-81- ZEHİR

3.7K 241 44
                                    


-"EDA!"

Tim ve mit ekibi de Eda'yı gördü. Hemen yanına koştuk.

(Kurt)"Eda güzelim aç gözünü."

(Mavi)"Komutanım ?"

Eda'dan ses yoktu öylece yerde yatıyordu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kurt eğildi Eda'yı kucakladı ve arabanın yanına gitti.

-"Kuzey aç kapıyı."

Hemen koşup açtım. Eda'yı içeri koydu. Şöför koltuğuna geçerken bağırdı.

-"Hadi ne duruyorsunuz? Binin arabalara."

Hemen arabalara geçtik ve hastaneye geldik. Kurt Eda'yı kucağına aldı. Acilden girdi.

-"Lütfen yardım edin."

Hemen bir sedye geldi Eda'yı aldı. Gözlerine baktı.

-"Evet nedir durum?"

-"Bilmiyoruz bir anda önümüze düştü."

Nabzına baktı.

-"Hemen alalım ."

Bir odaya aldılar ve serum takıp iğne yaptılar. Altı tüp kan aldılar ve çıktılar. Doktor yanıma geldi.

-"Neyi var doktor bey?"

-" Yorgunluktan bayılmış. "

(Kurt)"Nasıl olur daha ağır durumlarda çalıştı hiç bir şey olmadı."

-"Aynen ."

-"Duygu yoğunluğu da etkili tabi ama şüphelendiği iz başka bir şey var."

(Mavi)"Nedir?"

-"Kanına bir şey katılmış olabileceğinden şüpheleniyorum.."

(Murat)"Ne gibi?"

-"Bilmiyoruz kan örneklerini aldık bakıcağız. Dört saat içinde uyanmazsa haber verin."

-"Tabi teşekkürler."

Doktor gitti. Eda'ya kim bulaşmış olabilirdi ki? Bu adam kimdi. Kurt Ali'ye döndü.

(Kurt)"Ona bir şey mi verdiler. Ne oldu? Ne gördün?"

(Ali)"Bir şey göremedim. O geldiğinde benim kolum kırılmıştı. Yorgundu ama bu kadar durmuyordu. Sonra hastaneye gittik. Kolumu alçıya alırlarken onun da koluna baktılar. Vurulmuş. O sırada beni İstanbul'da nerelerde kaç kere aradığını söyledi. Bayağı yere gitmiş. Helal olsun yılmadan aramış. Gelirken ne olduğunu sordum ama cevap vermedi. Beni nasıl ve kimlerin kaçırdığını sorduktan sonra yola odaklandı. Ama zorlanıyor gibiydi."

(Asya)"Sence biri ona bir şey mi enjekte etti."

Kimse konuşmadan söze girdim.

-"Bu olamaz. Eda etrafında süzülen bir tüyü bile hisseder. Ona bunu yapmış olamazlar."

(Murat)"Kurşunda bir şey mi vardı ki?"

(Alper)"Kurşun olduğunu da sanmıyorum. Aynı kurşunla Osman da vuruldu."

Dışımdan düşündüm.

-"Kim bu adamlar. Kaç gündür ona bulaşan bu adam kim. Neden bulaştı ki?"

(Burak)"Liseden bir düşmanı olabilir mi?"

Arkadan bir ses geldi.

-"Olamaz."

Bölük açıldı. Türk askeri çetesi geldi. Konuşan Mert di.

(Cenk)"Eda'nın lisedeki bütün düşmanlarını tanırız adlarını da biliriz hepsine baktım. Eda onları ya öldürmüş ya da hapse tıkmış. "

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin