Duyuru uzun oldu ama ilginizi çekeceğini eminim. Lütfen okumadan geçmeyin.
-"Tamam sakin olun silah ateş aldı. Yok bir şey."
Ben nefes alamıyordum ve kıvranıyordu.
(Asya)"EDAAA!!!"
Herkes bana baktı çok kötü duruyordum. Çırpınıyordum ve nefes alamıyorum. Başıma ağrı girmişti. Ekibe son anda baktım. Hepsi bana bakıyordu ve kilitlenmişti. Mavi vurulduğunda olduğu gibi. Ben ise hiç birşey yapmıyordum. Gözüm kararıyordu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bileğime sakladığım bıçakla önce elimdeki ipleri ardından boynumun üstündeki ipi kestim. Ayağımdakileri kesmediğim için çok kötü düşüyordum ki son anda bir beni tuttu tutana baktım. Kurt du. Şoktan tek çıkan oydu. Azımdakini yavaşça indirdim. Kurt bana bakıyordu. Ben ortamı bozdum.
-" İyi tutuştu. Hadi indir de diğerlerini halledelim."
Dedim.
(Kurt)"Ha? He. Tamam."
Dedi ve beni indirdi ayağımdaki ipi kestim. Ekibe baktım.
-"Hey."
Kimse uyanmadı.
-"HOOO. Ekip. Uyan ölmedim. Yaşıyorum."
Ekip yavaş yavaş çözüldü.
(Serdar)"Neden?Neden böyle bir şey yaptınız?"
(Kuzey)"Bizi ne kadar korkuttuğunun farkında mısın?"
(Asya)"Hepsi senin planındı dimi?"
-"İlk sorunun cevabı ders çıkartmaktı. Siz şu an korktunuz ya bende orada o kadar hayal kırıklığına uğramıştır. İçim soğumamıştı bir de. Ee ben çektiğimi acısını ağır çıkartırım."
(Ali)"Neyin cezasını çektik?"
-"Hani şu hamilelik testi şeydi. İkincisi ne kadar korktuğumuz biliyorum ki kitlendiniz. Olum birinizi aklına da ipe sıkıp aşağıdan beni tutmak gelmedi ya helal olsun size"
Durdum. Ekibe göz gezdirip devam ettim.
-"Ayrıca her şey planın parçasıydı boğulma kısmı hariç. Bir ara gidiyordum ama ha. Çete de bundan korkup caz geçeceklerdi am zaten ben aklıma ne koyarasam yaparım. Onlar da bunun fatkında."
Dedim ve onlara baktım evet anlamında kafa salladılar.
(Cenk)"Başkan ben dedim ama bir sakatlık çıkacak diye."
-"Bak herkes sağlam bir sakatlık yok."
(Çağla)"Evet. Ama kardeşim sana da bravo bu kadar dakika orada hareketsiz nasıl durdun ya. Nefes alış verişin bile değişmedi."
-"E yani ne sandın kızım."
(Mert)"Şey. Bıçak?"
-"B planı. Kımıldayacağımdan emindim. Ama bıçağı çıkartmamın bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim."
(Ali)"Çok korkuttun bizi ve kızım."
-"Oh iyi oldu size. Bundan sonra anlamadan dinlemeden konuşmayın."
(Kurt)"İyi de ölüm şakası ne alaka ya"
-"Ölüm değil intihar. Bak ben az manyak değilim bir anlık sinirle gerçekten böyle bir şey... Yok ya yine yapmazdım"
Kurt'a baktım. Yüzü bembeyaz kesilmişti.
-"Sen korktum mu?"
(Akif)"Korkmak ne kelime başkan hepimiz gidiyoduk az kalsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
SonstigesMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...