-67- GÖREVİN İPTAL EDİLDİ

3.5K 241 19
                                    

Bölümü yanlışlıkla yayınlamıştım. Düzelttim ve tekrar yayınladım. Hata yüzünden üzgünüm..
İyi okumalar...😊😍


Arkamı döndüm gidiyordum ki yapamadım tekrar ona döndüm.

-"NEDEN LAN NEDEN!"

Dayanamadı ve bağırdı.

-"SEVİYORUM LAN ÇÜNKÜ SENİ. DELİ GİBİ SEVİYORUM OLDU MU?"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Şok olmuştum böyle bir şey beklemiyordum ama bunu yüzüme yansıtmadım. Kurt aynı ses tonuyla devam etti.

-" ÇÜNKÜ KORKTUM. SENİ BİR DAHA GÖREMİYECEĞİM DİYE KORKTUM. SANA AÇIK AÇIK ÖLECEĞİNİ SÖYLEDİĞİMİZ HALDE KABUL ETTİĞİN AN KABUL EDEMEDİM. ÇÜNKÜ BEN BENİ BÜTÜN BENLİKTEN ÇOK SEVİYORUM."

Bir anda durdu. Rahatlamıştı benziyordu. Ben ise hâlâ sinitri duruyordum. Ona bakmadan yanından geçtim Leyla'nın önünde durdum.

-"Leyla sen devam et. "

Tamam anlamında kafa salladı. Arkamı döndüm. Giderken bağırdım.

-"Asya, Kuzey!"

Arkamdan koşup bana yetişdiler. Kapının önüne geldik. Onlara döndüm.

-"Evet o da beni seviyormuş bunu öğrendik ama benim onu sevdiğimi bir kişinin ağzından duyarsan bozuşuruz."

Motora bindim ve hemen uzaklaştım. Yusuf'u aradım.Jemen açtı.

-"Efendim kardeşim?"

-"Yusuf acil İstanbul'a gelmeniz gerekiyor."

-"Tamam da ne oldu, sorun nedir?"

-"Türkiye'yi tehtit eden bir siber örgüt var ve benim yüzümden engelleyemiyoruz."

-"Sorun değil en geç akşama oradayız."

-"Tamam sağ olun."

-"Sonra teşekkür edersin."

Telefonu kapattık. Ben de Mit'e geldim. İçeri girdim. Bizimkiler bana yaklaştı bir şey söyliyeceklerdiki sözlerini kestim.

-"Sakın!"

Müdürün odasına çıktım. Kapıyı tıklattım ses gelince içeri girdim.

-"Müdürüm?"

-"Eda?"

-"Bir maruzatım vardı."

-"Seni dinliyorum."

-" Görevim iptal edildi. Artık tek iş Hackerlere güvenmekte kaldığına göre benlik bir iş yok. Ben izin alıcaktım."

-"İzin mi?"

-"Evet dört günlük izin."

-"Hem de dört günlük."

-"Evet."

-"Sen acaba izinin kelime anlamını falan mı unuttun. Bu fazla iş demek değil?"

-"Biliyorum."

-"Peki izinlisin."

-"Sağ olun."

Dışarı çıktım. Motora bindim karargaha gittim. Albay'ın odasına girdim.

-"Komutanım bir maruzatım vardı."

-"Seni dinliyorum yüzbaşım."

-"Dört günlük izin alabilir miyim?"

Bana yaklaştı.

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin