-44-Emine KILIÇER

3.8K 248 26
                                    


İkisi de kendini uçurumdan aşşağı bıraktı. Gülümsedim. Albay da bana baktı. Uçurumun kenarına geçtik ikimizde.

-"Komutanım bir şey olmaz değil mi?"

-"Bu eğitimi daha önce yaptılar zaten olmaz birşey."

İçimdeki karamsarlık kuzeyin sesiyle arttı.

-"KOMUTANIM. KOMUTANIM ARDA'YA BİR ŞEY OLUYOR."

~~~~~~~~~~~~~

Aşağı baktım. Arda yüzemiyordu. Hiç düşünmeden aşağı atladım. Arda biraz önündeydi tuttum.yükarı çektim. Kuzey olduğu yerde duruyordu.

-"Kuzey arkanı dön ve git tekneye ulaş ben ardayı halledeceğim. Gidince gözünü ve ellerini açman için oradaki bıçağı kullan."

O arkasını döndü ben de oraya doğru gittim.Önce Kuzey bindi ardından Arda'yı çıkattım ve en son ben bindim. Kuzeye bıçağı verdim. O ellerini çözerken ben çoktan Arda'nın kileri çıkarmıştım. Hâlâ derin derin nefes alıyordu.

-"Arda iyi misin?"

Öksürmeye başladı. Kendine gelince kalkıp baktı.

-"Kutanım."

-"İyi misin?"

-"Bacağıma bir anda kramp girdi. İyiyim."

-"Tamam"

Kuzey tekrar kutuya baktı.

-"Komutanım yemek yok."

-"Biliyorum. Diz bu aylar içerisinde çok az yemek bulacaksınız. Bu gün izin aldım öyle yemeği verilecek ama yarına söz veremem."

-"Komutanım kıyıya nasıl çıkacağız?"

-"Yüzeceksiniz."

-"Ama kızı adanın ters tarafında."

-"O zaman oraya yüzün. "

Tamam anlamında kafası h salladı. Sinirlerinin bozulmaya başladığını düşünebiliyordum. Tekrar atlamadan önce Arda'ya döndüm.

-"Ha bu arada senin eğitimin iki hafta uzadı."

-"Anlamadım. Neden?"

Durdum. Nedenini biliyordu ama sinirleriyle oynamak istiyordum.

-"Canım öyle istedi."

-"Emredersiniz komutanım."

Atladım ve yüzerek kıyıya çıktım. Onlar da geldi.

  Bir kaç saatin sonunda eğitim bitmişti. Benim üstümfekiler hala kurumamıştı ve saçım yapışmıştı. Bu benim için bir problem değil ama albay geri yollamıştı. Helikopter indi. Benim de karargaha bakmamla tim şaşırdı.

(Serdar)"Komutanım iyi misiniz?"

(Mavi)"Ne oldu?"

-"Mühim bir şey değil. Uçurumdan atladım."

(Bütün tim)"Ne!?"

-"Dediğim gibi önemli değil."

Bana ayrılmış odaya girdim. Oraya bıraktığım yedek formayı giydim. Hemen çıktım. Tekrar helikoptere bindim. Geri girderken saçlarımı bir peçeteyle olabildiğince kuruttum.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Üç aydır Kuzey ve Arda eğitim yapıyorlardı ben de onlar gidemediği için özel görev ayarlayıp komandolardan iki kişi seçiyordum. Bu eğitimler ve görevlere onlarsız çıkmamız çıldırtmıştı Arda Van'a patlamış olsa da Kuzey olabildiğince sakin kalıyordu. Albay yarın son günleri olduklarını biliyordu. Bu gün Arda'nın aldığı cezayı yemek cezasına dönnüştürdüğünü ve bir haftadır vermediği yemeği ve ağır koşulları bu gün de yapacağını belirtti. İkili sinirli bir şekilde dinlenme odasına girdi.

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin