>>Jeongguk<<
- Látom jól ment a randi - kuncogott Taehyung, még mindig a konyhában ücsörögve.
- Kussolj - indultam meg a fürdő felé - Szólnál a főnöknek?
- Miért? Csak nem találtál valamit?
- Kim Hyo Jong. Küldjön róla aktákat.
- De akaratos valaki - nyávogta - Oké, 2 perc. De előtte lőhetnél képet az új sminkedről.
- Meg a faszt.
- Adjak?
- Rohadj el.
- Én sminklemosóra gondoltam, de ahogy gondolod...
- Az kell! Várj, nálad miért van?
- A B-sek ki vannak képezve sminkelésre. Tudod, álca, meg minden. A sminklemosó alap felszerelés.
- Aha. Biztos. Csak add ide.
- Amúgy ez mind az új palidtól vannak?
- Nem.
- Az új palijaidtól?
- Ez csak valami hülye hagyományuk. Nagyon nyíltak. Szerintem máris megkedvelek.
- Azt látom... Nesze.
- Kutyának meg tessék.
- Akkor tessék, törpe.
- Hagyd már abba ezt a szart!
- Akkor megyek, lefekszem.
- Nem, nem! Mész a kanapéra!
- Akkor most ki a kutya? Hm, van egy ötletem. Alkut ajánlok. Aludhatok veled egy ágyban, és nem hívlak többet törpének.
- Jó, csak hívd már a főnököt!
- Az idegesség előnyei... - motyogta, miközben tárcsázott. Én közben lenyúztam magamról a piros foltokat, és egy elég érdekes kérdés fogalmazódott meg bennem. Miért van ennyi homoszexuális fiú pont egy helyen? Ez annyira szürreális.
- Holnap megkapod - tért vissza az idióta - Minden részletet begyűjtenek.
- Nem értem, mi a jó abban, ha emberi életeket oltanak ki.
- Te is ezt csinálod, nem?
- De ez más, én nem azért ölök, mert ahhoz van kedvem. Én azokat ölök, akiknek a halála megnyugvást hoz. Gonosz, szadista népeket.
- Mi van, ha a mi gyilkoskánk is így gondolkozik? - dőlt neki az ajtófélfának - Lehet, hogy megnyugvást ad neki, hogy azok a fiúk már nincsenek életben. Mit is mondtál a főnöknek, milyen bűnök?
- Állatkínzás, drogárusítás, pedofília...
- Mi van, ha a pedofil áldozata az? Vagy valamelyik rokona? Egy kutya gazdája? Vagy egy elégedetlen kuncsaft? Vagy mindegyik egyszerre?
- Erre mennyi az esély, mond már meg - próbáltam elmenni mellette, de kezével az ellenkező oldal lécére csapott, ezzel utamat állva. Nem volt túl sok esélyem, hogy át tudnék bújni alatta, de attól megpróbáltam. Már le is hajoltam, erre a lábával is meggátolt. Mivel a társam, nem bánthatom. De így ő sem engem.
Fel sem tudtam fogni rendesen, olyan gyorsan ölelt át, karjaimat is lefogva. Próbáltam kiszabadulni, hátrafelé lépdeltem, amíg a hátam a falnak nem nyomódott. Itt pózt váltott; csípőjével és lábaival blokkolta az alsótestem, kezével a csuklómat taszította a fejem mellé.
- Van egy ötletem - dörmögte alig 3 centiméterre ajkaimtól - Maradjunk a te tervednél. Feltételezzük, hogy a Halál Testvére egy közülük. Gondolkodjunk a fejével. Mi ösztönöz egy gyilkost a tettre?
- Az... unalom?
- A csalódás. Vagy a pénz, de ez esetben maradjunk az előzőnél. Eddig ez a bizonyos Hyojong hány palit is birtokolt? Múlt időben?
- Nem nyelvtanozz. Amúgy egyet sem. Hetero. Azért ő a gyanús, mert őt egyáltalán nem hatotta meg a barátai halála. És persze nem beszél senkivel. Most már elenge-...
- Ezek szerint belül szenved. Mint mondtam, gondolkodj egy gyilkos fejével. Nem hinném, hogy csak elege lett volna a melegekből, de ha mégis, akkor is, mint egy átlagos 18 év körüli pszichopata, csak szimplán figyelmen kívül hagyja őket, és magával törődik, 10 méter távolságot tartva közöttük. Bűnösök... Lehet, sőt, biztos, hogy meg akarsz majd kövezni, de fel kellene szedned az egyiket.
- Normális vagy?! Teljesen ellentmondasz magadnak! Igenis elhinném, hogy elege van a melegekből, és ilyenkor egy 18 év körüli pszichopata nem elkerüli őket, hanem titkon kinyírja mindet!
- Találkoztál már Hyoval? Így személyesen?
- Nem...
- Na látod! Akkor mégis honnan veszed, hogy homofób?! Kénytelen leszel megismerkedni vele, hogyha be szeretnéd bizonyítani az igazad. Hol volt, amikor odamentél?
- A szobájában kuksolt. De most engedj má-...
- Alkut ajánlok. Elengedlek, és soha többé nem csinálom ezt, de cserébe akkor ennél a tervnél maradunk.
- Oké, ez lesz az A terv, csak engedj már el, olyan kínos.
- Mondom a tervet - lépett el végre - Mint tudjuk, a gyilkosság mozgatórugója az indíték. Tegyük fel, ez esetben a csalódás. Nem kell mást tenned, mint összetörni valamelyikük szívét.
- Ezt most komolyan gondolod?!
- Igen. Én nem mehetek. A legbiztosabb tervezet a duókban az, hogy csak az egyikük fedi fel magát, a másik titokban marad. Te már találkoztál velük, így én leszek az aduászod. Csak meg kell bíznod bennem, és hagynod, hogy tanítsalak.
ESTÁS LEYENDO
A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)
FanficMin Yoongi, és társa, Adachi Yuto, már másfél éve szedi áldozatait Szöul utcáin. Ezt nem hagyja szó nélkül a titkos cég, amely pont az ilyenfajta bűnözőkre specializálódott. Ráküldik az ügyre az egyik legjobb emberüket, Jeon Jungkookot, aki látszóla...