-4- KAMPA SIZMA

14.4K 714 34
                                    


Dışarı çıktım helikopter geliyordu hemen bindim. Helikopter havalandı ve bir saat sonra gideceğimiz köye ulaştık. Ben helikopterden indim. Helikopter tekrar havalandı.

~~~~~~~~~~~

Bir evde üstümü değiştirdim.Ellerimi toprağa sürdüm ve yıpranmış gibi görünmesi için taşın birine sürdüm. Biraz toprak alıp yüzüme sürdüm. Köyden içeri iki araç girdi. Arka tarafında silahlı adamlar vardı bütün erkek ve kadınları meydana topluyorlardı. Bir kaç kişi bizi iteleyerek meydana götürdü.

-"Hadi Hadi hızlı olun biraz"

Meydana gittik. Hepimizi sıraya diktiler. Adamın biri, Bir kaç genç erkeği "Sen gel,sende gel"diye öne doğru eliyle iteliyordu. Benim yanımdaki olanıda itti.Beni geçip birini daha itti.Bir adım öne çıktım.

-"Bende gelmek isterim"

Adam bana yaklaştı

-"Gelmek istersen ha"

igrenç bir şekilde güldü

"Sen silah tutabiliyorsun da gelmek istiyorsun?"

-"Buraya gelen T.C. eskerini az öldürmedim."

Yine o iğrenç gülüşünü

-"Demek T.C. eskerini öldürdün ha."

-"Evet"

Arkasıdaki teröriste işaret etti.O da sırtında bulunan keleşi alıp adama verdi.Oda alıp bana verdi.Yerde duran ayakkabıyı işaret edip.

-"Şu ayakkabıyı vuracaksın"

Dedi ve hafif sırıttı.Ona baktım silahı aldım emniyeti açtım nişan aldım ve ayakkabıya ateş ettim ayakkabıyı topuk yerinden vurdum. Adam yine işaret yaptı ve bu sefer diğeri ayakkabı yı alıp adama getirdi. Ayakkabının delik olduğunu görünce. Bana baktı.

-"Eyi tamam sende gel"

dedi.Beden işkillendiğini anlamıştım ancak bunu geçiricektim. Bende diğerlerinin yanına gittim. Başka kimleri seçtiğine bakıyodum. Vay soysuz köpek. Büyükler bitti köydeki küçük çocukları alıyor.

- - - - - - - - - - - - -

Terör kampına gelmiştik.Ellerimize kıyafet ve silah tutuşturdular.Bende diğerleri gibi bir çadıra girip giyindim.

Çadırdan çıkınca köylüleri sıraya dizmişlerdi. Ben de oraya doğru gidip birinin yanına geçtim bizi buraya getiren adam karşımıza geçti yanında ki adam kırklı yaşlarda siyah sakalının arasında beyazlıklarda vardı. Bizi buraya getiren adam yanımıza geldi.

-"Bu Arman.Bu kampın başı bundan sonra onun sözünden çıkmayacaksınız. Simdi, hazırlanın dağa gidecez TC eskeri kimyasal silahlarımızı bulmuş. Gidip temizleyelim şunları."

Gerçerkçi gibi durması için onlar gibi davranıyordum. Sırıttım.

-"Gidip biraz T.C.eskeri öldürelim"

*** .iğrenç bir sekilde güldü.

-bir kaç dakika sonra-

Silahları temizleyip dağa çıktık. Dağlara saklandık. Karşımızda arabalardan inmiş etrafı gözetleyen bizim ekip vardı. TC eskeri dedikleri bizim istihbarattaki çocuklarmış. Hemen bizi farketmeleri gerekiyor ama haberi nasıl vericeğim dur bir dakika Bunların kıyafetleri bu şekildeyse çelik yelek giymişlerdir. Bana dönük olan bizim Ali var. Çelik yelek kalbinin biraz yukarısında bitiyor.O zaman omzunun yukarıdan 3.7 santim aşşağı soldan 5.2 santim sağa ve tam kalbinin oraya atarsam. Kısa süreli baygınlık geçiricek yaklaşık 30 saniye buda oyunu anlamalarına yeterde artar bile. Teröristlerin başı bana yalaştı.

-"İlk eskeri sen vuracaksın."

Bunu da söyleyince benim ekmeğime yağ sürmüş gibi oldu .Nişan adım ve ateşettim. Ali birden yere yığıldı. diğerleri mevzi aldı. Ali'yi arabaya çektiler. Bende dağa taşa sıkıyordum. O sırada Ali 'yi gözlüyördum. Ali ayağa kalktı. Yanında Aslı'yla Kurt vardı. Ağızlarını okuyordum.

(Ali)"Ne oluyo burda"

(Aslı)"Pusu attılar"

(Kurt)"Mermi tam kalbinin oraya gelmiş bukada ---la kafana sıkmaları gerekiyordu."

(Arkadaşlar ağız okurken aynı zamanda biyerlere sıktığı için '---' ifadesi okuyamadığı anlamına geliyor)

(Ali)"Ölsem daha mı iyiydi Kurt?"

(Kurt)"Hayır onu kastetmedim bukadar isabetli atması --

(Aslı)"Çelik yelek giydiğini bildiği anlamına gelir"

(Kurt)"Biri bizi uyarmak istemiş.kulaklığına dokundu .Ekip dikkatli olun karşımızdaki terörist grubunun içinde Eda var sakın onu vurmayın.Tekrar ediyorum.Dikkatli olun Terör grubunun içinde Eda var sakın onu vurmayın. Bir planı olabilir."

Uyarımı almışlardı. Ali arabada kaldı. Diğerleri mevzi aldi bu iyiydi ama onlara bir mesaj daha vermem gerekiyordu. Bana güvenip cansız durmaları gerekiyordu yoksa diğer tehlikenin istihbaratını alamadan adamı öldüreceklerdi. Burağın önündeki taşa sıkıyordum. ama şifreli bir şekilde mors alfabesi hadi Burak anla artık.

-Burağın ağzından-

Telsiz çalıştı. Bu Kurt'un sesi.

"Ekip dikkatli olun karşımızdaki terörist grubunun içinde Eda var sakın onu vurmayın.Tekrar ediyorum.Dikkatli olun Terör grubunun içinde Eda var sakın onu vurmayın. Bir planı olabilir"

Peklala.dürdünden Eda'nın nerede olduğuna bakıyodum ki bir anda biri ateş etti ama bana degil önümdeki taşa ateş ediyodu bir dakika bir dakika bu 'mors alfabesi' Deli kız Eda bizi uyarıyor. Hemen telsizi açtım.

"Bütün ekibin dikkatine Eda'dan yeni bir mesaj var.Cansız gibi durmamızı istiyor diğer isihbarat için bu silahları almaları gerekiyormuş silahları en sonunda imha edecekmiş simdi cansız durmamızı istiyor.

"Anlaşıldı"

-Eda nın ağzından-

Hepsi tek tek ölmüş gibi yaptı. Evet anlamışlar oyunumu. Silah sesleri durunca teröristler ayağa kalktı. Arman yanıma geldi

-"Eyi eyi hemide çok eyi eferin ögreniyorsun."

Arkasını döndü ayağa kalktı.İki kişiyi işaret edip.

-"Siz gidin silahları alın hızlı olun.Geri kalanlar toparlansın geri dönüyoruz."

Grup toplandı arman da diğer terörislerle konuşuyordu. Sağa doğru kafamı çevirdiğimde iki kişinin dört tane acayip tipli silah getiriyorlardı. Karşı tarafa, mit ekibine ,bakınca
Gözüme ışık çarptı. Gözümü kısıp hafif sağa doğru kayınca,bora (keskin nişancı silahı) olduğunu fark ettim. Hedef alınan yere bakınca Arman'ı gördüm. Arman'ın güvenini kazanmak için koştum ve önüne atladım.

Hızlı bir şekilde hesap yaptım rüzgarın hızını merminin gelme hızına ayarlarsak kalbimin üstünde omuzumun iki milim aşşağasına saplanır. Bu hesaplamayı sadece 15 saniyede yapmıştım.Tam o sırada ateş sesi geldi ve tam hedeflediğim yereden vurulunca çığlık attım. Arman bana döndü. Yavaşça yere düştüm. Bağırmaya başladım. Arman diğerlerine dönüp.

-"Koşun ula tutun kızı hemen, kampa geri dönüyoruz"

dedi.Bu durumdayken normalde bağırmam.Yerede düşmem,yürüm hatta koşarım ama normal bir insan tabiki de bunu yapmaz. Bir kaç kişi geldi beni kaldırdı ve hızlıca kampa gittik.Biri gelip kurşunu çıkarttı. Omzumu sardılar. Yüzümü ekşittim. Tam o sırada içeri Arman girdi.

-"Eyisin ha. Adın ne senin?"

-"Dijle"

-"Güzel, bundan sonra benim eniyi adamımsın."

- - -

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin