Gözümün önü bulanıklaşmaya başladı. Kendimi zor da olsa tutmaya çalışıyordum. Bir anda yer ayaklarımın altından kaydı. Yere düştüm. Kulağımda çınlayan helikopter sesiyle gözlerim kapandı~~~~~~~~~~~~~~
-Çömez'in ağzından-
Arkamı döndüm ve koşmaya başladım. Helikopter sesini duydum. Havaya baktım bunlar bizimkilerdi. Komutana bakmak için arkamı döndüm. Birden yere düştü. Hızlıca yanına gittim. Helikopter iniş yaptı ve bizimkiler indi. Yanımıza koştular. Komutanın üniformalarındaki kan dikkatimi çekti. Kahretsin nasıl farketmedim. Hepsi başımıza toplandı.
-"Komutanım. Açın gözünüzü."
Gözlerimden firar eden yaşları tutamıyordum.
-"Komutanım. Bakın kurtulduk. Açın gözünüzü. Buraya kadar geldik. Yapmayın komutanım."
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım.
-"Komutanım. Bırakmayın bizi lütfen. Açın gözünüzü... Komutanım. Kurtulduk lüten açın gözünüzü."
Tim şoktan çıktı. Kuzey ve Ömer beni tutup kaldırdı. Murat Komutanım yanına gitti.Nabzına baktı.
-"Yaşıyor"
-"Ohhh. Çok şükür. Allahım çok şükür."
-"Nabzın zayıf hızlı olun."
Hepimiz helikoptere bindik.
Ben bir köşeye çekilmiş ağlıyordum. Serdar komutan bana döndü.-"Ne oldu ?"
Ben se yaptığım hatayı saklıyordum.
-"Benim yüzümden... Benim yüzümden... Beni yüzümden."
-"Çömez kendine gel oğlum."
Kuzey namına çöktü. Attığı tokatla ona döndüm.
-"Ne oldu anlatsana"
-"Komutanım bana yakındı biz de diğer kapıya yöneldik. Çıktık. Ben kendime geldiğimde bacağının üstünde duran beton parçasını itti. Size bakmak için gitti ama yoktunuz. Geri geldiğinde bacağındaki camları çıkarıp bacağını bağladı. Benim bacağıma da bunu yaptı. Sizin girmenizden iki yüzden fazla teröristin geleceğini anladı. Bizi Mağaraların olduğu dağa çıkarırken durdum adamlar yaklaştı diye saklandık. O sırada Eda komutan adamların ağzını okumuş ikinci bir grubun geleceğini ce bu grubun önce bizi arıyacağını ardından da ilerideki Türkmen köyünü yıkacağını öğrenmiş. İkinci gruba yakalanmamak için mağaralarda saklandık. Adamlarla çatıştık. Ancak Mühimmatınız yetmedi sona kalan beş kişiyi kaçırmasıyla öldürdü ama son adam ateş etmişti. İyi misin dediğim de iyiyim deyince adamın olmadığını sandım. Kahretsin ki vurulduğunu fark edemedim. Eğer daha dikkatli olsaydım bir şeyler yapardım şu an böyle olmazdı. Benim yüzümden bu-"
-"Senin yüzünden değil kendini suçlama.Ne yapabilirdin ki"
Muratın sesiyle irkildik.
-"Kahretsin."
(Serdar)"Ne oldu?"
-"Kalbi durdu."
Kalp masajı yapmaya başladı. Durdu nabzını kontrol etti.Tekrar yaptı durdu ve tekrar nabzına baktı.
-"Nabzı atıyor ama çok yavaş."
Üstündeki kamufilajı yırttı. Kamufilajı altındaki kıyafetin delik yerini makasla büyüttü. Bir ışıkla yaraya baktı. Yanılsamanızdan çıkarttığı. Bezleri yaranın üstüne bastırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...