>>Jeongguk<<
- Tae... ehh... - próbáltam normálisan beszélni - Mih-mihreh...
- Olyan jó hallani, ahogy nyögsz - morogta a fülembe, majd végignyalt a nyakamon, egészen a kulcscsontomig, és vissza. Egy hangos sóhaj tört fel belőlem. A fiú megemelkedett, így egy pillanatra kaptam levegőt, de az újabb érintésére megint bennem rekedt. Lassan lehalászta rólam a rajtam maradt széldzsekit, majd az izzadságtól kissé átázott pólómat is. Ő is megszabadult a kabátjától, majd ahogy szürke, feszülős pólójában, izmos felsőtestével, enyhén oldalra döntött fejjel tornyosult felém, úgy éreztem, mintha egy felnőtt testbe zárt, kegyetlen és tapasztalt kisgyerek lenne.
- Most már tudod, mit fog érezni Jimin - nézett le rám - Most megtanítalak erre.
- Ehrreh...? - csíptem bele a párna szélébe, mire két kezével megtámaszkodott a fejem magasságában.
- Megtanítalak, hogyan vedd el valaki eszét - hajolt közelebb, de összeszorított szemekkel elfordítottam a fejem. Mintha mellékes lenne a reakcióm, megfogta az állam, majd egy egyszerű mozdulattal maga felé fordította az arcom.
- De nekem mé-... Mmmmm - szorítottam össze a számat, ahogy gyengén megharapta a fülem. A nadrágomat már nagyon szorosnak éreztem, de inkább tűrtem, minthogy Taehyung valami olyat tegyen, amit később még megbánok. Nagyon megbánok.
- Összesen csak három dolgot kell tudnod - kezdett tanítani, ülő helyzetbe tornázva magát - Az első: a kinézet. Neked ezzel nem nagyon lesz sok gondod, úgy látom. A második: a hang. Próbálj meg minél erotikusabban beszélni, súgj mocskos dolgokat a fülébe, próbáld izgatni vele. Mint látod, ez nálad bejött.
- Nehe-... Dehh - adtam fel az ellenkezést.
- Na látod - kuncogott fel ártatlanul - A harmadik, egyben legfontosabb: a technika.
Amint kimondta, kezét ágyékomra vezette. Kellemes érzés volt, de a felismeréstől azonnal rácsaptam a kézfejére. Válaszként megragadta a csuklóimat, majd egy kézzel mindkettőt a fejem fölé nyomta, mozgásképtelenné téve, ezzel teljesen kiszolgáltatva neki.
- Mint látod, én ismerem a technikákat - suttogta a fülembe, amitől ismét kirázott a hideg - Meg tudnék tanítani párat, de... Neked elég, ha megkeresed a gyengepontját. Ez neked a nyakad, de szerintem nyugodtan próbáld ki Jiminnél is, biztosan beválik - tanácsolta úgy, mint egy jó barát, aki csak csajozós tippeket ad a haverjának. Borzalmasan közvetlen... Vagyis nem tudok rá megfelelő szót, de ez hasonlít hozzá a legjobban.
Figyelmen kívül hagyta a jelenlegi állapotomat, mégis úgy simított végig az ágyékomon, mintha csak a hátammal tenné.
- Nem akarok zaklató lenni, vagy ilyesmi - gombolta ki a nadrágom - De szeretem befejezni, amit elkezdtem.
Óriási megkönnyebbülés volt a szorítás enyhülése, de akármennyire is volt jó érzés, ellen kellett állnom a kísértésnek. Én egy felnőtt, hetero férfi vagyok! Addig oké, hogy a munkám miatt nem foglalkoztam ilyen jellegű dolgokkal, de hogy elsőnek valaki olyan csinálja, akit maximum ismerősnek tudnék nevezni, na az nem is kicsit kellemetlen. Nem tehetném... De nem tudom kontrollálni magam. A hormonok felgyülemlettek bennem, a legapróbb érintésre is túl intenzíven reagálnak.
Taehyung nem nyerte meg a fogadást. Igaz, hogy orgazmust okozott nekem... De nem vette el. Még nem is láttam a... Péniszét, hál Istennek, de visszagondolva elég megalázó volt. Mégis, az emlékeim mélyén, halványan, a kábulat alatt...
- Sajnálom... Ne érts félre. Nem én akartam így. Tudom, hogy nagy önzőség, de most már tudod, min kellett keresztül mennem, hogy idáig eljussak...
- Csak bizsergett, vagy nyomott is? - szakított ki az emlékeimből Jeongyeon. Nem mondtam el neki semmi fontosat. Számomra fontosat. Csak azt mondtam el, mi milyen érzés. Amikor megpuszilt, megharapott, vagy éppen egy-egy érintés, simítás.
- Igazából... Nem nagyon éreztem olyat korábban - gondolkodtam - Olyan... Jellegzetes...
- Ah, akkor tudom mire célzol - bólintott - Nálunk is ez van. Akkor... Milyen a 'lényeg'? Mit kell csinálni? Milyen érzés? - hadarta izgatottan.
- Hé! Nyugi - emeltem fel a kezem védekezően - Az... Nem volt. De ha józan paraszti ésszel gondolkodsz, akkor ugyanolyan, mint a lányoknak, csak... Análban.
- Erre eddig nem... Nem is gondoltam - nevetett kínosan - Biztos vagyok benne, hogy van valami különbség a kettő között.
- Kérdezzük meg egy tapasztalt barátnődet, aztán én kerítek egy fiút is - vetettem fel - Összehasonlíthatnánk a két leírást.
- Igaz - biccentett, majd egy rövid lefagyás után felcsillant a szeme - Tudok is valakit!
- Tényleg? - döntöttem oldalra a fejem - Ki az?
- Egy tajvani lány - lelkendezett - Úgy tudom, ő tapasztaltabb a kelleténél...
- Tzuyu? - csúszott ki a számon.
- Te is ismered? - hökkent meg.
- Csak látásból - mentettem - Az egyik haverom sokat mesélt róla.
- Akkor gyere, bemutatlak neki - kezdett el nyomkodni valamit a telefonján, közben kiment a folyosóra.
-Öhm... Baj lenne, ha előbb tennék egy két betűs kitérőt?
- Egy mit? - vonta össze a szemöldökét - Két betűs kitérőt...
- Wc - segítettem neki.
- Oh, persze - nevetett kelletlenül - A konyhán át a bal oldali ajtó.
- Köszi - vettem arra az irányt. Persze, egy pillanat alatt végig mértem az egész helyiséget, kiszúrva minden apró, gyanús részletet. Mivel nem hazudtam a gondommal kapcsolatban ezért a dolgom végzése közben idéztem fel mindent. Sok minden volt a listán, mint a ferde serpenyő, vagy fejjel lefelé tett pohár, de egy nagyon felkeltette az érdeklődésemet: a hiányzó kés a tartóból.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)
FanficMin Yoongi, és társa, Adachi Yuto, már másfél éve szedi áldozatait Szöul utcáin. Ezt nem hagyja szó nélkül a titkos cég, amely pont az ilyenfajta bűnözőkre specializálódott. Ráküldik az ügyre az egyik legjobb emberüket, Jeon Jungkookot, aki látszóla...