(Ali)"Ha ne var?"
-"Bir kaç dakikaya Arızayla göreve çıkıcağım. Geldikten sonra da bölük ve timle."
(Kurt)"Olmaz biz izin alırız yarın halledersin."
-"Kurt ben iki mesleği bir seçerken. Zorlandığı da yorulduğumda mola veririm diye seçmedim. Böyle olacağını biliyordum. Hem iyiyim ben. İki görev daha ne ki?"
(Kurt)"Peki sen bilirsin."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Olay yerinden ayrılıp karargaha girdim. Osman yanıma geldi.
-"Ben de sizi arıyacaktım komutanım. General hemen sizi çağırıyor."
-"Geliyorum "
Hemen generalin odasına geçtim. Kapıyı tıkladım ses gelince içeri girdim.
-"Beni emretmişsiniz komutanım."
-"Bu birazdan Arızaya çıkacağınız. Görev bu da bölükle çıkacağın görev."
İki dosya verdi.
-" Emredersiniz komutanım."
-"Eda?"
-"Emredin komutanım."
-" Dün mit bayağı karışıkmış iyi misin istersen sonra-"
Sözünü kestim.
-"Gerek yok komutanım ben fazla birşey yapmadım. İki görevede hazırım."
-"Hazır kız hızlı ol Oz aman ilk göreve dört dakika sonra çıkıyorsun dosyayı okuyup hazırlanman gerek."
-"Emredersiniz komutanım."
Çık desin diye gözünün içine baktım.
-"Tamam çok hadi."
Hemen çıktım ve dosyayı açmadan hemen hazırlanmaya gittim. Üç niformalarımı giydim ve mühimmatlarımı aldım. Dosyayı alıp koşarak Helikopter alanına gittim. Arıza beni bekliyordu. Yanına gittim
-" Hadi koş."
Helikoptere bindik. Hemen dosyayı bir kere okuyup bir köşeye koydum. Derin bir nefes aldım.
(Arıza)"Merakımı mazur görün ama göreve çıkmadan hep döylemisinizdir komutanım?"
-"Hayır din biraz fazla şey yaşadım ve zor yetiştim bu gün. Gecikme ilk yoğunluk hep."
Anladım anlamında kafa salladı. Geri kalan yolda görevi anlattım. Görevi halledik helikopter bekliyorduk. Ben bir köşedeydim o bir köşede. Yanıma geldi başı öndeydi.
-"Bir maruzatım vardı komutanım."
-"Söyle."
-"Komutanım. Ben size karşı büyük kusur işledim. Kendimi kaybettim. Özür dilerim. Affedin. Affetmezseniz de sonuna kadar hak-"
Elimle dur işareti yaptım.
-" Kusurunu anladıysan benlik bir sıkıntı yok."-"Hayır komutanım ver. Ben gerçekten çok kötü şeyler yaptım oysa siz sadece-"
Yine durdurdum.
-"Seni anlıyorum. Büyük acı yaşadın ve kendini kaybettin. Çünkü acemisin. "
-"Acemi miyim?'
-"Evet. Mühtemelen ilk şehit ve kimse yanında şehit olan ilk kişiye karşı duygusuz olamaz. Sende de ilk şehit değil şehitler olduğu için dayanamadım. Balataları sıyırdım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...