-"Salih de seni epey iyi tanıyor"-"Evet.Lisede bizim çeteden di o"
-"Çete?Lisede çeten mi vardı?"
-"Offf of daha konuşacak çok şeyimiz var yürü hadi yürü şu iti götürelim."
~~~~~~
Sabah olmuştu hâlâ adamı konuşturmaya çalışıyorlardı.
Bir kahve aldım.Kurtun yanına gittim.-"Ne oldu?"
-"Adam Nuh diyor peygamber demiyor."
-"Şu an kim sorguluyor?"
-"Burak.Ama Adamın konuşacağı sanmıyorum."
-"Bir de ben deniyim."
-"Olur,denemekten zarar gelmez."
Hemen yukarı yöneldim.Merdivenleri çıkıp sorgu odasına girdim.Tam o sırada Burak sertçe ellerini masaya vurdu.Kapı açılınca direk bana baktı.
-"Yeterli kardeşim,ben devam ederim."
Kafasını tamam anlamında salladı. Dışarı çıktı kapıyı kapattım ve kilitledim.
-"Eveeet anlat bakalım."
Adam sırıttı
-"Sen git diğeri gelsin."
Hafif bir sinirli sırıtışı attım çünkü sinirlenmiştim.Masayı yana doğru fırlattım Adamın elleri masaya bağlı olmadığı için adam yerinde kaldı. Önce biraz tırstı sonra sırıtıp.
-"Ben senin bildiğin adamlardan değilim Türk. Öyle iki sinirle çömüzlmem.Hem bana bir şey yapamazsınız ."
Hızlıca yanına gittim.Çenesinden tutup ve kulağına eğildim.
-"Bende senin bildiğin kişilerden değilim.Şuan seni burada öldürürüm kimsenin ruhu duymaz anladın mı?"
-"Bana dokunamazsın."
Geriye doğru gittim.Silahı çıkarttım.Adama doğrulurum.
-"Üçe kadar sayıyorum. Söylemezsen ilk kurşunu bacağına yersin.ikinciyi koluna ve son olarak kafana sıkarım.ANLADIN MI ?"
-"Bu numaraları yemem ben."
-"Bir... İki adam hâlâ sırıtıyordu Üç"
Dedim ve sağ bacağına sıktım.
-"Aaaa ne yapıyorsun be piskopat"
Biraz daha bekledim adam kıvranıyordu. Silahı koluna çevirdim.
-"Konuş."
Adam kıvranırken. Diğer kurşunda koluna sıktım. Tam o sırada birim ekip ve Haydar ağabey kapıya geldiler kapıyı açmaya çalıştılar. Kapımın kilitli olduğunu fark edince cama vurmaya başladılar. Sesleri boğuk geliyordu.
-"EDA AÇ ŞU KAĞIYI EDA SAKIN BİR DELİLİK YAPMA EDA SANA DİYPRUM."
Tamda zamanıydı ha. Onlara aldırmadan. Silahı kafasına çevirdim.
-"Söyle"
Tam ateş ediyordum ki adam
-"Tamam tamam söyliyeceğim dur."
Silahı indirdim.Biraz bekledim ve adam tekrar konuşmaya başladı...
Bir kaç dakika sonra Haydar ağabey kapıyı kırdı.Ben duygusuzca-"Tamamdır adam öttü.Yanlız yaralarına baksanız iyi olur."
Dedim ve dışarı çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...