ti si Rus?", up...