~9. Poglavlje~

69 8 4
                                    

"Carolina.", ja promrmljati uzdahnuvši.

Bilo teško hodati kad se njoj vrtjeti. Ipak ja ju uspjeti dovesti kući.

Carolina P. O. V.

"Zaključano. Mislim da tvoj tata ne biti tu. Ti imati ključ?", upitao me no bila sam toliko smušena da sam mu jedva uspjela objasniti gdje se nalazi.

Pronašao ga je i otključao kuću te mi pomogao da uđem. Posjeo me na kauč, a potom nazvao pretpostavljam mog starog. Pričali su na ruskom tako da nisam ništa razumjela. Kad je prekinuo poziv sjeo je pored mene. Odmah sam se okrenula prema njemu i zagrlila ga.

"Carolina.", prošaptao je upozoravajućim tonom.

"Ma, daj.", prošaptala sam. ,"Samo želim da me zagrliš, neće se moj tata ljutiti.", prošaptala sam i sjela mu u krilo naslonivši se na njega.

Uzdahnuo je. ,"Nije poenta u tome. Ti se morati prvo sabrati i odspavati. Vjerojatno ti ne znati ni što raditi i pričati trenutno."

"Naravno da sam svjesna.", prošaptala sam i poljubila ga u obraz. ,"Sviđaš mi se.", promrmljala sam na što me nježno zagrlio.

"Carolina, mi pričati sutra. Naći se u kafiću i popričati.", promrmljao je.

"Zašto? Bojiš se mog tate?", upitala sam s podignutom obrvom.

"Carolina. Samo imam poštovanje. Ti mi reći što ti se prije dogoditi, možda njega strah za tebe.", rekao je i slegnuo ramenima.

"Ako se ne bojiš poljubi me.", rekla sam i pogledala ga izravno u oči.

Pogledao me ozbiljnog pogleda, mislim da se počeo ljutiti na mene. No, onda me ipak poljubio.

"Zadovoljna?", upitao je s podignutom obrvom ozbiljno me pogledavši.

"Ni blizu.", prošaptala sam i poljubila ga, ako toliko poštuje mog tatu kako sam govori, zašto mi je onda počeo uzvraćati poljupce?

Kao da mi je pročitao misli, namrštio se i odmaknuo.

"Sergey, molim te. On već zna da ga poštuješ i ti znaš da on poštuje tebe.", rekla sam na što je uzdahnuo i poljubio me.

"Znam i ja te željeti poljubiti svaki put kad se mi sresti. Samo... Ne znam. Mi otići sutra na kavu. Može?", upitao je i ponovno me poljubio.

"Može.", prošaptala sam. ,"Pošalji mi poruku.", prošaptala sam mu i poljubila ga u vrat.

Začula sam otvaranje vrata, oboje smo se smrzli no uspjela sam se maknuti od njega i izgledati umorno. Začuli su se teški koraci, tata je ušao u dnevni boravak i iznenađeno pogledao Sergeya.

"Ostao si s njom?", upitao je zbunjeno i osmijehnuo se.

"Da, ne htjeti ostaviti ju samu ovako.", uzvratio je osmijeh.

Nakon što se moj tata rukovao sa Sergeyem tata me zamolio da Sergeya ispratim. Hodala sam za njim do vrata, a potom i izašla van s njim.

"Bilo je blizu.", prošaptala sam i poljubila ga.

"Da.", prošaptao je. ,"A ti i dalje izazivati.", prošaptao je i poljubio me.

"Vidimo se sutra.", promrmljala sam.

"Vidimo se.", promrmljao je i namignuo mi te se polaganim koracima udaljio niz stazu tek očišćenu od snijega.

Vratila sam se u kuću i ugledala tatu kako sjedi u naslonjaču pored kamina. U polumraku dnevnog boravka njegove zelene oči još su se više isticale sjajeći se.

"Sjedi.", rekao je tihim hrapavim glasom očima pokazujući na naslonjač ispred sebe.

Progutala sam knedlu, bila sam uplašena, ima li ovo veze sa Sergeyem? Je li tata ljut na mene? Po prvi puta u životu sam se bojala tate.

"Hajde sjedni. Neću ti ništa.", rekao je i naslonio se.

Osjećala sam se poput robota, uplašenim i sporim koracima sam prišla naslonjaču i sjela preko puta tate. Promatrala sam njegove crte lica i tamnu kosu boje ugljena. Na sebi je nosio tamno sivu košulju dugih rukava i crne hlače. Tek sada sam primjetila da je imao i frizuru.

"Gdje si bio?", upitala sam oblizavši usnice.

Odmahnuo je rukom i usredotočio se na mene.

"Što imaš sa Sergeyem?", upitao je ozbiljnim glasom.

"Ništa.", rekla sam pokušavši mu slagati.

"Carolina.", upozorio me. ,"Što imaš s njim?", upitao je nešto oštrije na što sam spustila pogled na svoje drhtajuće ruke.

"Ništa.", ponovno sam pokušala. ,"Pronašao me u kafiću pa me doveo jer sam malo popila. Mogu sad ići?", upitala sam uplašeno ga pogledavši.

"Samo to?", upitao je sumnjičavo.

"Da.", potvrdila sam kimnuvši glavom.

Ustala sam se i otišla na kat, ušla sam u sobu i odahnula zatvorivši vrata. Bilo je blizu, uzela sam mobitel i poslala Sergeyu poruku.

Carolina
Moj tata nas je skoro prokužio, imali smo sreće 😓

Čekala sam da odgovori na poruku. Prošlo je nekoliko minuta.

Sergey
Ja ti reći da to loša ideja. Nema veze, sad gotovo. Vidjeti se sutra?

Carolina
Da, imam plan kako da ne ispadne sumnjivo. Pošalji mi poruku. 😉

Sergey
Mene strah 😝
Može, poslati ti poruku. Već mi nedostajati. 😐

Carolina
I ti meni nedostaješ... Jedva čekam da se vidimo 😘

Sergey
Samo pazi na tatu, ok? 😋

Carolina
Ok 😊

A/N Vote and coment 😘💙

Ljubav na ruski načinWhere stories live. Discover now