>>Jeongguk<<
Yeonjun teljesen máshogy festett, mint eddig. A bőre sokkal világosabb volt ilyen erős fény mellett, meg persze egy fürdés után, amit eddig nem engedhetett meg magának (mivel a húga elfoglalta a fürdőszobát). A haja rövidebb volt, és egyáltalán nem kócos. Egyenruhát kapott, ami egy fehér, könyékig érő ujjú felsőt, egy kényelmes anyagú, hosszú fekete nadrágot, és egy egyszerű fekete vászoncipőt takar. Éppen egy széken ült, egy asztal mellett, üres tekintetével a kezeit figyelte, a vele szembeni széken Namjoon pihent.
- Sokáig tartott - állt fel az utóbbi - Megtudhatnám, mire jutottak?
- Ikrek - szedtem össze a gondolataimat - A barna hajú gyilkol, a szőke információt szerez. Folyamatosan kommunikálnak, és csak olyanokat ölnek, akiknek bűntudata van.
- Eddig egész elképzelhető - bólintott - És persze te vagy a célpont. A szőke folyton megy utánad, de a barna cselekszik. Gondolom a céljuk a manipuláció. Hogy egyenesen a csapdájukba sétálj.
- Basszus! - csaptam a fejemre. Hogy lehetek akkora idióta? Miért csak most jutott ez eszembe?!
- Mi az? - mért végig Namjoon gyanakodva.
- A szőke volt Aoi! - fakadtam ki - Amikor utána futottam, csak egy fehér hajú fiút találtam az egyik sikátorban sírni. Minden bizonnyal ő volt az, álruha nélkül.
- Egyetlen probléma van - tagolta gúnyosan, karba téve a kezét - Hogyan változott egy elegáns, japán nőből egy utcán ülő, részeg, depressziós fiúvá, csupán 4 másodperc alatt? Ezzel minden eddigi alap nézetet megbuktattok. Kezdve azzal, hogy a szőke nem csak információt szerez. Például már a helyszínen megölt két embert, egyet pedig megsebesített. Amúgy is, valamelyiküknek kell lennie annak, aki egy mozdulattal gyilkol vagy öngyilkosságra késztet embereket, és valaki kell, aki emberek péniszét vágja le és a szájukba dugja. Továbbá még egy szélhámost is keresünk, nem igaz?
- Szerintem a barna a szélhámos - vélekedtem - Ha a lakásomba bejött, hogy öngyilkosságba kergessen egy lányt a szobámban, minden bizonnyal nem esett nehezére felfedni magát ott sem.
- Vagyis manipulált minket - ült vissza - Hogy azt higgyük, szélhámos, és még többfelé terjesszük ki a nyomozást, hogy elterelje a figyelmünket. Ravasz... Viszont nem adhatjuk ki még a körözést kettejükre.
- Miért? - lepődtem meg.
- Nincs teljes leírásunk, a Szőke és Barna csak fedőnévnek jó - ingatta a fejét - Az első dolog, amit az emberek észrevesznek egymáson, az a hajuk, amit pedig bármikor átfesthetnek. Lehet fekete, fehér, szürke, vagy lila is akár, nem fogjuk olyan egyszerűen megtalálni őket.
- Több nyomra van szükségünk - értettem egyet.
- Ha már nyomok - köszörülte meg a torkát - A házadban történt incidenssel kapcsolatban egy részlet még mindig itt van. Hogyan jutott be?
- Mi úgy gondoljuk... - sóhajtottam, a szememet a padlóra szegezve - Hogy valaki beengedte.
- Vagyis ha nem te, akkor a társad - következtetett - Kim Taehyung lenne a Halál Testvérének beépített embere?
- Biztosan nem - ellenkeztem - Mégis miért lenne?
- Egyértelmű - dőlt hátra - Mert utál téged. Inkább gyűlöl. Te vagy az egyik leghíresebb ügynök az egész cégnél, rengeteg embertől vettél el nagy lehetőségeket, és még csak nem is tudsz róla. Biztosan volt eset, amikor ő kapott volna egy küldetést, de téged tettek helyette. Vagy lehet korábbról is ismer téged, de a lehetőségek tárháza végtelen. Igazából, már régebben sem volt valami szívélyes veled kapcsolatban. Nem is igazán repesett az örömtől, amikor megtudta, hogy a társadnak kell lennie. Viszont nagyon gyorsan megváltozott a véleménye, és örömmel sietett a karjaidba.
- Azt mondod, hogy...
- Összeállt a Halál Testvérével, hogy szabotáljon téged - bólintott.
- Amikor a szélhámos esete volt... Ő állította, hogy szélhámos a tettes - realizáltam - Ő vetette fel, mi pedig egyetértettünk, mert logikusnak tűnt...
- Nem állathatjuk elő csak úgy - nyugtatott meg (habár minden bizonnyal nem annak szánta) - Pontos bizonyítékok kellenek, nem csupán közvetettek. Amíg nem találsz valamit, ami bizonyítja ezt, addig nem tehetünk semmit ellene. De ha úgy gondolod, hogy ártatlan, akkor azt is bizonyíthatod.
- Minden ellene szól... - láttam be - Nem tudom, mivel tudnám bizonyítani az ártatlanságát.
- Ha velem történne ilyen, én a személyes cuccai között kezdeném - tanácsolta - Szabálytalan, de azzal mennék a legtöbbre. Ha pedig tisztességesebb lennék, megpróbálnám letesztelni őt. Viszont nem tudhat arról, hogy rá gyanakszunk.
- Nem állt szándékomban bármit is szólni neki erről - vallottam be.
- Remélem minél hamarabb tisztázódik az eset - törölte meg a szemét - Nem vehetjük le őt csak úgy az ügyről. Sajnos téged kell, hogy levegyelek.
- Tessék?! - akadtam fent - Miért engem?!
- Mert te vagy hozzá a legközelebb - szembesített - Az ügy hivatalos vezetője mostantól Kim Jennie lesz, ti pedig a kombinált segítők. A te feladatod lesz kideríteni Kim Taehyung igazi szándékait.
- Érettem - törődtem bele a helyzetbe.
- Addig is - köszörülte meg a torkát, ismét felállva - Choi Yeonjun mostantól hivatalosan is a S.U.G.A. gyakornoka. A hivatalos felelősek ti vagytok Minhoval. Az első héten minden nap kell felügyelned, a másodikon legalább 3-szor, a harmadikon 1-szer. Onnantól kezdve havonta egyszer vagy köteles ellenőrizni az állapotát.
- Értettem - ismételtem.
- Minho is hamarosan ideér - pillantott az órájára - Sok sikert a továbbiakban.
- Köszönöm, Uram - húztam ki magam, amíg elhaladt mellettem.
Elvesztettem az ügyet. A cég egyik leghasznosabb ügynökét levették az egyik legfontosabb ügyről. Amiben ő maga a célpont! Egek... Ha Taehyung nem keveredett volna gyanúba, most nem lenne ez az egész. Ha telefonálás közben nem kószál el... Nem bírok belegondolni, hogy tényleg képes lenne szövetkezni a legfőbb ellenségemmel (aki akkor vált azzá, amikor kiderült, hogy engem akar). Taehyung biztosan nem tenne ilyet. Biztosan nem azért halt meg majdnem, hogy a bizalmamba férkőzzön. Biztosan nem azért idegesít, hogy folyton kizökkentsen, mert élvezi nézni, amikor kellemetlenül érzem magam. Biztosan nem azért ő a háttérben maradt fél. Semmit nem tudhatok biztosra. Bármit tehetett hátsószándékkal. Végre volt egy ember, akiben megbízhattam...
Mi lenne az élet, ha nem vágna pofán ekkora kegyetlenséggel?
KAMU SEDANG MEMBACA
A Végzet Játéka (Yoonseok/Jikook ff.)
Fiksi PenggemarMin Yoongi, és társa, Adachi Yuto, már másfél éve szedi áldozatait Szöul utcáin. Ezt nem hagyja szó nélkül a titkos cég, amely pont az ilyenfajta bűnözőkre specializálódott. Ráküldik az ügyre az egyik legjobb emberüket, Jeon Jungkookot, aki látszóla...