-24- İLK GÖREV

5.8K 344 6
                                    

-"Merak etme Kuzey bu timi albay seçti ve benim nasıl kişilerle tim oluşturmak istediğimi gayet iyi bilir"

-"Siz öyle diyorsanız."

Bir anda önüme dönmem le şok oldum. Teğmen bağırdı.

-"TEĞMEN ASYA TÜRKER EMİR VE GÖRÜŞLERİNİZE HAZIRIM KOMUTANIM."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Karşımda Asya'yı görünce şaşırdım. Bit adım öne çıtım.

-"Yüzbaşı Eda Nur Dağlıca rahat asker."

-"Süpriiiiz!!"

-"Ne işin var lan senin burada. Sabahtan berri neler düşündüğümün farkında mısın? En son pusuya yattım dedin ve silah sesiyle telefon kapandı. Şu an seni çok pis dövebilirim ama yapmıyacağım. "

Nefes verdim.

-"Gel buraya"

Kendime çekip sarıldım. O da bana sarıldı .

-"Aramıza hoşgeldin. Gel seni tim ile tanışatırayım."

Arkamı döndüm. Herkes şok olmuş bir şekilde bize bakıyordu. Kuzey'i gördüm.

-"LAAAN!!"

-"Eyvah ben bu detayı unutmuştum. Asya kaç."

Asya'nın önüne geçtim. Kuzey kuşmaya başladı. Kolundan tuttum. Önüme geçti. Kounu ters çevirice durdu. Dizinin arkasına tekme attım yere çöktü.

-"Eda bırak!"

-"Dur bir dakika ya sen niye bu kadar sinirlendin?"

-"Evet Kuzey hem senin bu timde ne işin var, Polislikten nasıl özek kuvvetliğe geçtin ki sen?"

Kolunu bıraktım yavaşça ayağa kaltı.

-" Peki sen daha nasıl oluyor da Türk Silahlı Kuvveterinde bile çalişmaz ken okul okumadan Özel kuvvet oldun? "

İkisi birden bana döndü ve aynı anda

-"Eda"

Dedi.

-"Şimdi olayı kısaca özetliyim yoksa geç kalabiliriz. Şöyleki Asya Kuzey polis değil polis özel harekat hemde üç yıldır ama kimseye söyleyemedi. Kuzey Asya yaklaşık dört aydır jöh ve siz sormadan söyliyim ikiniz de bana bir şey söylemediniz ben öğrendim. Anlaşılmayan bir şey?"

-"Yok"

-"Güzel o zaman izninizle bir albayın yanına gidiceğim. Serdar timi tanıtırsın"

-Kuzey'in ağzından-

Serdar timi tanıttı ve bana döndü.

-"Kuzey arkadaşı tanıtır mısın?"

Ben tam konuşacakken Asya lafa atladı.

-"Ben Teğmen Asya Öztürk yeni ağır silahınız benim"

Ömer lafa girdi.

-"Ben de Kuzey'in parmağında yüzü falan görmeyince bekar sandım. Hiç de söylemedi."

Emre devam etti.

-"Aynen Aynen. Kuzey kardeşim için rahat olun en azından gözünün önünde olur yenge"

-"Yenge?"

-"Evet işte Asya yenge"

Asya bana baktı ve kahkaha atmaya başladı. Zorla kendini durdurdu.

-"Ağabey sanırım tim seninle beni evli sandı"

Tim aynı anda

-"Ağabey mi?"

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin