Ugasila sam mobitel i ostavila ga na stolu, samo sam se nadala da mi neće uletjeti u ured i zahtijevati da mu objasnim, stvarno mi to ne treba. Zaprimila sam poziv od šefice koja je zatražila da joj hitno donesem neke dokumente koje je ostavila kod mene jer ima neki važan poslovni razgovor. Pokupila sam dokumente iz ladice i izjurila iz ureda taman na vrijeme da vidim Alexandera kako izlazi iz dizala i kreće se u mom smjeru, uspjela sam sa suprotne strane umaknuti u dizalo i zatvoriti vrata prije nego me sustigao. Popela sam se za nekoliko katova i izašla iz dizala, laganim korakom sam se zaputila prema sobi za sastanke, čekala me ispred. Prišla sam joj i predala dokumente, kimnula je u znak zahvale i ušla unutra, postrance gledajući vidjela sam da je u društvu nekog mladog gospodina.
Sretna što sam se riješila Alexandera, polaganim tempom sam se prošetala do stubišta i razmatrala ideju da se spustim tako, ipak sam se opredjelila za dizalo. Spustila sam se na četvrti kat i iskoračila iz dizala umalo se sudarivši s Alexom, malo mi je nedostajalo da vrisnem od straha, ali sam mu vješto umaknula i zavukla se u svoj ured. Bojala sam se da će doći ovdje, nisam se bojala njega osobno, bojala sam se razgovora s njim. Pravila sam se da radim nešto na računalu, ali shvatila sam da se već pomalo smračilo pa sam ustala i krenula prema vratima da upalim svjetlo. Taman sam pritisnula prekidač i svjetlo se upalilo kad su se i vrata otvorila. Ugrizla sam se za usnicu i povukla prema stolu oslonivši se na njega, čula sam kad je Alexander tiho zatvorio vrata.
"Eh, sad mi lijepo reci, zajebavaš li me opet? Ili si bila ozbiljna u vezi s tim da nisi nikad spavala s nikim?", zurila sam u pod u nadi da će odustati.
Prišao mi je za dva koraka, ostala sam oslonjena na stol.
"A što ako ne želim?", upitala sam ga šaptom.
"Ionako ćeš mi reći, prije ili kasnije.", i dalje sam šutjela., "Onda?", upitao je.
"Alex, molim te,pusti me da radim. Kad večeras dođem k tebi, ispričat ću ti sve, samo me sad pusti na miru da odradim još ovih par sati do kraja smjene."
"Ana...", gledao me ozbiljnim izrazom lica., "Jesi li još uvijek djevica?", upitao je prstima nervozno lupkajući o površinu stola.
Šutjela sam promatravši ga, zanimalo me što on misli o tome, jesam li ili nisam? Nisam htjela o tome pričati u prokletom uredu, samo sam ga šutnjom htjela natjerati da ode.
"Ako je to razlog što ne želiš spavati sa mnom, kunem ti se da mi se nijedna još nije požalila. Ne bih te povrijedio, pazio bih do koje granice smijem ići, samo mi reci.", umirao je od znatiželje, a ja sam pretpostavila da mi je rumenilo oblilo obraze.
Promeškoljila sam se., "Jesam.", šapnula sam.
"Djevica si?", prošaptao je dok mi je stajao toliko blizu da sam mogla osjetiti njegovo ubrzano disanje.
Preokrenula sam očima., "Jesam.", promrmljala sam odmaknuvši se za korak od njega.
"Zašto mi nisi rekla? Zato nisi htjela spavati sa mnom?", ispitivao je i upravo sam požalila što sam išta rekla.
"Nije mi ugodno pričati o tim temama, zato ti nisam rekla. Nije zato, jednostavno... ne znam...", okrenula sam se prema stolu i krenula nervozno skupljati papire po njemu.
Rukom je kliznuo na moj struk i okrenuo me prema sebi, nježno me poljubio i osmijehnuo se ponovno me poljubivši, lagano smo se okrenuli i oslonio me na rub stola dok me ljubio.
"Ne bismo ovo trebali raditi na radnom mjestu...", šapnula sam uzdahnuvši između poljubaca.
"Zaboravljaš da sam ja jedan od vodećih u ovoj tvrtci, ako nešto želim ovdje i sad, imam pravo dobiti to ovdje i sad.", promrmljao je i nastavio me ljubiti., "A odgovor na pitanje koje sam ti postavio u autu?", šapnuo mi je na uho lagano me ugrizavši za vrat.
"Pitanje?", bila sam totalno u transu od njegovih poljubaca i nije me bilo briga za nikakva crna pitanja.
"Ustanovio sam da se pališ na mene, pa sam te pitao, bi li mi dala?", sad se zaustavio i naslonio lice na moj vrat.
"Jednom sigurno hoću.", šapnula sam i pokušala ga navesti da me nastavi ljubiti.
Stegnuo je obje čeljusti i još me jednom poljubio., "Moram natrag u ured... Kad planiraš doći danas?", upitao je skoro svojim usnama dotičući moje.
"Razmišljala sam da dođem odmah s posla s tobom, ali onda se moram otuširati kod tebe.", zaškrgutao je zubima.
"Naravno, ali, ako budem malo znatiželjan zanemari to.", namignuo mi je i ponovno me poljubio., "Ovaj put odgovori kad ti pošaljem poruku!", upozorio me osmjehnuvši se.
Carolina P.O.V.
Otvorila sam vrata i ugledala tatu i Kseniju kako piju kavu za stolom, pozdravila sam ih i povukla se u sobu, provjerila sam mobitel, nema poruke od Sergeya, nema veze. Ugasila sam mobitel i ostavila ga na stolu, tata me zvao iz prizemlja, preokrenula sam očima i spustila se.
"Mislio sam da ostaješ kod Sergeya samo jednu večer.", prokomentirao je zbunjeno.
"Da, ali nam je dobro išlo pa sam odlučila još ostati. Sergey je dobar učitelj.", nasmijala sam se.
Kimnuo je., "Kako je bilo na poslu?", zainteresirano je upitao.
"Dobro, osim što sam umorna kao pas i radije bih sad odspavala nego ponavljala lekcije iz ruskog.", sad su se oboje nasmijali.
"Nije tako teško, naviknut ćeš se.", kimnuo je i osmjehnuo mi se.
Nastavio je pričati sa Ksenijom što mi nije smetalo, povukla sam se na kat i upalila mobitel.
Sergey
Već mi nedostajati... :( Kada ti opet doći?? Večeras? :D
Nasmijala sam se.
Carolina
Nemam pojma, nadam se da stižem večeras, pa se možemo zabaviti. I ti meni nedostaješ... :(
Sergey
Ja se rado zabaviti s tobom... često...
Mogla sam vidjeti kako se sad smiješi i oblizuje usnice.
Carolina
OK, što god bilo, dolazim k tebi večeras. Nije me briga hoće li se tata žaliti, ne mogu bez tebe više, bez tebe će mi noć biti dosadna...
Sergey
Ako ne doći k meni, možda ti za promjenu spavati ovu noć...
Nasmijala sam se i poželjela ga vidjeti odmah sad i skinuti mu onaj njegov ležeri outfit u kojem tako prokleto dobro izgleda da je to jednostavno nestvarno.
A/N Vote and comment!
YOU ARE READING
Ljubav na ruski način
FanfictionFanfiction o Sergeyu Sirotkinu❤🇷🇺 Kad se Carolina doseli u novi grad upoznat će mladog Rusa. Hoće li biti bitno što je Carolina već jednom bila povrijeđena? Hoće li biti bitno što se njenom tati ne sviđa da njegova kćer ima dečka? "Ti si Rus?", up...