Helikopter geldi.
-"Göreve hazır mısın? "
-"Evet komutanım."
-" O zaman görev başlasın."
~~~~~~~~
Helikoptere bindik.Helikopter havalandı.
-Yarım saat önce -
-"Güzel haber verin benim karargahında hazır beklesin. Bende hazırlanıp oraya giderim.Bir de sivil gelsin direk göreve başlamak zorunda kalabiliriz."
-"Tamam"
-"Kurt bir de senin Alman bir istihbaratçı arkadaşın var mı?"
-"Var da neden?"
Çantamı aldım.İçinden biri dosya çıkarttım ce kurta bendim.
-"Beni bu kişi gibi gösterebilir misiniz."
-"Tabikide de bu kim ve neden?"
-"Dilsiz beni araştırmak isterse bu kişi diye çıkmam lazım ki görevi riske atmayalım."
-"Peki tamamda bu kız kim?"
-"Benim."
-"Sen olduğunu biliyorum da fotoğraftaki kim yani gerçekten."
-"Benim işte. "
-"Nasıl ya bu kadın senden daha esmer bir kere ve yüzü de benzemiyor."
-"Zaten benzemesin diye yaptım ama fotoğraftaki benim.İşte oraya gidene kadar makyajla tekrar bu olacağım."
-"Vayy bu baya uğraştıracak gibi duruyor."
-"Eee yani yatıracak mısın? "
-"Direk ben yaparım. Merak etme anlayamazlar."
-"Adamı nasıl tanıyacaksın?"
-"Sorguda adamın Rusyada kullandığı ismini öğrendim. Bir şekilde halledeceğim."
-"Neymiş?"
-"Borya Noris "
-"Hmm garip bir isim."
-"Evet benim çıkmam gerek sonra görüşürüz."
-"Tamam kendine dikkat et."
Kapıdan çıkarken
-"Denerim."
Dedim ve dışarı çıktım.
-Şu an-
Akif'in yanına geçtim.
-"Nereye gittiğimizi biliyor musun?"
-"Hayır komutanım."
-"Nasıl?"
-"Bir görev var gider misin dediler. Ben de kabul ettim."
-"Tamam o zaman. Rusya'ya çok tehlikeli bir adamı bulmaya gidiyoruz. Rusyaya ayak basar basmaz. Rusça konuşacaksın. Adam bir Otelde kalıyor. Plan şu. Helikopterden inince iki ayrı taksiye biniyoruz. Farklı bir yere uğra sonra otele geç ki kimse şüphelenmesin. Adın Yegor Valentin restoranda bir çalışan olarak gözükeceksin. Ben de adamı halledeceğim. Bu görev gizli bir görev biz yasal olarak Rusyada değiliz bu yüzden asla ama asla Türkçe konuşma. En önemli kısım ne zaman emir verirsem vereyim mutlaka istisnasız uymak zorundasın. Yeri geldiğinde beni öldürmekte bile tereddüt etme."
-"Neden?"
-"En ufak bir şüphe veya emrinden çıkma durumun bütün görevi tehlikeyi atabilir. Bu da Türkiyen in zor durumda kalması demek.Bunu istemezsin değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RastgeleMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...