~8. Poglavlje~

65 9 4
                                    

"U redu... Hm, kad sam imala tri godine, moji su se rastali. Mama je ostavila tatu i mene jer si je našla nekog mlađeg tipa. Nikad nas nije posjetila, ni ne znam kako izgleda, ne sjećam se. Živjela sam sama s tatom u Philadelphiji, imala sam dečka, zvao se Liam. Liam Davis. Bili smo u vezi dvije godine, jednu noć sam prespavala kod njega, hoću reći mi smo... Znaš... Sutradan se nisam osjećala dobro, a ni nekoliko dana nakon toga. Kad sam posjetila liječnika... Rekao mi je da sam trudna.", na to se Sergey lecnuo i umalo ugušio zrakom, zrakom! ,"Ne brini, zamjenili su rezultate. No, kad su to shvatili Liam je već bio obaviješten. Čim je saznao da sam 'trudna' prekinuo je sa mnom i rekao da ne želi više ni čuti za mene. Svim mojim prijateljima je rekao da sam kurva i svi su povjerovali i odbacili me. Zatim je tata dobio ponudu za novi posao ovdje, pa smo se preselili. Nedavno sam saznala da imam polusestru i sad moja mama želi da tata i ja dođemo k njima u Švicarsku.", rekla sam ne podignuvši pogled.

Nije progovorio ni riječ, pojavio se isti onaj konobar i spustio naša jela na stol pritom nam pretpostavljam poželivši dobar tek. Nakon što je konobar odmaknuo prema nekom drugom stolu, Sergey je spustio svoju ruku na moju. Koža mu je bila topla i nježna i lagano me prstima pogladio po šaci.

"Meni žao.", prošaptao je na što sam odmahnula glavom i ugrizla se za usnicu pogledavši ga.

"Sve je u redu.", slagala sam iako mi je bilo poprilično neugodno pričati s njim o mojoj glupoj prošlosti.

Nelagodno sam izvukla svoju ruku iz njegove na što je samo kimnuo. Osmijehnula sam mu se što ga je natjeralo da se nasmije. Željela sam se oraspoložiti, ali nekako mi se činilo da je to nemoguće. Barem sam se pred Sergeyem morala praviti da sam okej. Počeli smo neobavezno čavrljati o glupostima. Tek sam sad pogledala na naše tanjure i ustanovila da je naručio ista jela na čemu sam mu bila zadovoljna.

"Riba?", upitala sam i osmijehnula se.

"Tvoj tata reći meni da ti voljeti ribu.", uzvratio je osmijeh.

Na tanjuru se nalazilo nekoliko kriški raženog kruha na kojima su stajali komadi ribe i kuhani krumpir. Jelo je bilo posuto lukom i peršinom.

"Kako se zove riba?", upitala sam na što se počeo smijati.

"Nemo.", promrmljao je kroz smijeh, a onda se uozbiljio. ,"Sleđ, zove se sleđ.", rekao je i namignuo mi.

"Hvala.", rekla sam i nasmijala se.

"Nema na čemu.", rekao je i uhvatio me za ruku.

Bilo mi je nevjerojatno drago te sam mu to dopustila. Pojeli smo večeru u tišini no on nije micao ruku s moje. Ugledala sam čašu pored svog tanjura i vidjela da je tekućina prozirna te sam uzela čašu i bez razmišljanja nagnula misleći da je voda.

"Ne! Carolina, to njet voda!", gotovo je povikao i pružio ruku prema meni, bilo je kasno.

Tek kad sam popila shvatila sam koliko sam glupa. To je bio alkohol što sam shvatila po mirisu i po tome što me grlo počelo toliko peći da sam imala dojam kao da mi u grlu gori vatra. Spustila sam čašu, a Sergey je pokušavao suspregnuti smijeh kad je vidio moje lice.

"Jesi dobro?", upitao je zabrinuto.

"Nisam sigurna. Malo mi se vrtiš, i imam osjećaj kao da mi netko drifta Ferrarijem po grlu.", na to se ponovno nasmijao. ,"Što je to?", upitala sam.

"Vodka. Ruska.",rekao je i ponovno me primio za ruku.

"Vi Rusi ste ludi.", rekla sam na što je morao duboko udahnuti kako ne bi prasnuo u smijeh.

"Baš je smiješno.", promrmljala sam preokrenuvši očima i iskapivši to pakleno piće.

On je otpio nekoliko gutljaja i blago se namrštio, no brzo se priviknuo na okus. Dao je znak konobaru te nam je on obojima donio još svakom po čašu vodke. On ju je iskapio na brzinu i zainteresirano me promatrao. Pila sam polako i kad sam iskapila i drugu čašu, konobar mi je donio treću.

"Um, Carolina. Ja mislim da to ne dobra ideja. Bolje ti ne piti više.", rekao je, a nakon što sam iskapila vodku pomogao mi je da se ustanem.

Platio je konobaru te smo ušli u dizalo.

Sergey P. O. V.b

Ovo ne biti dobra ideja, ona u pripito stanje. Ja biti kriv. Morati ju sada odvesti kući. Poljubila me, ja ju zbunjeno pogledati, a ona mi se nasmiješiti.

"Vrtiš mi se.", prošaptala je i onda se osloniti na mene omotavši ruke oko moj struk. ,"Sviđaš mi se. Prokleto mi se sviđaš još otkad sam te prvi puta vidjela.", ona promrmljati i pogledati me.

"Ti pijana, ne znati što pričati. Mi razgovarati sutra.", rekao sam i pomazio ju po kosi.

Mi izašli iz restorana i ja ju krenuti pratiti do kuća.

A/N Vote and coment! 😘😎

Ljubav na ruski načinWhere stories live. Discover now