-"Eda?"
-"Leyla?"
-"Uyanmışsın?"
-"Yaşıyorsun?"
~~~~~~~~~~~~~
Söze girdim.
-"Neden söylemedin?"
-"Söyliyecektim."
Sinirlenmemle bağırdım.
-"NE SÖYLEYECEKTİMİ LAN! KOLLARIMDA ŞEHİT OLDUN SEN. GÖZLERİNİ BEN KAPATTIM KIZIM. SEN HÂLÂ NEYİ SÖYLEYECEKTİN?"
-"Haklısın. Özür dilerim."
-"ÖZÜR DİLEME LEYLA. BEN SENİN ÖZÜR DİLEMENİ VEYA HAKLI OLMAK İSTEMİYORUM. SADECE SENİ İSTİYORDUM."
Durdum. Sinirim yatışmamıştı. Devam ettim.
-"ULAN YIKILDIM LAN. BİR KERE DEDİM."
Leyla gözlerini kaçırıyordu. Ben devam ettim.
-"BİR KERE BENİM CANIMI SEVDİĞİM KİŞİLERLE YAKMASINLAR."
Bir şey diyemiyordu. Biraz daha duruldum
-" Nefret ettim lan! Kendimden nefret ettim. Gözümün önünde bütün sevdiklerimin gittiğinden ve benim buna hiçbir şey yapamamamdan nefret ettim. "
Cesaretini toplayıp söze girdi.
(Leyla)"Tamam sana söylememe gerekirdi haklısın ama benim sana söylemediğim için neler yaşadığımı bilmiyorsun."
Ben söze girdim.
-"Bil miyorum işte Leyla sorun da bu. Sen bana söylemediğin için bilmiyorum ama şunu bil sen de hiç bir şey bilmiyorsun."
(Leyla)"Biliyorum her gün senden haber aldım. "
-"Hayır bilmiyorsun. Bilsen duramazdın Leyla."
Devam ettim.
-"Tam on yıl. On yıldır ben her ay mezarına gidiyorum. Başın da her seferinde özür diliyorum. Seni koruyamadığım için senden özür diliyorum. Ne kadar kahrolduğumu biliyor musun?"
-"Söyliyemezdim."
-"Neden?"
-"Çünkü senin başına bir şey gelmesini istemiyordum."
-"Bu bir bahane değil."
-"Hayır. Anlamıyorsun. O yıl çıktığım görevlerden beri beni tam dört ülke arıyor. Takip ettiriyor ve öldürmeye çalışıyor. Senin yanına gelseydin açık hedef olurdun. Senin başını beleya sokamazdım."
Bir sırıtış belirdi ve tekarar ciddileşip söze girdim.
-"Ben bir özel kuvvetim benim başım zaten belada Leyla. Yanına biri ikisi eklenmiş sorun değil benim için. Çünkü benim işim bu. "
Bir şey diyemedi ben devam ettim.
-"Keşke söyleseydin Leyla keşke."
Tam o sırada Leyla'nın arkasında ona silah doğrultmuş adamı gördüm. Silahı Leyla'nın kafasına doğrulttum. Leyla tedirgince bana baktı. Silahı sağa kaydırıp ateş ettim. Arkasındaki adamı ayağından vurdum. Leyla arkasını döndü adamı görüp bana baktı.
-"Senin gözünde kendimi tanıtıyım Leyla . Az önce ki mermiyle vurulmuş Şehit Eda Nur Dağlıca."
Koşarak uzaklaştım. Çantamı aldım ve bir taksiye bindim. Evin yerini söyledim. Araç hareket edince telefonumu çıkattım. Numaramı gizledim ve Ali'yi aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
AcakMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...