-53- GİZLİ KAYNAKLARIYIZ

3.8K 253 43
                                    

Bir anda bacağımda bir acı hissettim. Bir iğne saplanmıştı. Bunun beni bayıltmak için olduğunu anladım. Güldüm.

-"Одной иглы недостаточно, чтобы оглушить меня."
(Bir iğne beni bayıltmaya yetmez.)

Tam o sırada sırtımda bir iğne hissettim ve gözlerim ağırlaştı. Yere düştüm.

~~~~~~~~~~~~~

Gözlerimi açtığımda bir kamyonun kasasındaydım ve tel başındayım. Tabi araç hareket ediyordu. Silahlarımın alındığını fark ettim ama telsizi benimleydi. Telsizi mi açtım.

-"Kurt cevap ver duyuyor musun?"

-"Eda?"

-"Kurt tuzak. Şu an yakalandık. Kaçacağım."

-"Nerdesin, nasılsın?"

-"İki yüz kişilik bir grupla duzeydoğu yönüne gidiyoruz. Kurtulmaya çalışacağım."

Ayağa kalkmamla tekrar üç yerimden vuruldum.

-"Ah. Kahretsin."

Gözlerim kapandı.

-Kurt'un ağzından-

Eda gözeve gittiğinden beri bağlanamıyorduk. Gece olmuştu. Bütün Ekip onu arıyorduk. Kuzey görüntülü aradı. Biraz uzaklaştım düz bir duvarın önüne geçtim ve açtım. Tim de yanındaydı.

-"Kurt?"

-"Efendim?"

-"Eda komutan birazdan gelirim demişti hâlâ yok."

-"Kuzey."

-"Efendim."

-"Sakin olun ama"

-"Bir şey mi oldu?"

-"Eda gözeve çıktı."

-"Eee bu hep olan bir şey."

-"Ama  tam onbir saattir yani göreve gittiğinden beridir irtibat kuramıyoruz."

-"Nasıl?"

-"Edayla iltibatımız kesildi ve bulamıyoruz."

Bütün tim yıkılmıştı. Bazıları ağlamaya başlamıştı bile.

-"Ne diyosun sen Kurt."

-"Sakin olun önemli bir şey yok. Bu bazen olur ama Eda kurtulur. Mutlaka kurtulacak."

-"Emin misin?"

-"Tabi life oğlum Eda komutan bu nerelerden çıktı. Hemen telaşlanmayın yarına gelir."

-"Tamam."

Ali bana seslendi.

-"Kurt."

-"Benim gitmem gerekiyor."

-"Tamam kardeşim görüşürüz."

Telefonu kapattım. Yanına gittim.

-"Nedir durum?"

-"Henüz bir şey yok ama telsizinde ki sinyallerden bulsak."

-"Olmaz. O telsizler konumlarını her durumda saklamak için özel geliştirildi."

-"Hadi be."

Tekrar işimizin başına döndük. Ali beni sürterek uyandırdı.

-"Kurt kalk."

-"Ne oldu bir şey mi buldunuz."

-"Hayır da uyuya kalmışsın kalk git biraz dinlen biz hallederiz gerisini."

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin