7.

387 31 2
                                    

>>Jeongguk<<

Már csak fél óra, és az új társam megérkezik.
A S.U.G.A. rendszere besorozza az embereket: az A-ba kerülnek a jó színészek és adatgyűjtők, a B-be a jó elméletszövők és jó logikájú emberek, a C-be a felkészültebb küzdők, és ezek kombinációi: D=A+C, E=A+B, F=B+C, S=A+B+C.
Ahogy azt ki lehet találni, én a legjobb osztályból kaptam egy 4-es szintűt társamnak. Ez az átlaga, ahogy az enyém 9. Jó színészet+jó küzdő+helyes pofi= Jeon Jungkook, az idióta tökéletesség.
Nekem ma még lesz egy találkozóm Hongseokkal. Nem ártana, ha a leendő társam sietne.

Mintha hallották volna a gondolataimat, megszólalt a csengő hangja.
Személyesen mentem oda ajtót nyitni. Egy velem magas fiúval találtam szembe magam, talán egy kicsivel magasabb is. Haja barna, alul egy kicsit hosszabb, de jól áll neki. Kezében egy kisebb bőröndöt fogantyúját tartotta, tekintetével engem szugerált.
- Jeon Jeongguk? - nézett rám halvány mosollyal az arcán.
- Nyugodtan szólíts csak Jungkooknak - álltam félre az útból.
- Kim Taehyung - biccentett - Hallottam a kis elméletedről.
- T-tényleg? - egy kicsit zavarba hozott ezzel.
- Aham. Hogy őszinte legyek, nem rossz a feltételezés. De előtte több adatot kell gyűjtened.
- Nekem? És veled mi a helyzet?
- S5. A3+B7+C5. A te D9-es osztályzatodnak több hasznát vennénk a gyakorlatban.
- S5?! Nekem azt mondták egy S4-est kapok.
- Sajnálom, öcsipók - nyomott a szájába egy nyalókát - Megmutatnád hol tudnék aludni, vagy keressem meg egyedül?
- Ott a kanapé - zártam kulcsra az ajtót.
- Az egy dolog, hogy te vagy a domináns, de azért normális alvóhelyet nem kaphatok?
- Csak az én szobámban van ágy.
- Az merre van?
- Nehogy azt hidd, ho-... hé! Gyere vissza!
- Hm, franciaágy, egy személyre, van életed. Ezen simán elférünk ketten.
- Ugye nem akarsz-...
- Most mi bajod lesz belőle? Ez az én felem, ez a tied. Kész, meg van oldva.
- Figyelj! Nekem ma estére már elegem lesz a homoszexuális fiúkból, szóval nem szeretném, ha te is rátennél egy lapáttal.
- Homofób vagy? Milyen kár...
- Mi?! Miért?!
- Akkor minden bizonnyal így pattant ki az ötleted. Ragaszkodsz hozzá, hogy egy ilyen 'különc' legyen az elkövető, nem pedig egy olyan cuki lány, amilyeneket te szeretsz.
- Ezt meg ho-... TE BUZI VAGY?!
- Tévedsz, törpe. Először is - felállt az ágyról, és felém tornyosult, mély, dörmögő hangjával még ijesztőbb hatást gyakorolva - A homoszexualitás a saját nemhez való természetellenes vonzódás, a buzik pedig olyan palik, akik vagy csalódtak a nőkben, vagy csak azért csinálják, mert divat, vagy csak feltűnést akarnak kelteni. Még egyszer lebuzizol és kitekerem a nyakad. Ja, amúgy biszex, nem homo.
- Öhm... Ö... I-izé...
- Nocsak, nocsak, valaki zavarba jött - hajolt közel arcomhoz, kezét állam alá tette - Ha meleg fiúk közé mész nem adhatod be ilyen könnyen a derekad, vagy különben meg leszel dugva. Legyél magabiztos. Legyél domináns.
Mintha misem történt volna, egyszerűen elsétált mellettem.
- Hol van konyha? Éhen halok!
Nem is figyeltem rá. Igaza van... Lehet, sőt, biztos, hogy csak a hangja miatt kábultam el. Első ránezésre neki ilyen magas, suttyó hangot képzelnék, nem ilyen szépen szólva is kibaszott mélyet.
- Tudod, kiskoromban elástam egy tacot - turkált a hűtőben - Tacofát akartam ültetni. Még most is várom.
- Hogy lett belőled B7-es? - kérdeztem, amikor ironikusan beleharapott egy burritoba.
- Ezs egy bonyolult ügy - csámcsogott - A zselekedeteim nem függenek özzse a logikámmal.
- Szerintem a legtöbb embernél ez nem így van - dőltem neki a falnak.
- De én különlegezs vagyok.
- Tudom. Látom.
- Mm, amúgy neked nem lesz találkozód? - biccentett a pulton pihenő digitális óra felé, jelezve: alig negyed órám maradt.
- De - indultam meg a fürdőszoba irányába. Útközben felkaptam egy feket széldzsekit, ahhoz igazítottam a hajam. Nem spiláztam túl, nem mintha lett volna rá időm.
- Merjelek egyedül hagyni itt, vagy hívjak bébicsőszt?
- Az neked kell, törpe - vett elő egy doboz tejet.
- Miért hívsz törpének? Csak egy kicsivel vagyok alacsonyabb nálad!
- Figyu, öcsi. Olvastam az adataidat. 97? Komolyan? D9? Az ilyen taknyosok maximum A6-osok lehetnének.
- A8+C11. Ne hidd, hogy olyan nagy lehet a szád a kis B7-eddel.
- Én vagyok az egyik legtöbb ideje dolgozó tag, te kussolj el.
- Legrégebbi tag? 12 éve dolgozom itt, csicska.
- Full kamu. 7 éve kaptak engedélyt kiskorúak alkalmazására. Te pedig nem kezdhettél anno 10 évesen.
- Dehogynem. Én voltam az illegális "prototípus". Ha én anno nem kapom el azt a dílert, akkor te sem lennél itt annyi ideje. Most pedig ha megbocsátasz...
Azzal sarkon fordultam, kulcsra zártam magam mögött az ajtót, és gyors léptekkel megindultam a pláza felé.

A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora