>>Yoongi<<
Reggel egyedül ébredtem. A reggeli napfény élesen a szemeimbe sütött, amint kinyitottam őket. Az ágy elég kényelmetlen volt, de a szuperkémességemnek hála, mi szerint mindenhol és mindenhogy tudok aludni, sikeresen kipihentem magam. De Hoseok sehol sem volt.
Az egész ház néma csendben állt. Minden ugyanúgy volt, ahogy este, amikor megérkeztünk, csak egy kis sárga cetli éktelenkedett az éjjeliszekrényen.Ma óráim vannak, de köszönöm az éjszakát <3
Igazából semmi sem történt. Provokáltam egy kicsit, de túl kielégült voltam ahhoz, hogy bármi legyen belőle. Tegnap meglátogattam az informátoromat a lakásán, egy igazi vadmacska az ágyban. Viszont kiderült, hogy Hobika szeret szenvedni. Nem akárhogy rezzent össze, amikor néha-néha erősebben rácsaptam a combjára. Igazából egész este beszélgettünk. Kifejtettem neki a kamu múltam, ő is megnyílt előttem a személyes dolgaival. Sokkal jobban bízik bennem, mint arra számítottam. Alig egy hete ismer, de részletesen elmesélte a szülei halálát. Talán úgy gondolta, egy hasonló sorsú megértheti. De igazából nem is annyira naiv, mint amilyennek velem szemben tűnik. A két anyja miatt, és mert abban a tudatban nőtt fel, hogy másoknak ez nem így van, tudat alatt szüksége van egy állandó apafigurára, aki határozott és példát mutat. Ezt a szerepet fogom betölteni én. Szót fog nekem fogadni, mint egy jó kisfiú, én pedig cserébe megjutalmazom, vagy éppen megbüntetem. Igazi apucija leszek...
Gondolataimból a telefonom zökkentett ki. Egy értesítést kaptam, méghozzá sms formájában. Az pedig csak egy dolgot jelent. Pénzmozgást a számlámon.Jóváírás
Azonnali KRW átutalás
1 600 000 000 KRW
Oh Nim A
Felhasználható összeg:
24 754 200 000 KR WON1 600 000 000 won? Mégis hogy kerül az ide a semmiből? Mi történt, ennek így... Csak nem?
mi történt markal
Honnan tudtad? Megölte magát
enyit akartam közsi
Nem hiszem el. Komolyan? Yuto szerint megölte magát. De megkaptam érte a pénzt, szóval valaki dokumentálta. Ha nem Yuto, csak egy emberre tudok gondolni.
te öltedmeg markot?
Igen. Manipuláltam, mint te Dahyunt.
miert tetted
Mert te megkapod a pénzt, itt meg kevesebb az esély arra, hogy bármi fontosra rájönnek. Mindenki azt hiszi, saját akaratából tette. Kivéve egy embert.
a fasszopó
Pontosan. Szerinte te voltál.
egyemmeg
Egyértelműen Taehyung lesz utána neki a leggyanúsabb.
tökeletes
Tudom. Ez a lényeg. Elkérte a kihallgatások hangfelvételeinek másolatát. Kíváncsi vagyok észrevesz-e bármilyen furcsaságot.
remeljük nem
enyit akartam am köszSzívesen tettem.
A tégla. Hogy nem gondoltam erre hamarabb? Minden gyanú nélkül megölette, én kaptam pénzt, így ismét Hyojongra tudok koncentrálni. Pontosabban Hoseokra, és arra, hogy rávegyem a gyilkosságra. Szegényke. Máskor is milyen jól jöhetne egy ártatlan fiú, aki gond nélkül öl. Kár lesz érte.
A gyomrom hatalmasat kordult, jelezve, hogy már késő délelőtt van, és elég sokáig húztam itt a lóbőrt.
Visszavettem a nadrágom és a dzsekim, gyorsan átfésültem a hajam az ujjaimmal, felvettem a cipőm és már indultam is a pláza felé.- Hát te ki lennél? - húztam le a maszkom, amikor megálltam a gyrosos pultja előtt. Momo éppen egy fiatal, hullámos élénknarancs hajú lánnyal beszélgetett. Csinos volt, egy barnás-pirosas, aprólékos virágmintával díszített ruhát viselt, a derekán egy barna övvel, lábán térdig érő bőrcsizmával. Jóízűen nevetett fel éppen a barátnője egyik megjegyzésén.
- Uram Atyám - válaszolt helyette Momo - Ilyen hajjal fel sem ismertelek. Új becenevet kell találnom neked, Hófehérke.
- Kíváncsivá teszel - tettem karba a kezem - A rendelésem már le is van adva?
- Egy közepes menü! - kiabált hátra, majd egyből visszatért köreinkbe - Ő itt a barátnőm, akiről tegnap meséltem.
-Sana - intett kicsit szerényebben a lány.
- Most már két csinos leánytól kapok becenevet - vontam vállat - Még érdekesebb a helyzet.
- Legyen Menta - ajánlotta a pultos.
- Az nem jó - szólt ellen Sana - Megint meg kellene változtatni, ha átfestené a haját. Legyen valami olyan, ami marad. Ami feltűnő.
- Igazad van - értett egyet Momo - Ha ránézek, az első dolog, ami feltűnik róla, a~... Bőre. Olyan világos. És tökéletesnek tűnik.
- Cukorka! - lelkesedett a másik - Legyen Cukorka!
- Akkor már Suga - szóltam közbe - Mint a sugar, a cukor angolul.
- Suga - ízlelgette a fekete hajú - Elfogadható. De a Cukorka sem lesz elhanyagolható.
- Ahogy jól esik - forgattam a szemem.
- Suga, izé - jött zavarba Sana - Ma délután van valami programod?
- Szívesen elmegyek veled valahova - vágtam rá - Négykor ugyanitt?
- O-oké - bólintott rá egy kisebb meglepett habozás után.
- Ez gyorsabban ment, mint gondoltam - nevetett Momo - Én négykor is itt leszek, ha valamelyikőtök meggondolja magát, és kellene a társaság.
- Az én részemről nem úgy érzem, hogy bármi közbe tudna jönni - kacsintottam az újonnan megismert szépségre.
- Sz-szerintem is - mosolygott Sana.
- Akkor nekem marad mások életének bámulása - sóhajtott a pultos.
- Mások életében biztosan találsz majd magadnak is valakit - mondtam.
- Remélem ez minél hamarabb eljön - vette át hátulról a rendelésem.
- Nekem viszont ma még más dolgom is van emberek bámulása helyett - fogtam meg a zacskót - Egyeseknek nem annyiból áll a munka hogy egy helyben áll és cseverészik.
- Nem tehetek arról, hogy nem jön ide senki - forgatta a szemeit.
- Dehogynem. Majd én, négykor - húztam fel a maszkom, majd megfordultam - Na csá.
Még hallottam halvány köszönésfoszlányokat tőlük, mielőtt elnyelt volna a forgalmas pláza zaja.Today, 11:07
unatkozom
Akkor válasz egyet a fiókomból - 3-
tokmindegy melyiket
Csak az én technikámat használd <3
perszepersze
Jó szórakozást neko-chan UwU
VOUS LISEZ
A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)
FanfictionMin Yoongi, és társa, Adachi Yuto, már másfél éve szedi áldozatait Szöul utcáin. Ezt nem hagyja szó nélkül a titkos cég, amely pont az ilyenfajta bűnözőkre specializálódott. Ráküldik az ügyre az egyik legjobb emberüket, Jeon Jungkookot, aki látszóla...