-31- SEZON FİNALİ

5.3K 273 9
                                    


-"Hazırız komutanım"

-"Allah yardımcınız olsun"

-"Sağ ol"

Komutan gitti. Helikoptere yaklaştık.

-"Hadi bakalım macara başlasın."

~~~~~~~~~~~

Dört ayın sonlarına yaklaşıyorduk. Çok yoruldum. Her dün göreve çıkıyorduk. İki haftada bir olan bir günlük dinlenme sürelerinde de mit den gelen görevlere çıkıyordum. Haftada bir dört saat uyuyordum. Bundan önceki görevde Hakkari' ye geldik. Kurt dan gelen haberle buradaki yedi kişiyi yakalayıp ekiplere teslim etmiştim ve son kişiyi bekliyordum. Birden sağımdaki bakkala birinin girdiğini fark ettin. Biraz dikkatli bakınca... bingo son adam geldi. Maskeyi taktım.Arabadan indim bakkala yaklaştım adam dışarı çıktı. Sessizce arkasına geçtim. Montumla silahı kadarı o beline dayadım.

-"Şşşşiiii sessiz ol ilerle"

Adamı arabaya bindirdim. Ellerini kelepçeledim ve o kelepçeyi de arabaya kelepçeledim. Kurt'u aradım.

-"Görev tamamdır."

-" ... "

Telefonu kapattım. Arabayı buluşma noktasına sürdüm. Transpotr tarzı araba ve yanında bekleyen iki kişiyi gördüm. Arabadan indim. Yanlarına gittim.

-"Nerede yaşarsınız?"

-"Ay yıldızın altında"

-"Nereye gidiyorsunuz?"

-"Kızılelma ya"

-"Vatan nedir?"

-"Mazlumun nefesidir."

Tamam anlamında kafa salladım. Arabaya yaklaştım. Kapıyı açtım. Arabaya bağlı olan kelepçeyi çıkarttım. Montu çıkarttım. Adamın elindeki kelepçeyi örttüm. Diğerlerinin yanına gittim. Adamı verdim. Tamam anlamında kafasını salladı. Ben de aynı şekilde karşılık verdim. Geri arabama binip burada kaldığımız karargaha geçtim. Dinlenmek için bir sandalyeye oturdum.

Asya beni dürtüyordu.

-"Komutanım? "

Gözlerimi açtım.

-"Hı edendim Asya?"

-"İyi misiniz?"

-"İyiyim iyiyim. "

(Kuzey)"Kaç saattir uyukusuzsun sen?"

-"Cumartesinden berri"

-"Ne altı gündür bir kaç saatlik uyumuyla mı duruyorsun?"

-"Sayılır"

(Asya)" Ne zamandır. Ard arda günlerde uyudun?"

İçeri üs çavuş girdi.

-"Komutanım. Hasan yarbay sizi çağırıyor"

-"Tamam. Nerede?"

-"Harekat odasında"

Hareket geçtim. Kapıyı çaldım. Ses gelince içeri girdim.

-"Beni çarğırmışsınız ."

-"Evet son görevi açıklayacağım"

Yanına gittim. Sınıra çok yakın bir bölgeyi gösterdi.

-"Buradaki bir kampı basacaksınız. Kampta yaklaşık İki yüz kişi var."

-"Ferit orada mı?"

-"Hayır ama onun kurduğu bir kamp git gide büyüyor. Durdurulması gerek. Ferit'in yerini ise hâlâ araştırıyorlar öğrendikleri anda size haber vericekler "

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin