-82- GÖREV: EDA YÜZBAŞI

3.8K 256 90
                                    

Bir şey söylemedim sadece ağrılıyordu. Tam o sırada bir ses duyduk.

-"Komutanım?"

Kurt'u bırakıp o tarafa döndüm. Bütün tim ve mit ekibi oradaydı konuşan ise Asya'ydı.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Asya'nın gözünden bir damla yaş aktı. Hayır. Şimdi olmaz. Ayağa kalktım. Kurt da ne diyeceğini bilemediği için konuşmuyordu. Ben gülümsedim.

(Kuzey)"Komutanım ne oldu size?"

(Serdar)"Komuta- komutanım siz neden Kurt'u bırakıyormuşsunuz. Nereye gidiyor musunuz?"

-"Sakin olun bir dakika anlatıcağım."

(Ail)"Neyi anlatıcaksın Eda bir giriyoruz içeri Kurt sana sarılmış beni bırakma sensiz yapamam diyor sen bu halde ona sarılıyorsun ve bize sakin olun diyorsun."

Sanırım her şeyi duymamışlardı.

-"Sakin olun oturun bir hepsiniz. Kurt senden de gerçekten özür dilerim."

Hepsi oturdu Kurt gözlerini sildi ve bana baktı.

-"Oturun."

Herkes oturdu.

-"Bu halim bir iğneden dolayı."

(Aslı)"Nasıl bir iğne."

-" Alp'ten istedim o hazırladı."

(Kurt)"Nasıl yani."

-"Özel bir görev için bu görünümü yakalanan gerekiyordu ve plastik makyaja da zamanım yoktu. Alp birkaç aydır bununla uğraşıyor zaten ben de oluyor mu diye denedim. Gerçek gibi gözüküp gözükmediğini denemek için de Kurt'a böyle bir oyun yaptım."

Kurt sinirle bana baktı.

-"Nasıl yani."

-"Böyle yani sevgilim. Kusura bakma."

(Akif)"Bunu yapmış olamazsın."

(Mavi)"Bir deneme için onun duygularıyla oynamış olamazsın."

-"Bir görev için her şeyi yaparım. Bunu siz de buluyorsunuz."

Hepsi bana iğreberek bakıyordu. Kurt önüme geçti. Elini kaldırdı vuracaktı ki geri indirdi. Hemen dışarı çıktı ben de arkasından çıktım.

-"Kurt. Kurt."

Dışarı çıktı bir taksiye bindi gitti. Ben de arabama atladım ve takip ettim. Evden biraz uzaklaştıktan sonra arabayı taksinin önüne kırdım. Durdu.
Kurt indi. Ben de indim.

-"Kurt-"

Sözümü kesti.

-"Açıklama gerek yok güzelim anladım."

Oh çektim devam etti.

-"Yüzünden zor olsada anladım anlamasaydım zaten orada seni vururdum."

-"Bak sen."

-"Bak tabi. Ne kadar anlayışlı birini seviyorsun gör. Gör de neden onlara açıklamadın."

-"Olmaz. Açıklayamazdım. Yarın çifte düğün varken hayatlarını karartamazdım. Varsın benden nefret etsinler ama bir olsunlar. "

-"Bunu anlamadım"

-" Ben onları tanıyorum kurt. Onları çoğu kez tim parçalanacağı sırada ben birleştirdim. Beni şehit haberlerinde dağılma noktasına geldiler. Şimdi böyle bir durum olduğunu söyleseydin. Hem yuvalarını yıkmış olurdum hem de timi."

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin