36. Poglavlje

43 4 6
                                    

Carolina P.O.V

Ležala sam pokraj Sergeya u krevetu, nisam htjela kući, a već je bio pao mrak kad smo odlučili da znam dovoljno ruskog. Mobitel mi je zazvonio, ali nije mi bilo ni na kraj pameti da se javim, pored sebe sam imala Sergeya, dovraga! 

"Javi se.", šapnuo je Sergey umornim glasom.

"Ne želim se pomaknuti.", odvratila sam usnama pronašavši njegove.

Nagnuo se preko mene i pogledao prema mom noćnom ormariću., "Tvoj tata."

"Sranje!", prosiktala sam i zgrabila mobitel., "Hej tata!", pozdravila sam prošavši prstima kroz Sergeyevu kosu.

"Još si kod Ane?"

"Da, još sam kod Ane, malo me podučavala ruski.", Sergey se vragolasto nasmijao i poljubio me u kut usnice zbog čega sam ga udarila po glavi.

"Kad ćeš se vratiti?"

"Baš si seksi.", Sergey je šapnuo nasmijavši se.

"Začepi!", prosiktala sam prekrivši zvučnik rukom.

"Da začepim? Carolina kako se to ponašaš?" , začula sam tatin glas iz slušalice.

"Ne, ne, ne! Oprosti, tata, nisam govorila tebi, Ana me počinje polako provocirati, uskoro krećem doma.", promrmljala sam zagledana u Sergeyeve oči.

Šokirano me pogledao kad sam rekla da me provocira i da uskoro krećem, odmahnuo je glavom i spustio se na mene. Ugrizla sam se za usnicu da spriječim uzdah.

"U redu, samo nemoj ići sama po mraku, ako je potrebno doći ću po tebe.", zabrinuto je promrmljao.

"Ne, ma nema potrebe, tata. Možda zamolim Sergeya da me poveze ionako živi u kući do, ako nije zauzet, pitat ću ga.", Sergej se vragolasto nasmijao i poljubio me u vrat, ubrzo me krenuo ljubiti sve niže, odgurnula sam njegovu glavu od svoje ključne kosti i nasmijala se susprežući uzdah.

"U redu, možeš li mi dati Anu na mobitel? Trebao bih ju nešto priupitati.", sranje.

"Zašto trebaš Anu?", upitala sam u sekundi se izvukavši ispod Sergeya krenula sam navlačiti odjeću na sebe.

"Ma samo ju trebam pitati nešto rutinski, ništa ozbiljno ne brini."

Sergey mi je vezao cipele dok sam ja navlačila majicu na sebe jednom rukom u drugoj držeći mobitel.

"Naravno, samo moraš malo pričekati, otišla je dočekati svog dečka, upravo se vratio s posla. Samo dvije minute i bit će ponovno u kući.", entuzijastično sam mrmljala dok sam u panici jurila u prizemlje gazeći po mekanom tepihu tako da nisam stvarala buku.

"Nema problema."

"Je li Ksenija još s tobom ili?", mijenjala sam temu izašavši van na ulicu.

"Ne, odvezao sam ju kući prije petnaestak minuta pa sam htio provjeriti trebam li doći i po tebe, ali očito ne trebam.", nasmijao se.

"Hvala tata, ali mislim da će Sergeyu biti drago da me doveze.", pokucala sam na vrata i pričekala desetak sekundi, ali kako nitko nije otvarao, sama sam ušla i požurila na kat.

"Da, Sergey je jako drag dečko, drago mi je da si s njim.", promrmljao je.

"Da, da, i meni. Nego, evo ti Ana.", iskreno mi je bilo neugodno kad sam zamijetila da sam ih prekinula u ljubljenju, jebiga.

"Moj tata!", oblikovala sam ustima na što je ona nervozno kimnula i uzela mobitel od mene.

"Dobra večer, gospodine Hart!", nasmijano ga je pozdravila dok sam se ja ispričavala Alexanderu., "Aha. Da. Naučila sam ju nešto osnova, ali još ne zna dovoljno da bih mogla s njom prijeći na gramatiku. Nema na čemu, doviđenja gospodine!", uzdahnula je i prekinula poziv.

"Duguješ mi!", promrmljala je Ana.

"Totalno! Stvarno mi je žao, odužit ću vam se, moram ići.", strčala sam se niz stubište i pojurila Sergeyu.

Kad sam ušla u spavaću sobu, primijetila sam da je u trapericama i da leži na krevetu, smijao se kad me pogledao.

"Ovo bilo jako zabavno.", promrmljao je.

"Da, baš. Prekinula sam Anu i Alexa u nečem i smrzavam se.", prosiktala sam uzdahnuvši, bacila sam mobitel na noćni ormarić, a Sergey se ustao.

"Onda ti doći meni.", šapnuo je i otpuhnuo nekoliko pahuljica snijega s moje kose. 

Podigao me u ruke i spustio u krevet, zavukao se pored mene i ušuškao nas u pokrivače.

"Moram kući.", šapnula sam sklopivši oči kad me poljubio u čelo.

"Ja te voziti, ja odlučiti.", šapnuo je i zagrlio me.

Ana P.O.V.

Super! Carolina baš ima tajming, prekinula nas je, a da je došla deset minuta poslije zatekla bi nas pod tušem, da promijenila sam mišljenje.

"N-nisam znala da će doći, oprosti Alex.", odmahnuo je glavom, iako se u njegovim očima jasno odražavalo koliko ga je ovaj njen upad razljutio.

"Nema veze.", nervozno je lupkao prstima po svom bedru.

Stajali smo u tišini, sad mi je bilo malo neugodno nastaviti ovo sve, znala sam da je napaljen i da me želi, u očima mu je gorjela požuda i znala sam da u glavi razmišlja o svakakvim scenarijima. Zakoračila sam prema njemu, trgnuo se i zainteresirano me pogledao, pustio me da mu se približim i nije me ni pokušao zaustaviti, bio je jako zainteresiran za moje ruke koje su bile na njegovim prsima. Usne su mu bile blago rastvorene, plitko je disao dok sam mu nježno otkopčavala košulju, svukla sam ju s njega i nasmijano ga poljubila u kut usnice.

"Što radiš?", šapnuo je zainteresirano kad sam spustila ruku na zatvarač na njegovim hlačama.

"Ipak, možda i nije tako strašno ako se otuširam s tobom.", šapnula sam zastavši ispred njegovih usana.

"Zajebavaš li me opet?", promuklo je uzdahnuo.

"Ne, ozbiljna sam, Alexandere.", šapnula sam mu na uho.

"Nemaš jebenog pojma koliko mi ovo znači.", dahnuo je svukavši mi majicu.

"Ali! Ne smiješ me dirati, prihvaćam samo da me poljubiš i to je to, ako promijenim mišljenje tokom tuširanja, ja ću biti ta koja će poduzeti nešto više, u redu?", upitala sam ozbiljno dok se on meškoljio usana vrlo blizu mojih.

"Da, u redu, sve što hoćeš, mogu li te sada ljubiti?", zastenjao je sad potpuno očajan pred mojim usnama, poljubio me jednom, dvaput, triput.

Usne su mu se savršeno uklapale na moje, nisam htjela da prestane, spustio je ruku na moj struk i kliznuo prema otvaraču, ukočila sam se.

"Ako nisi sigurna, radije neću.", prošaptao je na što sam odmahnula glavom, nije mu trebalo ni deset sekundi da mi skine traperice i onda se polako zabavlja mojim grudnjakom.

Promeškoljila sam se pogleda usredotočenog na njegova prsa, puls mi se ubrzao i krv mi je bubnjala u glavi. Njemu je bilo još gore, teško je disao i skoro pa se tresao zureći u moje tijelo, upijao je detalje jednim pogledom.

"Od čega je ovo?", šapnuo je nakon nekog vremena  kliznuvši palcem preko ožiljka pet centimetara iznad mog srca, tijelo mi se ukočilo., "Oprosti.", šapnuo je primjetivši da mi se tijelo ukočilo kad mi je dotaknuo kožu.

"Nema veze.", šapnula sam., "To je od prometne nesreće, znam da izgleda užasno i nemoj....", zašutjela sam uzdahnuvši kad je ostavio lagani poljubac na mom ožiljku.

"Prekrasna si, zašto ti smeta tako nebitna nepravilnost?", pitanje je očito bilo retoričko jer je nastavio s poljupcima, skinuo mi je gaćice i odnio me u kupaonicu., "Vjeruješ mi?", upitao je, zurila sam u pod.

"Vjerujem ti.", šapnula sam.

"U redu, onda mi vjeruj i da te neću ni pipnuti, osim ako to budeš htjela.", šapnuo je probadavši me svojim pogledom.

"Hvala ti.", šapnula sam i pričekala da se on presvuče.

A/N Vote and comment!


Ljubav na ruski načinWhere stories live. Discover now