-"Kendinizi hazırlayın ve dik durun."
-"Neden? Ne zaman çıkıcak?"
Derin bir nefes aldı.
-"Karar verildi. Kalem kırıldı. Yarın infazı gerçekleşecek."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bir an beynimden vurulmuşa dönmüştüm. Hayır olamazdı. Benim komutanımı idam edemezlerdi. Hayır. Dizlerimin üstüne çöktü. Benimle birlikte bölük ve tim de yere çöktü. Albay da başımızdaydı. Ali yanımıza geldi. Ben belki haber vardır diye ayağa kalktım. Albay'a döndü. Belinden bir silah çıkarttı. Albaya verdi.
-"Eda getirecekti ama izin vermediler."
Ardından bermesini. Rozetini ve askeri kartını da albaya verdi. Hayır bu olamazdı hayır hayır.
-Yazarın ağzından-
Eda'yı kelepçelediler ve dışarı çıkattılar.
Askasından Kurt koştu ve bağırdı.-"Eda!Gitme."
Eda'nın durmasıyla onu tutulan polisler de durdu. Arkasını döndü. Kurt yanıma geldi. Kollarını kaldırdı ve Kurt'a sarıldı. Kurt hâlâ ağlıyordu. Ancak Eda'nın gözünden tek damla yaş bile almıyordu. Soğuk kanlı davranıyordu.
Bırakınca Eda elleriyle Kurt'un yüzünü tuttu.-"Korkma. Her şey düzelicek."
Gülümsedi içten ve çaresiz bir gülümsemeyi Eda'nın gülümsemesi. Elleri yüzünden kaydı ve eline geldi. Ellerini çekiceği sırada Kurt'un eline bir kağıt bıraktı. Polislerle beraber bir araca bindi ve gitti. Kurt elindeki kağıdı açtı. İçinde küçük küçük yazılar vardı. Biraz dikkatli baktı.
-Kurt'un ağzından-
^Telefonım bunu okuyan kişide kalıcaktır. Beni kurtarmak için Rehberimden Savcı Selim'i bul ve ara durumu anlat ve Plan C 'yi uygulaması gerektiğini söyleyeceksin. Telaşla mayın o ne yapacağını iyi bilir. Ancak olur da kurtulamazsam time sahip çıkın.^
Hemen yukarı çıktım. Eda'nın telefonunu aldım. S Selim yazan kişiyi gördüm. Aradım. Bir ses geldi.
-"Efendim Edacım."
-"Savcı Selim siz misiniz?"
-"Evet de siz kimsiniz?"
Ben söze girmeden devam etti.
-"Onu yakaladılar değil mi?Şu an Bulgaristana idama mı götürülüyor?"
-"Evet de sen nasıl biliyorsun?"
-"Allah kahretsin."
Nefes alışverişi duyulabiliyordu.
-"Ne yapmamı istiyor c Planını mı devreye koymalıyım?"
-"Evet."
-"Tamam bundan sonrasında onu ben hallediceğim. Kimse karışmasın."
-"Ne?"
-"Sen Eda'ya güven."
-"Peki"
Telefonu kapattım. Umarım Eda ne yaptığını biliyordur. Adamın dediği şey dikkatimi çekmişti. Plan C mi? Eda'nın C planı mı vardı?Ve planı varsa B planı ne ara işe yaramadı. Düşüncelerimi bölen Ali'nin sesi oldu.
-"Vay be. Kod koca Hayalet şimdi idam mı edilecek."
Bana döndü yanıma geldi.
-"Şimdi neden
-"Eee kardeşim nasıl kurtarıcağız onu. Aklında ne var."
Ona döndüm ekip de yanıma gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...