-48- İSTİFA EDİYORUM

3.9K 248 38
                                    

-"Komutanım."

Zor konuşuyordu.

-"Hakkınızı helal edin."

Bu sözle kalbime bir bıçak saplandı. Hiç bir şey yapamıyordum. Serdar'ın kafası düştü.

-"Serdar. Uyan aslanım."

İçimi olabileceğinden de faza karamsarlık kaplamıştı.

-"SERDAAR!!"

~~~~~~~~~~~~~

Gördüğüm adamları tek tek indiriyordum. On kişiden sonra mermimin bittiğini anladım. Bir köşeye geçtim.

Mavi,Ömer ve Emre söze girdi.

-"Komutan-"

Sözlerini tamalayamadan gözlerini yumdular.

-"HAYIIIR!"

Bütün tim tek tek gözlerini yumdu.
Gözlerimden yaşlar firar etmeye başlamıştı.

-"Olmaz. Olmaz. Hayır."

Köşeye geçtim. Etrafa baktım silah sesleri azalmıştı. Gözlerimi sildim. Etrafa baktım. Ekip bağırarak yanımıza geldi.

-"Edaaa."

    Yaşadıklarım işkence çekerken ölüp ölüp dirilmekten daha acı vericiydi. Bütün timim şehit olmuştu. Bu yük yüreğimde de fazla gelmişti. Kalbime giren ağrıyla elimi kalbime uzattım.
Bir anda yer ayaklarının altından kaydı ve gözlerimi kapattım.

   Gözlerimi açtım. Hastahane odasındaydım. Üstümdekileri değiştirdim ve dışarı çıktım. Komutan ayağa kalktı. Karşımda duruyordu. Yüzüne bakamıyorum. Hazır ola bile geçemiyordum. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı.

-"Komutanım. Bozkurt timi şehit."

Sesim çok cılız çıkmıştı. Kelimenin devamını getirmedim.

-"Hepsi yoğun bakımda ama yaşıyor."

Rahatlamaya basan acının üstüne ayakta duramadım. Yere düştüm ve bağıra bağıra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Komutan dayanamadı yanıma çöktü ve sarıldı. Ben de ona sarıldım.

-"Yapamadım. Hiç bir şey yapamadım. "

Ağlamaya devam ediyordum.

-"Hepsi gözümün önünde vuruldu ve ben hiç bir şey yapamadım."

Daha çok ağlıyordum.

-"Tek yaptığım onları cehennemin dibine sürmekti. Başkada hiç bir şey yapamadım."

-"Tamam. Tamam. Şiiii. Sakin ol. Yok bir şey."

Albay da ağlıyordu. Ben kriz geçirmemle doktorlar geldi.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Bir haftadır başlarında bekliyordum. Tim için büyük bir oda ayarlamışlardı. Bim de tek yaptığım ağlayıp krizler geçirmekti. Onları bu duruma sokan bendim. Telefonum çaldı. Kurt arıyordu.

-"Efendim?"

-"..."

-"Nasıl iyi olabilirim. Bütün timimi tek tek gözümün önünde vurdular ve ben kahretsinki hiçbir şey yapamadım. Karşımda tek tek düştüler. Ben sadece onları bu cehenneme ittim. "

-"..."

-"Bilmiyorum."

-"..."

-"Evet. Bir haftadır başlarındayım hiç ayrılmadım ama görlerini açmadılar."

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin