>>Yoongi<<
Ismét bölcs lettem. De most nem spontán biológiás okosságokkal, hanem dalszövegekkel.
Lost in a life full of mistakes, We do what feels right then fall with no grace
Egy Dahyunnal kevesebb. Egy romlott lélekkel kevesebb a Földön. Sosem lesz a világ teljesen tiszta. De legalább ennyivel tisztább lett. Egy kétségbeesett lány, aki meggondolatlanságból cselekedett, de nem tudta visszatekerni az időt. Az egyetlen dolog, amit tehetett, hogy megbánta bűneit, majd megtisztította magát tőlük. Egy új életet kapott. A mennybe jutott? A pokolba? Reinkarnálódott? Lelke eggyé vált a természettel? Vagy örökké bolyongani fog vigaszt keresve? Soha nem fogom megtudni. Én ennyit tehettem a lelki békéjéért. Legalább már nem gyötri magát. Nincs az a fojtogató fájdalom a mellkasában, ami a testében tartotta. Nem jutnak eszébe bűnei mindenről, amire ránéz. Nem villannak be képek a vérbe fagyott testekről, amik valaha emberek voltak, ám most már csak üres bábok. Nem érzi az ürességet a lelkében, ami minden egyes halottal egyre mélyebb és mélyebb lesz, amíg el nem nyeli az elméjét.
Elégettem a kesztyűmet, majd a fürdőbe igyekeztem. Lemostam az egymosásos hajfestéket, és minél gyorsabban nagyjából megszárítottam a hajam. Ismét felvettem a már szinte részemmé vált fehér dzsekit, a nadrágomat egy kék farmerre cseréltem, a cipőmet is fehérre váltottam. A pólóra még rákaptam egy kék kenguruzsebes pulcsit, és a szájmaszkommal együtt visszaindultam az irodába.
jknál hagytam egy kis meglepetést remélem el tudod intézni
DNS-t hagytál a holttesten.
pont ezért gondoltam szólok h szedd már azt le onnan kösz xd
Az nem olyan egyszerű. Nem tudom, hogy időben odaérek-e.
yuto le van csukva így ő nem tudja megmenteni a seggem de ha te megcsinálod akk egy lépéssel közeleb vagy az álmaidhoz
Remélem a tervetek tényleg olyan hatásos, mint amilyennek gondoljátok.
2 hét és jk halott lesz te pedig táncolhatsz a sírján ha gondolod
Megpróbálom leszedni a nyálad róla, mielőtt a S.U.G.A.-hoz kerül a hulla. Ennyit tehetek. Habár kétlem, hogy benne lenne a DNS-ed az adatközpontban.
mégis h akarsz dnst venni egy halott embertől
Nem valakitől, aki meg sem született?
még jobb de azért menjünk biztosra
Végül is, bármit kinézek az angyalkákból. Sietek.
kösz
Egy másik összetört személy. Valaki, akit szintúgy a bosszúvágy hajt. Ugyanúgy utálja azt a faszszopót, mivel őt is megfosztotta valamitől, ami neki járt volna. Annyira jól színészkedik, hogy eddig senkinek sem tűnt fel, mennyire gyűlöli a fiút igazából.
Levetettem magam a laptop elé. A kinagyított ablakban csak a vértócsában fekvő lány látszott, még nem érkezett meg a többi osztag, hogy több szem többet lát alapon elkezdjék a kivizsgálást. Habár ennél az esetnél a halál oka, beállta és egyéb körülménye elég nyilvánvaló. Gyorsan kitöltöttem az elektronikus űrlapot, csatoltam hozzá egy képet a halott lány jelenlegi állapotáról, majd egy lendületes enternyomással véglegessé tettem. Ha a megbízó nem fizeti ki ezután sem a vérdíjat, a megbízót vadásszuk le. Hiába anonim az egész oldal, meg minden egyéb a deepweben, Yuto önváltoztató mechanizmusa a tökéletes példa arra, hogy ért ezekhez a dolgokhoz: visszakeres bárkit.
Pár perc kellett még, a faszszopó szobájában többen is megjelentek. Pontosabban 5-en. Egyesével azonosítottam őket: az egyikük Kim Taehyung, egyértelmű volt. Ő nap mint nap megfordult arra. A legmagasabb Kim Namjoon, egy a legerősebb ügynökök közül. Vele egy szinten áll Lee Sunmi, akit ritkán látni, mivel gyakran jár külföldön nagyobb munkák miatt. A másik nő Kim Jennie, akit megnyerő külseje, színészi tehetsége és kiemelkedő közelharci tudása miatt gyakran használnak beépülős munkákhoz. Hozzá kapcsolódva nem utolsó sorban érkezett Bambam, akinek a vezetékneve olyan, mintha valaki fuldokolna. Ő inkább a kis idegesítő izé, aki a háttérből figyeli Jennie hihetetlen munkásságát.
Sunmi elkérte a kamerát és figyelmesen megfigyelte a felvételt, a többiek a hulla fölé hajolva vizsgálták azt. Tökéletes pillanat volt a dns-em eltüntetéséhez.
- Szükségünk van egy pszichológusra - szólalt meg Sunmi, mire mindenki odakapta a fejét várva, hogy folytassa - Ki kell elemezni ezt a felvételt. Akkor talán tud mondani valami kiindulópontot a férfi mentális állapotával kapcsolatban.
- Chungha? - ajánlotta Bambam - Vagy miért mondtad hogy egy pszichológus?
- Ő most Japánban van - emlékeztette a nő - Kell valaki, aki hajlandó lenne együtt működni velünk.
- Én ismerek valakit - ajánlotta Jennie - Habár manapság neki is sok a dolga. Talán tud nekünk segíteni. Meg esetleg Jeonggukon is.
- Rajta miért kellene? - ráncolta a homlokát Taehyung - Már sok embert látott meghalni, elég erős már mentálisan.
- Ő is ember - ellenkezett - És egy szeme láttára meggyilkolt embernél nem mindegy, hogy más, vagy a saját keze által halt meg.
- Ebben egyetértek - helyeselt Bambam - Chungha a legjobb barim lett egy ilyen eset után.
- Ő mindenki legjobb barija - forgatta a szemeit Namjoon - Amúgy Jeongguk hol is van, ha már róla beszélünk?
- Elment egy találkozóra - válaszolt Taehyung - Onnan meg 10-re az irodádba - fordult a kérdezőhöz.
- Akkor délután elviszem hozzá - értett egyet Jennie - Meg a felvétel másolatát. Biztos vagyok benne, hogy az lesz a kulcs a tettes elkapásához.
VOUS LISEZ
A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)
FanfictionMin Yoongi, és társa, Adachi Yuto, már másfél éve szedi áldozatait Szöul utcáin. Ezt nem hagyja szó nélkül a titkos cég, amely pont az ilyenfajta bűnözőkre specializálódott. Ráküldik az ügyre az egyik legjobb emberüket, Jeon Jungkookot, aki látszóla...