Milli Savunma Üniversitesi'nden mezun olduktan sonra Ankara'ya evime döndüm. Çok yorgundum yatağıma uzandım tam uyuyacakdım ki kapı çaldı. Annem kapıyı açtı.
-"Aaa sen mi geldin kızım? Gel içeri, Eda odasında."
Dedi. Ben hâlâ yatıyordum. Kapı açıldı içeri Asya girdi.
-"Şiii şiiişt"
Kafamı yastığa gömdüğüm için sesim boğuk çıktı.
- "Hııığğ"
-"Uyudun mu? "
-"Evet."
Asya'nın sırıtışını göz ucuyla gördüm.
-"Kızım uyumuyorsun işte kalksana."
'Of' layarak doğruldum. Asya yatağımın yanına oturdu.
- "Eeee?"
-"Ne ,eeee? "
-"Kızım ne oldu? İstihbaratı da kazandın mı? Bir de bu suratının hali ne, niye mutsuzsun? "
-"Kazandım kazanmasına da- "
-"Ne, da?"
-"Annem sadece bordo bereliyim diye biliyor. İstihbaratçı olduğumu bilmiyor. Bu kadarının bile annemi üzdüğünü biliyorum. Aslında ona da hak veriyorum. Her gün acaba birşey mi oldu diye yiyip bitirecek kendini ."
-"Off benim kafamı da karıştırdın."
İkimizde öylece oturduk orada.
-Bir kaç dakika sonra-
-"Aha buldum."
-"Kızım ne bağrıyorsun ya?"
-"Buldum diyorum kızım buldum."
-"Eee ne buldun? Söylesene."
-"Annene özel kuvvetlikten jöh lüğe geçiş yaptığını söyle"
-"Bilmemki öylede yalan gibi oluyor ya"
-"Kızım bu yalan sayılmıyor ki,hem sen iki üç yıla tekrar söylersin"
Biraz sırıttım.
-"Doğru tamam o zaman ben yarına konuşurum "
Asya biraz daha yaklaştı.
-"Eee kızım dört yıldır konuşamıyoruz neler oldu? "
-"Asya. Ne dört yılı daha bir hafta önce telefonda konuştukya"
Asya aptal aptal suratıma bakıyodu.
-"Kızım aradın haftaya geliyorum dedin kapatdın. Sonra ulaş Eda 'ya ulaşabilirsen."
-"Doğru haklısın .Yüz tipinden anlaşıldığı üzere bir şey sorucaksın , sor hadi "
-"Hı hı... Hani sen bire giderken biriyle tanıştım diyordun kurt mu kuzu mu neydi adı? Sen onla nasıl tanışmıştın? "
-"Onun adı kurt. Birgün okuldan çıktım yürüyordum. Önümde dördüncü sınıf üç tane adam gözlüklü birini itiyolar , benim yaşlarımda biri. Ne konuştuklarına kulak misafiri oldum. Sen bu tiple mi istihbaratçı olucaksın? Bu tiple seni değil istihbarata manava çırak olarak bile almazlar dedi.Benim sigotralar attı tabi. Tam o sırada biri çocuğa yumruk atacaktı ki yumruğunu tuttum ters çevirdim adam havada takla attı ve yere düştü. Diğerinin kalbinin oraya bir kaç kere sert yumruk attım.O da kalbini tutarak yere yığıldı. Diğerine döndüm, karnına vurdum. Eğildi. Dirseğimle sırtına vurdum oda yere düşünce. Gözümdeki perde birden kalktı. Hızlı hızlı nefes alıp veriyodum. Gözlüklüye baktım korkmuş gibiydi-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...