-96- HAMİLELİK TESTİ

4.2K 259 107
                                    

-"MURAAAT!"

Murat yanıma geldi ve nabzına baktı. Ağlıyordu. Ben de ağlıyordum. Hepimiz ağlıyorduk. Murat bana baktı.

-"Komutanım."

-"Ne oldu? Yaşıyor dimi? Yaşıyor."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kuzey'e baktım. Şok olmuştu ayakta kitlenmiş bir yere bakıyordu. Ben de Murat dan bir olumlu söz duymaya çalışıyordum.

-"Murat cevap versene."

Murat cevap vermeyince ben baktım nabzına. Çok şükür atıyordu. Bir oh çektim

-"Tamam yaşıyor."

Murat da kitlenmişti. Murat'ın yanına geçtim. Bir tokat attım.

-"Kendine gel ulan şu kıza bak."

Bütün tim şoka girmişti. Bir silah sesi daha geldi ama bu sefer ıska gelen yeri görmüştüm tabancayla ateş ettim. Ardından köşedeki çantalardan birinden dürbün çıkarttım baktım. Dağdan düşen bir adam gördüm. Silahından nişancıyı vurduğumu anladım. Tim hâlâ şoktaydı. Mavi'nin yanına eğildim. Tam da kalbinin otaraflara gelmişti. Kanaması vardı. Bezi bastırdım time baktım.

-"LAN KENDİNİZE GELİN. "

Murat'a baktım.

-"Murat kıza baksana."

Hâlâ kendinde değildi. Silahı aldım ve dört el havaya ateş ettim yine kimse kendine gelmedi. Anı duygu değişikliği ve şok bir anda bütün timi kilitlemişti.

-"Mavi dayan güzelim."

Helikopter geldi. Hemen maviyi kucakladım ve helikoptere bindirdim. Pilotun olduğu yere geçtim. Yanında da yardımcı pilot vardı.

-"Yardımcı pilot arkaya geçsin. Kıza baksın. Pilot hemen derhal hastaneye anlaşıldı mı?"

-"Emredersiniz komutanım."

Kapıyı kapadım helikopter gitti. Timle beraber gitmemişti çünkü durumu acildi ve ekip kitlenmişti. Hemen telsizi çıkarttım.

-"Komutanım beni duyuyor musunuz?"

(Albay)"Devam et binbaşı."

-"Komutanım Mavi vuruldu durumu çok kötü heliyoptere bindirip hastaneye gönderdim. Hastaneyi bilgilendirin. "

(Albay)"Siz neden binmediniz?"

-"Komutanım tim kilitlendi kendilerine gelemiyorlar. Ben burayı halledip size haber vericeğim."

-"Tamam binbaşım."

Dedi ve telsizi köşeye bıraktım. Hepsinin görebileceği büyük bir taşa çıktım. Bayrağı çıkartıp açtım.

-"Asker emrediyorum. HİZZAYA GEÇ!"

Emir komutaya bağlılıklarını bildiğim için böyle bir şey yapmıştım.

Bana baktılar bayrağı gören hizzaya geçti. Bayrağı katladım öpüp alıma koydum ardından yerine koydum. Aşağı indim.

-"İyi misiniz?"

(Bütün bölük)"Evet komutanım."

-"Merak etmeyin Mavi yaşıyor. Şimdi iyiyseniz helikopter çağırıyorum."

(Bütün tim)"Emredersiniz komutanım."

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Geri dönünce ekip hastaneye geçmişti ben ise mite geçtim. İçeri girdim ekip bana bakıyordu. Kurt yanıma geldi.

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin