-"Ne oldu?"
-"Eda Can "
-"Ne oldu Can'a "
-"Vurulmuş. Ağır yaralı şu ameliyatta. Çok kan kaybetmiş durumu kritik."
-"Ne?"
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ameliyathane in önüne geldim. Bölükden bir kaç kişi oradaydı. Ben iş görünce yanıma geldiler.
-"Nasıl?"
Alper bana döndü.
-"İki yerinden vuruldu. Çok kan kaybetti. Durumu ağır. Yarım saattir içerde.
-"Nasıl oldu?"
-"Dışarı çıkmıştık. Gezerken bir araba geldi ve vuruldu."
-"Kim yapmış olabilir?"
-"Bilmiyoruz."
İki hemşire ve bir doktor koşarak içeri girdi. İçiriden tiz bir ses geldi.
Kapıya yaklaştım.
-"Ne oluyor?"
Bölük beni tutmaya çalışıyordu.
-"Hey! Ne oluyor?"
-"Komutanım sakin olun."
-"Birazdan haber verirler komutanım sakin olun."
Bir yere oturttular. Tim yanımıza geldi. Serdar Tarık'a yaklaştı.
-"Ne oluyor?İçerdeki kim?"
-"Can vuruldu komutanım. Durumu ağır."
Tim bunu duymasıyla yanıma geldi.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
İki saattir bekliyorduk. Tarık dan ve Alper den lan aldılar. Ellerimi saçlarımın arasına geçirdim. Ayağa kalktım. Yanımıza elinde telefonla bir hemşire geldi. Elif e yaklaştı.
-"Yüzbaşı Eda Nur Dağlıca siz misiniz?"
Elif eliyle beni gösterdi. Hemşire yanıma gelip telefonu verdi.
-"Yüzbaşı Dağlıca"
Bir kahkaha sesi geldi.
-"Seni böyle görmek çok güzel komutan"
-"..."
-"Hediyemi beğendin mi?"
-"Kimsin sen?"
-"Sen benim kardeşimi öldürdün. Bende senin sevdiklerini."
-"Ölümün benim elimden olacak pislik."
-"Ama ben durmayacağız komutan. Önce bütün sevdiklerini sonra da seni öldüreceğim."
-"Bekle lan ecelin olmaya geliyorum. Duydun mu! Azrail in olacağım senin."
Telefon kapandı. Döndüm ve duvara bir yumruk attım. Bu olamaz. Benim cezamı bir daha başkası çekemez.
Tim yanıma geldi. Beni tutup sakinleştirmeye çalışıyordu. Kuzey lafa girdi.
-"Ne oldu?"
Burnumdan soluyordum. Bir kişi daha olmaz benim yüzümden bir kişi daha şehit olamaz. Ayağa kalktım dışarıya çıktım. Tim tutmaya çalışmada peşimden koşsada yetişemedi. Arabaya bindim Yusuf'u aradım.
-"Efendim kardeşim."
-"Yusuf durum acil bana hemen Azad'ın yerini bulman gerekiyor."
-"Bir dakika"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...