Herkes kafasıyla tamam anlamıyla kafasını salladı.Tam o sırada etrafımızdakiler silahlarını çekmişti.
Etrafımızda yaklaşık 45-50 kişi vardı.-"Üç"
diye bağırdım.
Herkes silahlarını çekti ve arkamıza döndük._ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Kurt kalasını bana yaklaştırdı sessizce
-"Ne yapacağız "
Dedi. Doğrusu onu ben de bilmiyordum. Etrafıma baktım. Aşçısından garsonuna kadar hepsi bize silah çekmişti. Arkama da bizimkiler vardı. Tam 53 kişiydiler. 'Hadi hadi nerede kaldınız'
Kurt a yaklaştım.-"Gelirler birazdan merak etmeyin"
-"Kimler?"
Tam o sırada camlar kırıldı,içeri bir jöh (Jandarma özel harekat)timi girdi.
-Yarım saat önce-
Etraftakiler in çoğu dönüp dönüp bize bakıyordu. Önümü döndüm. Telefonu açtım. Listede 'Salih' yazan kişiye mesaj yazdım.'Salih ben Eda,birazdan burada bir çatışma çıkabilir timinle yardıma gelirmisin gurup biraz kalabalık'yazdım anında cevap yazdı.'Konum at en fazla yarım saate ordayız sen merak etme' hemen konum attım. Telefonu kapattım. Önüme döndüm. Kurt bana baktı.
-"Bir şey mi oldu?"
-"Silahlarınız yanında değil mi?"
-"Evet de ne oldu bir sorun mu var "
-"Tuzak!"
-"Ne tuzağı?"
-"Bu salondaki herkes silahlı."
-"Ne?"
-"Üç kadar sayıcam silahları çekin."
Herkes kafasıyla tamam anlamıyla kafasını salladı.Tam o sırada etrafımızdakiler silahlarını çekmişti.
Etrafımızda yaklaşık 45-50 kişi vardı.-"Üç"
diye bağırdım.Herkes silahlarını çekti ve arkamıza döndük...
-Salih'in ağzından-
Görev bitmişti. Hepimiz eve dönüyorduk.Telefona mesaj geldi. Telefonu açıp kimden gelmiş diye baktım.Eda'dan gelişti Allah Allah ne oldu ki acaba. Girdim mesajı okumaya başladım. 'Salih ben Eda,birazdan burada bir çatışma çıkabilir timinle yardıma gelir misin gurup biraz kalabalık.' Birden duraksadım. Bütün tim benimle durdu. Hemen'Konum at en fazla yarım saate ordayız sen merak etme'yazdım. Çocuklar bana bakıyordu.
-"Bir sorun mu var komutanım?"
-"Çatışma var koşun silah odasına "
-"Emredersiniz komutanım."
Hazırlanırken konum deldi.Hemen olay yerine gittik.restoran 3.kattaydı bin ise 5 katlıydı yukarıdan halat sarkıttık.inmeden önce drone ile içeriyi kontrol ettik Eda ve arkasında altı kişi vardı karşısında da 45-50 kişi .
Anlaşılan parti başlamış. Bizimkilere döndüm. Kamerayı gösterdim.-"Bakın su kadın ve arkasındaki altı kişi hariç hepsini indirin anlaşıldı mı?"
-"Anlaşıldı komutanım."
Aşşağı atladık ve camı kırarak içeri girdik.
-Eda'nın Ağzından-
İçeride karşımızda ki bütün adamları öldürdü.Ben hemen birinin ayağına sıktım ve yere düştü.Herkesi vurunca yerde kıvranan adamın yanına gittim. Yakasından tutup kaldırdım.
-"Kim gönderdi lan sizi"
-"Kimse göndermedi?"
-"Oğlum bak ya şimdi söylersin yada diğer bacağında sıkarım geberinceye kadar kıvranırsın. "
-"Canın cehenneme Türk"
-"Boğazını iyice sıkmaya başladım."
Koluma vurarak
-"Tamam, Tamam dur söyleyeceğim."
Boğazını hafif gevşettim.
-"Siz tanımazsınız."
-"Konuş"
-"Arman diye biri "
Kurt baba yaklaştı.
-"Nasıl yani Arman ölmedi mi?"
-"Hayır son anda kurtulmayı başardı."
Adam hala çırpınıyordu. Bıraktım. Burakla Zeyneple baktım.
-"Alın şu iti."
Salih'e döndüm.
-"Sağol kardeşim."
-"Her zaman .Her zaman da bu Arman kim?"
-"Peşinde olduğumuz bir it boşver sen onu takma"
-"Yoksa" evet anlamında kafa salladım
-"Vay Bizim Edaya bak sen ya Asker olmuş ta bizim haberimiz yok."
Kurt yalancı bir öksürükle konuşmamızı böldü. Ona baktım.
-"Aa evet.Salih,Furkan.Furkan Salih"
Kurt yaklaştı elini sıktı.
-"Memnun oldum."
-"Bende"
Diğerleri de gelince tek tek tanıttım.
-"Memnun oldum arkadaşlar"
Kurt bana döndü.
-"Bravo yani Eda hangi ara olayı anlatıp ta çağırdın."
-"Aslında olayı anlatmadım.Sadece çağırdım o da hiç bir şey demeden geldi sağ olsun."
Salih'e döndü.
-"Sen hiç şaka olacağını düşün meden timi toplayıp geldin öyle mi ve neden olduğunu bilmeden?"
-"Çünkü Eda lisede de böyleydi var ya. Nerede bir uyuşturucu satıcısı var siber örgüt var Eda hop orada biterdi hatta Narkotiktekilerle arkadaş gibiydi"
Bana döndü.
-"Kaç kişi ben sayamamıştım da."
-"4 uyuşturucu satıcısı üç siber örgüt"
-"Heh evet evet.Hatta bir keresinde de uyuşturucu kaçakçılarının kardeşini mi ne yakalatmış bu yüzden kaçırılma hatta felç kalma olmuştu"
-"Oha nasıl yani"
-"Şimdi gitmem gerekiyor sonrassını Eda size anlatır."
-"Vallaha bravo başkan yani "
(Aslı)"Ne diyim yuh yani"
dedi ve bana döndü. Onlar gittikten sonra Kurt bana döndü.
-"Salih de seni epey iyi tanıyor"
-"Evet.Lisede bizim çeteden di o"
-"Çete?Lisede çeten mi vardı?"
-"Offf of daha konuşacak çok şeyimiz var yürü hadi yürü şu iti götürelim."
Merhaba arkadaşlar. Oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın.Yorumlarınızı dikkate alıcağım iyi okumalar.B-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...