>>Yoongi<<
- Ma még van egy kis dolgod nálam - könyökölt a pultra szokásához híven Hyuna.
- Emlékszem rá - vettem el a kávém - Délután meg is csinálom. Vagy ha gondolod most is gyorsan felugrom - suttogtam az arcára.
- Ma úgyis mással van randim - nyomta a kezembe a kulcsokat - Ha bármi olyat csinálsz, amit nem kéne, tudod mi lesz.
- Nem akarlak kifosztani, cicus - húztam fel a maszkom, és kisiettem. Át a parkon, egyenesen a nő lakása felé vettem az irányt. Az a nyamvadt hajfesték... Direkt a legrosszabb minőségűt használtam, hogy minden nyom nélkül lejöjjön, viszont eléggé befogta Hyuna fürdőszobáját, ahova bekéredzkedtem egy nyalásért cserébe. Most pedig nekem fel feltakarítanom.
Egy csepp mosogatószer, egy korty kávé sorrendben sikáltam a fehér tálcát. Ha egyszer, csupán egy hete azt mondja nekem valaki, hogy egy kedd reggel egy leendő áldozatom ingyenribanc barátnőjének fürdőszobáját fogom sikálni, minden bizonnyal... igazából helyeseltem volna neki, mivel az ilyen dolgok nálam már majdnem mindennaposak.
Olyan gyorsan súroltam, ahogy csak tudtam, és még a dugi hidrogén-peroxidomat is ráöntöttem, csakhogy hamarabb végezzek. Amikor ez megtörtént, egyenesen a plázába vettem az irányt.- Egy közepes menü - szólt hátra a konyhába a frufrus lány - Üdv megint itt, Hófehérke.
- Milyen kreatív nevet kaptam - léptem a pulthoz - Pláne, hogy fejlődsz. Már ide se kell érnem, hogy le legyen adva a rendelésem.
- Elnézést, megszokás - vont vállat Momo - Habár úgy mondod, mintha baj lenne.
- Egy szóval nem utaltam rá - ellenkeztem - Inkább honorációt érdemel a hölgyemény, aki személytől személyig megjegyzi kinek mi a szokásos.
- Nem mondhatom, hogy egy McDonald's mellett olyan jól tudna menni az üzlet - vont vállat - De nekem ez csak kevesebb munka. Én vendégek nélkül is megkapom a fizetésem.
- Milyen flegma - dobtam ki a kávés dobozomat, amit nem sokkal a pláza előtt fejeztem be - Még jó, hogy nem te vagy a konyhán. Folyton odaégne a hús.
- Ezért ennyire lusta nem vagyok - vette el maga mögül a frissen odakerült papírzacskót - Ne a borító alapján ítéld meg a könyvet.
- Hanem a gerince alapján - kacsintottam, és hátat fordítva még intettem egyet - Lehet estefelé is benézek.
- Nem venném zokon - kuncogott. Arrébb jöttem egy kicsit, a gyorséttermek közötti üres helyet kitöltő asztalok felé pillantva. A reggeli tömeg ismét sokféle bűnös embert gyűjtött magába, köztük néhány ismerős arcot, akiken megállapodott a tekintetem. Ez nem más volt, mint Jung Hoseok és Park Jimin, és egy harmadik, akit már az elején elengedtem a depressziós feje miatt. Az egyik hátsó asztalnál reggeliztek éppen. Legalábbis az utóbbi kettő. A beavatottam csak turkált az ételben, mintha nem lett volna étvágya. Lehet bűntudata van amiatt, hogy meg fogja ölni az egyik legjobb barátját? Habár... Jimint sem ártana. Ha az a faszszopó kapcsolatba lépett vele, akkor veszélyt jelenthet a tervemre. Csak beszélnie kell róla Hoseokkal, és mindennek lőttek. Az egész tervnek, a munkának, a pénzemnek, és még nekem is. De nem ölhetem meg őt, mert akkor Hoseok is oda, ő meg biztosan nem fogja megölni. Basszameg.ha van eyg alma meg egy korte és elkezdtem esnni a zalmat de egy fasszopo a körtét es a korte megakadajozhat a kajámban akkor hogyan dobjam a szemétbe a korttét
Egyél bele a körtébe amíg az a faszszopó nem figyel
kösz aszonyom
Ne csinálj semmi hülyeséget
én soha
csak rájottem hogy valakiu elbaszhat mindent
nemleszbaj
asszemSok sikert a túléléshez a bébiszittered nélkül
kabbe de amuyg koszi
Bármikor koneko-chan
Mivel a jelenlegi helyzetben nem volt idegzetem vitába szállni a baromságával, inkább sietősen folytattam az utam hazafelé. Harapjak bele, amikor a faszszopó nem figyel... Jól hangzik. Az egyetlen probléma, hogy a faszszopó mindig figyel. Mikor tudnám csendben ellopnia körtéjét, és titokban megmérgezni? Vagy tegyem ezt is az orra előtt? HAbár az bunkóság.... a véremben van. Vajon attól jobban szenvedne? Homofób, és titokban biztosan utálja ezt csinálni, szóval lehet még szívességet is tennék ezzel neki. De attól függetlenül elveszítené az egyetlen embert, aki rá tudná vezetni a megoldásra. Pláne elnézve azt a "csodálatos" estét, amit Hoseok házában töltöttek, lehet mégse lenne szívesség eltüntetni az útból az egyetlen fennmaradt bábuját. Szép lassan fog belehalni a hazugságok jelentette méregbe, amit nem más fog lassan adagolni neki, mint a kétszínű és önfejű Park Jimin.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)
FanficMin Yoongi, és társa, Adachi Yuto, már másfél éve szedi áldozatait Szöul utcáin. Ezt nem hagyja szó nélkül a titkos cég, amely pont az ilyenfajta bűnözőkre specializálódott. Ráküldik az ügyre az egyik legjobb emberüket, Jeon Jungkookot, aki látszóla...