-17- ŞEHİT HABERİ

7.3K 412 10
                                    


-"OSMAN YETER. Duydun işte daha adamın bir suçu yok."

Bölük anlamamış gözlerle bizi izliyordu.Osman duvara yaklaşdı ve yere çöktü.

-"Abi olamaz ya olamaz."

~~~~~~

Ayağa kalktı gözündeki yaşı sildi.

-"Şaka yapıyorum de.Komutanı buraya getirmek için yalan söyledim de. Susma konuş birşey söyle Eda komutan ölmedi de, yaralı de ,gelmedi de ama öldü deme birşey söyle."

Bölük birden şaşırdı.

-"Ne?"

-"Nasıl olur."

-"Olamaz."

-"Olmamıştır."

Diğerinin gözleri doldu.Biri lafa atladı.

-"Alper gardaş ben birşey anlıyorum. Ama yanlış anlıyorumdur inşallah.

Alper  bölüğün önüne geçti.Gözlerini sildi.

-"Başımız sağ olsun Eda yüzbaşı şehit olmuş."

Herkes yıkılmıştı. Çoğu yerlere çökmüştü.Yarısından çoğu ağlıyordu.Geri kalanlar donuk bir şekilde bir noktaya bakıyordu.Birden kendime geldim ve bağırdım.

-"Durun Eda komutanınız şehit olmadı."

-"Ne?"

Osman bana yaklaştı.

-"Niye o zaman komutana şehit oldu diyosun."

-"Ben en olası ihtimali söyledim."

-"O da ne demek"

-"Bunu size ben söyleyemem albay gerekli açıklamayı yapar. Sadece üzülmeyin. "

Hepsi gözündeki yaşı sildi ayağa kalktı. O sırada dışarıdan 'DİKKAT' diye  ses geldi. Komutan içeri girdi.

-"Beni takip et."

Odasına girdik. Komutan yerine geçti.

-"Seni dinliyorum teğmenim."

-"Komutanım Eda yüzbaşı yanıma geldi. Bunu size vermemi söyledi"

Masaya usb yi bırakıp devam ettim.

-"Beni almaya gelmemelerini ve bunu onlara mutlaka iletilmesini istedi.Kurt çakalı avladı dememi istedi onlar anlarmış.Sonrada iki adam geldi ve götürdüler. "

-"Peki şehit dedin."

-"Komutanım göreve çıkmadan helikopterde görevi anlatıyordu.Ve en sonunda beni öldürmek zorunda kalsan bile tereddüt etme.  Bana bir şey olursa geri gelemezsem operasyonu devam ettirecek biri gerekiyor gibi şeyler söylemişti."

-"Sen de bunun olacağını bildiği için böyle konuştuğunu düşünmüştün"

-"Evet komutanım."

-"Tamam.Sen çıkabilirsin."

-"Emredersiniz."

Asker selamı yazdım ve dışarı çıktım.

-Selim Albay'ın ağzından-

Hemen Mit binasına gittim. İçeri girdim. Bütün ekip bana bakıyordu. Birine döndüm.

-"Müdürü çağır hemen."

Tamam anlamında kafa salladı ve yukarı çıktı. Müdür aşşağı geldi.

-"Albayım bir şey mi oldu?"

-"Malesef evet. Biraz önce bir teğmen yanıma geldi. Bunu size iletmemi söyledi. "

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin