Bölük ve tim arkamda sıra olmuştu. Can yanıma geldi. Bayrağı uzattı. Yasin'i yere yatırdım. Nabzına baktıktan sonra gözlerini kapattım. Bayrağı alıp üstüne örttüm. Ayağa kalktım.
-"DİKKAT!"
Hazır ola geçip asker selamı verdik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ertesi gün cenaze töreni bitince geri karagaha geçtik. Hepimiz dinleme odasındaydık. Nefes almak için dışarı çıktım. Gelen kişileri ve aracını görünce hızlıca dinlenme odasına geçtim. Çantamı da aldım ve kapıdan bakıp telefonuma uzandım.
(Kuzey)"Bir sorun mu var?"
-"Evet. Biz gurup istihbaratçı gelirse beni burda görmediğiniz söyleyin."
(Akif)"Hangi grup"
"Rus bir grup."
(Serdar)"Tamam da komutanım neden kaçıyor gibisiniz"
-"Çünkü Ben Rusya'da kanun kaçağıyım. Planlarıma göre haftaya anca bulmaları gerekiyordu beni ancak öyle olmadı. Benim bu hafta ortalarda görünmeyen gerekiyor."
Arkamdan yaklaşan eli tuttum ters çevirdi. Kurt acıyla bağırdı. Bıraktım.
(Kurt)"Doğru ya arkandan böyle yaklaşmıyacaktım. Neyse. Biz hallederiz. Sen git."
-"Siz ne ara geldiniz?"
(Ali)"Boş ver bizi. Senin gitmen gerek."
-"Tamam"
Çıktım evime doğru gittim. Kıyafetlerini değiştirdim. Kafama bir şapka ağzıma bir maske taktım ardından dışarı çıktım. Saate baktım. Ece bu gün gelecekti. Otagara doğru gidiyordum. Ece'yi aradım. Hemen açtı.
-"Ece geliyor musun?"
-"Yok abla malesef. Haftaya alınmış. Ben de biletimi haftaya aldım "
-"Tamam o zaman. Haftaya görüşürüz."
-"Görüşürüz ablacım."
Telefonu kapattım geri eve göndüm. Yaklaşınca durdum. Buraya gelecek olan istihbaratçılardan biri ve iki Türk polisi konuşuyordu. Anlaşılan evi de arıyorlardı. Mite doğru gitmeye başladım. O sırada müdür aradı.
-"Efendim müdürüm."
-"Eda sakin buraya gelme. Karargahta da değilsen evlnden de çık."
-"Beni arıyorlar biliyorum."
-"Eda artık işin çok zor hem Türkiye hem de Beyaz Rusya seni arıyor."
-"Ne yapmamı emrdersiniz komutanım?"
-"Öl."
Bir kaç saniyelik duraklama yaladım. Sonra söze girdim.
-"Emredersiniz müdürüm."
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
-Kurt'un ağzından-
Sabah oluyordu. Biz de mecburen hâlâ Eda'yı arıyorduk. Müdür telefonu kapatıp yanımıza geldi.
-"Ekip gidiyoruz."
(Ali)"Nereye müdürüm?"
(Müdür)"Eda'nın yanına."
(Aslı)"Bunu yaparsak diğer ülkenin istihbaratçıları bizi takip etmez mi?"
(Müdür)"Bunun için gidiyoruz zaten."
(Mert)"Ne!?"
(Müdür)"Soru sormaya devam mı edeceksiniz. Yoksa artık gidelim mi?"
Hepimiz başımızla onayladık. Bir arabaya bindim ve olay yerine gittik. Tam çıkıyorduk mi müdür durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...