>>Jeongguk<<
- Ma nekem lesz találkozóm - nyújtózott Tae, amikor ilyen dél körül kicsoszogott a szobájából - Elkísérsz?
- Nem úgy volt, hogy te nem mutatkozol? - szürcsöltem bele a turmixomba.
- Én nem a gyanúsítottakhoz megyek - nyavalygott - Egy veteránnal találkozom.
- Egy veteránnal? Minek?
- Beszélek vele, és tanácsot kérek - vett el előlem egy pirítóst - Mint mindig.
- Milyen osztályzatú volt?
- Kérdezd meg magad - vigyorgott gúnyosan, majd enni kezdett.
- Hányra mész és hova?
- 2-re egy kávézóba. Tudod, semleges helyszín.
- Akkor azt akarod, hogy elkísérjelek?
- Aha~.
- Rendben. De nehogy azt hidd, hogy miattad!
- Ja, tudom, csak meg akarod kérdezni tőle az osztályzatát, ja ja.Nagyjából fél 2 lehetett, amikor elindultunk. Rajtam szakadt farmer és egyszerű fehér póló volt sötét széldzsekivel, a társam fekete ballonkabátot viselt. Elvezetett egy kis kávézóhoz, ami meglehetősen közel, körülbelül 100-200 méterre esett a kollégiumtól. Bent követtem egy asztalhoz, az ablak mellett. A székeket rövid kanapészerűségek helyettesítettek. Az egyik ilyenen ült egy széles vállú, fekete hajú férfi, az ő irányába igyekeztünk.
- Csá - huppant le vele szemben Taehyung - Hoztam egy vendéget.
Óvatosan helyet foglaltam mellette, közben tekintetemmel a veteránt szuggerálva.
- Jeon Jeongguk - nyúltam át az asztal felett - SK D9.
- Kim Seokjin - rázott velem kezet - Ex SK S10.
- Wow - lepődtem meg - A-Az sok.
- Köszönöm - mosolyodott el - Hallottam az ügyetekről. Hogy haladtok?
- Feláldozzuk Kookie-t - dramatizált a fiatalabb - Gondolom láttad a hírekben.
- Láttam hát - kortyolt a kávéjába - Akkor te lennél a 'Halál Testvére'?
- Csakis az ügyért teszem - tettem karba a kezem - Amúgy is, most jött be a képbe egy szélhámos, még őt is el kell kapnunk. Reméljük nem akar az eredeti nyomdokaiba lépni.
- Szóval, akkor úgy nézett ki, mint te?
- Nagyjából. Fekete haj, orvosi szájmaszk, 175-180. Ennyit tudunk róla. Meg hogy mély hangja van.
- Milyen köznépi leírás. Szerintem sok ilyen férfi van Szöulban. Ezáltal szerintem még a szélhámosnak is van sütnivalója. Nayeon! - Hívta oda az egyik pincérnőt - Kérnék még egyet.
- Önöknek hozhatok valamit? - emelte meg a csészét.
- Egy capuchino - adtam le.
- Egy lattet kérek - így Taehyung.Amint hallótávolságon kívül ért, Seokjin folytatta:
- Akkor ha jól tudom, ketten vannak. Melyiket teszitek előbbre?
- A lányt - tájékoztattam - Vagyis akit eddig lánynak hittünk.
- Miért, nem az? - lepődött meg.
- Úgy gondoljuk, hogy egy homoszexuális férfiról van szó igazából.
- Hát abból elég sok van errefelé.
- De ez annyira szürreális! Szerintem belőlük egy is ritka, erre itt van kapásból vagy 5!
- Erről nem ők tehetnek - dőlt egy kicsit előrébb - Ez bárkivel megeshet, aki Szöulban csapvizet iszik.
- Mi? Ennek mi köze...? - hallgattam el az összefüggéseket keresve.
- Ez a 'természetvédelem' egyik mellékhatása. Ugye a szennyvíz az itteni folyóba kerül, amit speciális úton megülesztenek, átszűrnek és kitisztítanak, kristálytiszta ivóvízzé alakítva azt. Viszont vannak kiszűrhetetlen dolgok is benne: például a hormonok. Gondolom el tudjátok képzelni, csak ebben a városban mennyi nő szed fogamzásgátló tablettát, ami egy kész hormonbomba. Ami persze a vizeletükkel együtt a szennyvízbe kerül. Érted?
- Így... így már logikus. De én is csapvizet iszom, még sincs semmi ilyesmi bajom.
- 1.: azt mondtam, 'megeshet', nem azt, hogy biztos. 2.: akkor nagyobb az esély, ha valaki kiskora óta issza ezt a vizet. Én teljesen elnézem nekik, mert ugye nem ők tehetnek róla. Ha pedig nem akarnak ezen változtatni, az az ő döntésük. Személy szerint én sem szeretnék hirtelen egy ekkora mértékű változást.
- Most már értsd meg a melegeket - csapott hátba hisztis hangsúllyal Taehyung.
- Oké, most már belátom - sóhajtottam - De attól még természetellenes.
- A gyilkosság nem? - hunyorított Seokjin - Ennyi erővel miért nem hagyjátok őket életben, hogy természetes halált haljanak?
- Mert akkor még többet ölnének - vettem halkabbra, ahogy a pincérnő közeledett.
- Egy latte és két capuchino - tette le elénk a csészéket - Egészségetekre.
- Köszi - simított végig a veterán a lány könyökén, aki egy kuncogás után visszaindult munkája elvégzéséhez.
- Akkor lesüllyedsz a szintjükre, hogy megállítsd őket? - tért vissza hozzánk Seokjin elméje - Ennyi erővel melegnek is tettetheted magad.
- Én is ezt mondtam neki! - csattant fel a társam - Erre alapozzuk a tervet. A lényege az, hogy Kookie felsz-...
- Nem fontos - próbáltam terelni a témát - Amúgy ki volt ez a lány?
- Miért fontos? - vonta össze szemöldökét a veterán.
- Nagyon közvetlen voltál vele. És elég ismerős volt.
- Nayeon - vont végül vállat - Már régóta itt dolgozik.
- Im Nayeon?
- Igen. Miért?
- Hallottál az Im Jaebum ügyről?
STAI LEGGENDO
A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)
FanfictionMin Yoongi, és társa, Adachi Yuto, már másfél éve szedi áldozatait Szöul utcáin. Ezt nem hagyja szó nélkül a titkos cég, amely pont az ilyenfajta bűnözőkre specializálódott. Ráküldik az ügyre az egyik legjobb emberüket, Jeon Jungkookot, aki látszóla...