-88- CAHİT

4.2K 234 66
                                    


İyi okumalar...

Hepsi gözlerimin içine bakıp O yaşıyor diye sessizce sevinçlerini dile getiriyorlardı. Ben devam ettim.

-"Ben Bimbaşı Gül AkTürk. Bu timin ve bölüğün yeni komutanıyım."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eğitimi yaptık. Dinlenme odasındaydık. Hepimiz oturuyorduk. Can içeri koşarak girdi. Ağlıyordu.

-"Can?"

Önüme geçti asker selamı verip telefonu uzattı aldım ama kulağıma götürmedim.

-"Ne oldu?"

-"İzikzler."

-"Ne!?"

Telefonu kulağıma götürdüm.

-"Efendim?"

Ece'nin sesiydi.

-"Abla ikizler çok kötü. Fenalaştılar şimdi hastanedeyiz doktor birşeyler söylüyor."

-"Tamam tamam sakin ol. Ne oldu anlat."

-"Albla ikizler hasta olmuş."

-"Nevar kızım bunda. Niye bu kadar kötü oldun?"

-"Abla bu öyle bir şey değil. Kanser olmuşlar. "

-"Tamam kızım ilacı var onun."

-"Ya abla o da değil. Bu kanserin üçüncü dönüşümüymüş. Diğerlerine benzemiyormuş. Tek ilacı zaman diyor doktor "

Şok olmuştum hiçbir şey diyemiyordum. Ağlamamak için kendimi tuttum.

-"Nerdesiniz?"

-"Ne yapacaksın abla Anlaradayız biz?"

-"Tamam geliyorum."

-"Tamam ama hızlı ol."

Olayı anlayınca telaşlı halim normal halime döndü. Telefonu kapattım Can'a verdim.

-"Can söyle ona bu sefer de kandıramadı beni. Böyle küçük numaralara kanmam ben."

Gözlerini sildi.

-"Nasıl anladın ya?"

-"Olum telefon hoparlörde ayrıca Ece böyle konuşmuyor. Ara onu. Bir daha şaka yapmaya kalkarsa gelip kafasını kıracağım."

Kuzey ne oluyor diye bana baktı. Onu mavi dile getirdi.

-" Ne oluyor?"

-"Ece. Arada beni kandırıp Ankara'ya gelmemi ister inansaydım arar yerini söylerdi ama inanmadım?"

(Kuzey)"Ne zaman inandın?"

-"Hiç bir zaman."

Telefonum çaldı. Arayan Kurt du.

-"Efendim?"

-"Müdür acil seni çağırıyor."

-"Bir sorun mu var?"

-"Birini yakaladık. Tam kırk dakika içinde konuşması gerekiyor."

-"Tamam hemen geliyorum."

Dışarı çıktım mit binasına geçtim. İçeri girince Ekip beni karşıladı. Yanlarına gittim. Yürümeye devam ederken bir yandan da konuşuyordum.

-"Evet durum nedir?"

(Ali)" Bu kişi Cahit'in bir adamı. "

Durdum.

-"Ne?"

(Ali)"Evet. Cahit ölmemiş kardeşim."

-"Onu biliyordum zaten de bir sürelik geri çekilmişlerdi adamlarını bir türlü bulamamıştım."

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin