-"Varım ulan varım."
Güldü ağlayarak beni kendine çekti ve sarıldı ben de ona sarıldım. Bırakınca yüzüğü taktım. Konfetilerle birlikte havai fişekler de patladı. Eda'nın sesini duydum.
-"Bravo!"
Alkış başladı. Islıklarla devam etti. Eda dan bu kadarını beklemiyordum. Gerçekten çok güzel olmuştu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-Eda'nın ağzından-
(Kuzey)"Eee artık biriniz ne olduğunu söyleyecek mi?"
Asya Kuzey'in karşısına geçmiş durumu anlatmaya çalışıyor.
-"Şey yani abicim."
Yanlarına geldim. Asya bana hani galledicektin der gibi bakış attı. Ben de tamam der gibi başımı salladım.Ortaya çekirdekleri koydum.
-"Kuzey sen de neyi anlamadın. Kız parmağındaki yüzüğü gözüne sokucak şimdi. Ali evlenme teklifi etti. Bu da kabul etti. İki saattir kıvranıyor."
(Kuzey)"NE!?"
(ASYA)"Oh be Eda sonunda."
Kuzey bir tık deliriyordu. Ama bir yandan da haklı bir kız kardeşin var ve böyle şeyleri öğreniyorsun ben olsam ben de delirdim.
(Kuzey)"Ne diyorsun kızım sen?"
-"Kuzey bir sakin ol. Merak etme ben Ali'ye bu olayları fazlasıyla çektirirrim. Akşam akşam gerilim yapmayalım."
Kuzey ciddileşti.
-"Tamama gidin yatın sonra konuşuruz. Bu gün çok fazla yoruldunuz."
Asya içeri giderken Kuzey kolumdan tuttu. İkimiz de oturduk.
(Kuzey)"Boş ver gitsin yatsın. Biz konuşalım."
-"Olur."
-"Nasılsın nasıl gidiyor?"
-"İdare ediyoruz işte. Sen napıyon Kuzey."
-"İyiyim radar."
Durdum ve tamamen ona döndüm.
-"Vay radar he? Öyle olsun karakol"
-"Karakol?"
-"Sen kaşındın karakol"
İkimiz de güldük.
(Kuzey)"Küçükken ne eğlenirdik. Bütün mahalle sana radar derdi. Her şeyden anında haberin olurdu. Olayları şıp diye çözerdin."
-"Evet ya. Ama ben ne yapıyım. Olaylar benim önümde gerçekleşiyordu. Hem sana da karakol diyorduk. Bütün mahalleyi koruyup kolladığın için."
(Kuzey)"Ne güzeldi o günler be."
-"Hâlâ güzel. "
-"Haklısın be karakol. Çok güzel günlerdi."
-" Demek hâlâ devam ediyoruz ha radar."
Güldüm.
-"Bana bak şimdi gülüp eğleniyoruz ama timin yanında da radar lafını ağzından duyuarsam yakarım çıranı."
-"Emredersiniz radar komutanım."
-"Kuzey."
-"Tamam. Yapmam."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Sabah karargaha geçtim. Eğitime başlayacaktım ki telefonum çaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...