52.

129 17 0
                                    

- Egy újabb bizonyíték arra, hogy van  miért félned - sóhajtott Namjoon - Nem láttál senki rá hasonlító alakot a kávézóban?
- Dehogy - ingattam a fejem - Nem lehet, hogy az Öccse volt? Aki megölte Yugyeomot? Aztán beszélt a Húgával.
- A taktikája már megvan - dőlt hátra - A gyorsaság. Nem hagy időt reagálni. Nincs időnk gondolkodni egy-egy nyomon, mert jön a következő. Mindenfelé nyomokat hagy, hogy ne tudjunk egyre koncentrálni. Minél messzebb szórja el őket egymástól, pontosan figyelve arra, hogy semmi kapcsolat ne legyen közöttük. De most rontott egyet.
- Yugyeom és Dayhun kapcsolatban voltak - szűrtem le - Ez lehet kiindulópont?
- A kiindulópont az, hogy folyton a nyomodban van - javított ki - Végig figyelte, ahogy felébredsz, aztán hazáig követett, valahogy bejutott és megölte Dayhunt, és követett a kávézóba. Amikor meghallotta az elméleted, szemtelenül kioktatott. Biztos, hogy nem láttál hozzá hasonló alakot az asztal körül ólálkodni?
- Azt túl könnyen észrevettem volna. Kiszúrnám, ha valaki a kabátom zsebébe csúsztatna valamit. Senki sem járt olyan közel, talán egy-két pincérnő.
- Mi van, ha Aoi volt? - vágta rá - Aoi az egyik pincérnő.
- De ő nem férfi? - pislogtam.
- Láttad már az olimpiai úszókat? - ingatta a fejét rosszallóan - Hátulról úgy néznek ki, mint a férfiak. Nem kizárható, hogy a Húg tényleg lány, csak férfias vonásokkal. Lehetséges lenne... Szerintem ketten el akarják hitetni velünk, hogy ők egy és ugyanazon személy.
- Csak más a stílusuk - emlékeztem - Máshogyan gyilkolnak.
- És más időtartamokban - tett hozzá - Eddig a Húg nem áll meg. Ő képes egy hét minden napján ölni. A Bátyja viszont havonta egyszer-kétszer, néha háromszor. Hacsak...
- Megvezeti őket - fejeztem be a mondatát - Nem jelentik be, mert azt hiszik, öngyilkosság volt. Az Öccse bárhova be tud jutni.
- A Húg szintúgy - ellenkezett - Kétlem, hogy a Bátty csinálta volna azt - mutatott a csuklómra.
- De az üzenetek... - motyogtam bizonytalanul, mire kinyitott egy eddig az asztalon heverő mappát és képek sorozatát terítette ki elém.
- A három üzenetet összehasonlítva olyan, mintha 3 különböző személy írta volna - mutogatott a fotók között - Ha figyelembe vesszük, hogy az egyik falfelület, akkor is marad 2 különböző kézírás.
- Ezek így nem illenek össze - ellenkeztem.
- Ritka kivételt teszek veled - állt fel - Gyere - süllyesztette a képeket vissza az aktába, majd kiindult. Sietősen követtem, ő pedig átvezetett az épületen. A lejjebb mentünk egy szintet a hetedik emeletre, majd hosszas kanyargás után benyitott az egyik helyiségbe. Egy kör alakú asztalnál különféle életkorú és rangú ügynökök ültek; a cég legjobbjai. Ott volt köztük Lee Taemin, Choi Minho, Kim Kibum, Lee Jinki, Kim Taeyeon, Kim Sunmi, Jeon Somin és Kim Matthew.
- Jeongguk? - pislogott Minho, látszólag felismerve.
- Az első Y.A. kölyök? - ráncolta a homlokát Somin - Ilyen régen volt?
- Repül az idő - dőlt hátra Taemin.
- Nem hittem volna, hogy ilyen ismert vagyok... - motyogtam halkan, Namjoon után ballagva.
- A sikered elvitte a híred - értett egyet Matthew.
- Értem - ültem le a Jinki és Taemin közötti üres székre, amitől hirtelen feszült csend támadt - Mi az? - kérdeztem halkan - Itt ül valaki?
- Az... - hajtotta le a fejét Taeyeon, miközben suttogásig halkult  - Jonghyun helye...
Teljesen megmerevedtem, ahogy kapkodtam a tekintetem a többiek között. Tudtam, hogy  ő fontos volt nem csak nekem, hanem a cég számára is, de sosem gondoltam volna, hogy még évek után is ennyire tisztelnék őt...
- Megérdemli, hogy ott üljön - törte meg a feszült csendet Kibum.
- Végül is - értett egyet Minho - Ha úgy vesszük a fia volt. Jó ott neki.
- Most, hogy ezt tisztáztuk - szakította félbe a lehangoló párbeszédet Namjoon, ő is helyet foglalva - Jonghyun 'fia' nagy pácban van. A traumát, ami a Halál Öccsét gyilkolásra késztette, Jeongguk okozta. Legalábbis, a gyilkosunk hozzá köti. Mi mindent találtatok?
- 5 éve egy bevetés során lelőttek egy nőt - olvasta fel Jinki - Két fia, egy 5 és egy 10 éves került nevelőszülőkhöz.
- 3 éve kilöktek egy férfit a 7. emeltről - folytatta Kibum - Az akkor 3 éves lányát nevelőintézetbe adták.
- 7 éve elkaptunk egy férfit - vette magához a szót Taeyeon - A 12 éves lánya onnantól az anyjával élt, aki 2 éve meghalt autóbalesetben.
- Ez esélyesnek tűnik - vágott közbe Minho.
- Másfél éve egy férfi, akit majdnem elkaptunk, agyonlőtte magát - kért figyelmet Somin is - Egy  16 éves fiú lány ikerpár magára maradt.
- Az lesz az! - csaptam az asztalra az ép kezemmel - Mit tudunk még róluk?
- Az apjuk halála után viszonylag minden rendben ment - olvasta fel - De 2 hónapra rá a bátyjukat megölték egy utcaharcban. Az anyjuk ekkor öngyilkos lett.
- Ekkor történt az első Halál Testvéréhez kötött eset - egészítette ki a társa, Matthew. 
- Ez lesz az - erősítettem meg - Találkozni akarok velük.
- Itt a hivatalos lakcímük - nyújtotta felém a kis cetlit a nő, de Minho kikapta a kezéből.
- Én majd elkísérlek - jelentette ki - Ha képesek bejutni bármelyik házba, akkor igenis érdekelnek.
- Minho a legjobb zárfeltörő a cégnél - közölte Namjoon - Jobb, ha veled megy. 
- Majd így vágja fel az ereidet - nevetett, majd felállt, és kisietett.

A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora