Can tekrar yaklaştı.-"Seni iyi bilirdik kardeşim. Çok iyi insansın."
-"Başın sağ olsun o zaman kardeşim."
~~~~~~~~~~~
General Alper'e döndü.
-"Yaptığın hareketten ötürü ceza vermem gerekiyor sana, hemde büyük bir ceza."
Alper yutkundu. Yüzü kireç gibi olmuştu. General devam etti.
-"Amaaa"
Hepimiz ona baktık.
-"Bunun yerine sizi disiplinli olmanızı sağlayan ve disiplinsiz birini görünce kızdıracak derecede iyi eğiten kişiye teşekkür ediyorum. İletirsin."
Alper oh çekti. Ciddileşti ve ayağa kalktı. Asker selamı verdi. Bana döndü.
-"Bir maruzatım vardı komutanım "
-"Söyle Alper"
-"General Teşekkür etti size iletmemi istedi."
Tekrar selam verip oturdu. General bana döndü.
-"Aferin yüzbaşım."
-"Sağ olun komutanım."
Komutan içeri gitti. Ben de Kuzey ve Arda ya döndüm.
-"Size gelince Yarından itibaren Albay ve benim eğitimin altındasınız. İkiniz de karargahta ki time yarılmış odalarda uyuyacaksınız.Time gelince siz de bundan sonra bir süre karargahta olacaksınız."
Arada Kuzey 'e yaklaştı.
-"Albay giricekse yine iyi."
-"Sen öyle san."
Kuzey bana baktı.
-"Nasıl yani?"
Bölüğe döndüm.
-"Komandolar eğitim bitmiştir."
-"Sağ ol"
Onlar gitti. Bizimkilere döndüm.
-"İçeride anlatıyım."
Dinlenme odasına geçtik. Hepimiz oturduk. Tim meraklı meraklı bana baktı.
-"Bu karargahın ilk emre itaatsizliğini kim yaptı biliyor musunuz?"
Tim anlamış olacak ki şaşırdı.
(Mavi)"Hadi canım."
(Ömer)"Yok artık."
-"Vallaha var artık"
Tim anlatmamı beklediğini görünce devam ettim.
-"Bir göreve çıktım. Bir grup Türkmeni kurtarmam gerekiyordu. Gittim geri gelirken bir grup çocuğa işkence eden terör grubuna rasladık. İzin için Albay'ı aradım. İzin vermedi. Ben de Türkmenleri bir yere sakladım adamları öldürdüm. Merminin yetmediği yerde de aralarına girip boğazlarını kestim. Çocukları kurtardım. Türkmenlere çocukları Türkiye'ye getirdim. Ben gelince komutan yanıma geldi. Bana bir ceza uygulayyacağını söyledi."
(Kuzey)"Ne yaptı hafif bir eğitim mi?"
-"Bana göre ağır bir eğitim yapmıştık. Tam dört ay sürmüştü ve her dakikası fiziksel ve zihinsel sınırlarını zorluyordu."
İkili bir of çekti. İçlerine sıkıntı çökmüş gibi duruyordu. Arda söze girdi.
-"Komutanıma zor gelen eğitim kim bilir bize ne yapar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
SonstigesMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...