-5- EVRAK OPERASYONU

13K 663 42
                                    

-"Eyisin ha. Adın ne senin?"

-"Dijle"

-"Güzel, bundan sonra benim eniyi adamımsın."

~~~~~~~~

Bir hafta geçmişti.Arman'ın güvenini kazanmıştım daha da önemlisi evrakların sakladığı çadırı öğrendim.

Öyle saatleri olmuştu yemek yerine geçtim. Masaya oturdum. Yanımda ki adam yine zehir saçıyordu.

-"TC güçsüz ,onların gücünü bu kadar önemsemeyin.21 Ekim de bunları o barbarlarda öğrenicek.Onlar zararsız bir keneden farksız."

Sinirimi belli etmemeye çalışıyodum. Dikkat et te o kene seni öldürmesin. Bide ne dedi '21Ekim' büyük ihtimalle bomba o gün patlıyacak. Anlaşılan sekiz günümüz daha var.
Neyse bunun işini artık bitirmeliyim.

- - - - - - - - - - -

Akşam oldu. Herkes uyumuştu. Pisliğini etrafa saçan adam diğerlerinden uzak bir yere yatmıştı. Kimse farketmeden adamın yanına gittim. Ağzını kapadım aşşağıdaki kayalıklara kadar çektim. Adam korkuyla gözümün içine bakıyordu.

-"Kimsin sen?"

-"Ben Türk askeriyim. O zararsız kene senin ecelin olmaya geldi."

Boğazını kestim ve bıçakla arnına ay yıldız çizdim. Ve evet ben bir piskopatım. Kimse fark etmeden yerime yattım ve hemen uyukuya daldım.

- - - - - - - - -

Ertesi gün Arman beni yanına çağırdı. Adamı öldürdüğümü anlama imkanı yok. Hızlıca yanına gittim.

-"Bundan sonra çadırın içinde nöbet tutacaksın."

-"Tamam"

Bunu söyledikten sonra arkasını döndüp gitti. Çadırın içine girdim. Nöbet tutmaya başaldım. İçeri bir adam girdi. Ömdeki bilgisayara yaklaştı. Çok hızlı bir şekilde birkaç tuşa bastı. Tuşlara bakarken aynı anda nereye girdiğine baktım. Dosyalardan üçüncü satır yedinci sutun daki dosyaya girdi birkaç tuşa daha bastı.Tam şifre kırıldı ki dışardan biri

-"Selman"

diye bağırdı. Adam hemen dosyayı kapatıp dışarı çıktı. Tam dosyaya bakarken

-"Değişim vakti"

diye bağırarak biri içeri girdi.

-"Tamam"

diyip dışarı çıktım.

* * *

Tam beş gündür kamptaydım yine o adam gibi zehir saçan itleri aynı şekilde öldürüyordum. 15 kişi etmişti. Kargaşa çıkmaya başlamıştı. Tam 3 kişi süpdelenilip öldürmüştü. Kimse benden şüphelenmiyordu. Yine çadıra girdim.

-"Değişim vakti"

-"Tamamdır"

Adam dışarı çıktı. Gözüme birşey çarptı. Bilgisayar açık unutulmuştu. Hemen boş bir USB çıkartıp bilgisayara taktım ve kimse görmeden dosyayı indirdim. Dışarı çıktıp silahların olduğu yere girdim. İlk geldiğimde sakladığım tabancaları alıp ağzına susturucu takıp dışarı çıktım. Birine ateş ettim. Ayağından vurduğum için sadece yere düştü. Daha önceden yazdığım kağıdı kalbinin oraya koydum ve cebimden çıkardığım çakıyı tam kalbine notla sapladım hemen kamptan ayrıldım.

-Selman'ın ağzından-

Cephanelige gidiyordum .Yerde birinin yattığını gördüm hemen yanına gittim. Üstünde bir not vardı notu aldım. Hemen Armanın yanına gittim.

-"Arman Arman"

-"Ne var ula niye bağırıyorsun?"

-"Biri hevallerden birini öldürmüş.Üstünede bu notu aşmış"

Notta
*Bu sadece bir ilk di sıra sizede gelecek. Hepinizi tek tek öldüreceğim. Bekleyin eceliniz olmaya gelicem.* altında da ^Hayalet(Türk askeri)^ yazıyordu.Armanın korkudan yüzü mosmor olmuştu.

-"Bu ne demek.Ne demek bu Salman."

-Eda'nın ağzından-

Bir saat içinde kızıl tepelere ulaşmıştım. Dağın tepesine çıktım. En semin hemen üstünde bulunan saçlarımı çektim. Küçük bir kısımdaki deri kalkıyordu. Parmağınla sahte deriyi alıp altındaki küçük bir telefonu aldım. Ne olur ne olmaz diye Usb yi derimin altına tam kafa tasıma dek gelecek şekilde yerleştirdim ce deriyi tekrar kafama belli olmayacak şekilde yapıştırdım. Telefonu açıp aramalara girdim. Sadece bir numara vardı. Numarayı aradım. Karşıma Kurt çıktı.

-"Görev tamam. ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ sının kızılcık dağlarındayım."

-"Tanmamdır hemen bir helikopter gönderiyorum."

***

Bir kaç saat içinde helikopter mit binasına iniş yaptı.

- - -

Bu bölüm biraz geç geldiği için özür dilerim arkadaşlar.Ama sınav dönemindeyim oldukça sık yazmaya çalışıyorum. Lütfen daha sık yorum ve oylama yapın. Katkılarınız için Teşekkürler. İyi okumalar..!

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin