-22- TÜRKİYE'Yİ KURTARMA

6.6K 377 22
                                    

-"Senden kimse olanı istiyorum. Bu görev en zorlu görevin olabilir. Türkiye'nin varlığı şu andan itibaren sana bağlı. Şimdi senden istediğim şey imkansız olanı yapmak"

-"Emredersiniz komutanım."

~~~~~~~~~~~

Aşşağı indim arabaya bindim. Mesaj geldi. Telefonu açtım. Müdür adamların yerini atmış. İlk eve bir saatlik yol var.

Evin önüne geldim. Adamların fotoğraflarına bir daha baktım. Beyaz bir maske ve siyah şapka taktım önümü kapattım. Silaha susturucu takıp belime koydum. Kapıyı tıkladım. Kapıyı biri açtı. Kafamı kaldırdım bingo bu o adam. Hemen silahı çıkarttım. Kafasına dayadım içeri soktum.

-"Ne oluyor bırak beni"

Kafasına sıkıp tekrar arabaya bindim.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

O kişiyle birlikte on dört kişi olmuştu. Hepsinin yeri de çok uzak bu da ayrıca zaman kaybıydı. Bir eve daha geldim. Kapıyı tıkladım. İkinci tıklamam da kapı açıldı. Kafamı kaldırdım. Adamı görünce silahı kafasına dayadım. İçeri doğru ittim. İçeri girince kafasına sıktım. Hemen dışarı çıkıp arabaya bindim. Şimdi son olarak bombaları bulmam gerekiyor.Konuma baktım. Bombalara yarım saatlik uzaklıkdayım. Saate baktım. Üçe yirmi vardı. Kahretsin! Hemen arabayı çalıştırıp gaza bastım. Boş bir araziye geldim. İlerideki terk edilmiş binaya doğru koştum. Binaya girdim. Hemen yukarı kata çıktım. Bir masa üstünde bilgisayar vardı.

-"Neden ben hep bomba olduğunda böyle bir düzenekle karşılaşıyorum"

Bilgisayarın başına geçtim. Süreye baktığımda üç dakika kaldığını gördüm. Hemen bir şifre denedim. Ekranda kızmızı bir yazı belirdi.
'Yanlış şifre'Aklıma bir şey daha geldi. Hemen onu girdim. Yine olmadı. Bir şifre daha girdim. Yine yanlış olduğunu söyledi.

-" Ne olabilir, Ne olabilir? Hah"

Bir şifre daha denedim.Ekranda tekrar kırmızı ışık yandı ve geri sayım başladı.

-"On... dokuz... sekiz... yedi.... altı"

Ellerimi saçımın arasına geçirdim.

-" Olamaz ya,Olamaz. Benim yüzümden Türkiyen'in sonu gelemez"

Aklıma bir anda geldi.

-"İşte bu "

-"Üç... iki... bir..."

Hemen şifreyi girdim.Ekranda sıfır yazısını gördüm.Bir an kalbim sıkıştı. Birden ekran yeşile döndü. Ekranda yazı belirdi.

-"Şifre onaylandı"

Arkama yaslandım bir oh çektim. Mit binasına aradım. Kurt açtı.

-"Kurt müdürü çağır"

-"Eda neredesin sen. Sabahtan berri ulaşamıyorum."

-"Kurt Lütfen müdürü çağır"

-"Tamam."

Bir kaç dakika bekledim.

-"Eda ne oldu? "

-"Başardım müdürüm.Bütün adamlar öldü, bombalar durduruldu."

-"Aferin Eda iyi iş çıkardın."

-"Sağ olun Müdürüm."

-"Bombalar nerede?"

-"Bombalar burada hemen konum atıyorum."

-"Tamam. Bombalar iki tane değil mi?"

-"Evet komutanım."

-"Tamam. Bir jöh timi gönderiyorum onlar gelene kadar ayrılma.Yüzünü de örtmeye gerek yok. Sen olduğunu görebilir. "

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin