-"Karargahına ulaştım.Geçen hafta operasyona çıkmışlar ve ozamandan berri haber alınamıyormuş "-"Ne?"
-"Dahası var malesef dün timden iki kişinin Naşına ulaşılmış.
Birden elimden telefon düştü. Beyninden vurulmuşa döndüm.
~~~~~~~~~~
Tim beni gördü. Bana doğru koşmaya başladı.Biri yanına geldi.
-"Komutanım iyi misiniz?"
Emre yerden telefonu aldı.
-"Alo. Kimsiniz?"
Elimle ver işareti yaptım. Telefonu bana verdi.
-"Lütfen."
Biraz durdum. Zorla
-"Şaka olduğunu söyle lütfen"
-"Malesef. Eda sakin ol o tim iyi bir tim Kuzey'in sağ kurtulacağına eminim"
Telefonu kapattım. Düşecek gibi oldum. Tim beni tutup bir yere oturttu. İçten içten dua ediyordum. Şehit olmaması için. Elbet bir gün şehit olmasını istiyordum ama o gün bu gün değil. Hayır şimdi olmaz.
(Serdar)"Komutanım iyi misiniz?"
(Akif)"Şoka girdi kız inşallah kötü bir şey değildir."
(Asena)"Kötü bir şey olmasa kadın niye böyle olsun"
Yavaşça ayağa kalktım.
-"Komutanım iyi misiniz?"
-"İyiyim."
Komutanın yanına gittim. İzin alıp dışarı çıktım. Hemen mit binasına gittim. İçeri girdim. Kurt bana bakıyordu. Şaşırmışa benziyordu. Yanına gittim.
-"Bir bilgi var mı?"
-"Hayır yok."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Bir hafta geçti. Hâlâ Kuzeyden haber yok. Sabah İştima alanına geçtim.
-"Günaydın"
-"Sağ ol"
-"Günaydın"
-"Sağ ol"
-"Günaydın"
-"Sağ ol, sağ ol, sağ ol"
-"Beş kilometre koşu için başa"
Koşuyu yaptılar ben yine yapmadım. Önüme geldiler.
-"Beş dakika mola"
Hepsi yere yığıldı sessizce konuşmalarına rağmen dediklerini duyuyordum.
(Emre)"Bu hiç iyi değil. Komutan nasıl bir haber aldıysa eğitim bile yapmıyor."
(Ömer)"Aynen.Abi direk üçyüze kadar sayıyor falan ne oldu acaba"
(Emre)"Hayır yâni üzgün olduğunu da anlayamıyoruz. Kadın çoğunlukla aynı yüz ifadesini kullanıyor."
(Ömer)"Haklısın "
-öyle saatleri-
Bizimkiler karşıma oturdu.Ben de oturdum.
(Arda)"Komutanım iyi misiniz?"
-"Bilmiyorum"
(Melih)"Ne oldu anlatmak ister misiniz?"
-"Çok sevdiğim birinin timinden haber alınamıyormuş.O kişiyle birlikte ve iki hafta oldu hâlâ haber yok"
(Murat)"Komutanım üzülmeyin bazen bir ay süren görevlere çıkılıyor. Bir şey yoktur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...