-66- GÜNDOĞUMU EĞİTİMİ

4K 257 39
                                    

-"Sizene kardeşim. Kim ne yapmış size ne. Amma meraklı çıktınız ya."

Ben dışarı çıktım. Mavi arkamdan bağırdı.

-"Komutanım"

-"Hayır Mavi yok öyle bir şey."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dışarı çıktım. Bizim dörtlü olan Güneş ve tayfası bir yere oturuyordu. Önüme döndüm ve yürümeye devam ettim. Leyla yine önüme çıktı.

-"İşlerini hallettim mi?"

-"Git başımdan."

-"Koluna ne oldu?"

-"Leyla git."

-"Neden bana şans vermiyorsun?"

Güneş ve tayfası bizim yanımıza geldi.

-"Git buradan?"

-"Yapma herkes ikinci bir şansı hak-"

-"YETER LEYLA! YETER. BEN O ŞANSARLA VE DİĞER HERŞEYLE BİRLİKTE SENİ O RAYA GÖMDÜM."

Nefes aldım ve aynı tonda devam ettim.

-"SEN GİTTİKTEN SONRA NE YAŞADIĞIMI KİMSE BİLEMEZ ANLADIN MI. NE GÜNEŞ. NE KUZEY NE DE BAŞKA BİRİ. BEN BİLİRİM BİR TEK."

Durdum. Daha alçak bir sesle devam ettim.

-"Sen o günden beri benim gömdüğüm şehitsin. Ne bundan önce değişti ne de bundan sonra değişecek fikrim. Git artık."

Kızlar şok olmuştu ben ise sadece kızgındım. Güneş söze girdi.

-"Ama komutanım."

-"Ne ama Güneş?"

(Gökçe)"Haksızsınız komutanım."

-"Nasıl?"

-"Haksıssınız. Bir şans vermeniz gerekiyor bence. Ya ne yapmış olursa olsun o sizin can dostunuz ya kaç kere birbirinizin canını kurtardınız. Şimdi bir sırrı paylaşması diye mi bu. Susuz kaldığınızda aynı durumda olsa bile suyunu esirgemeyecek bir kardeşiniz sizden küçük bir sırrı esirgedi diye mi?''

Ona döndüm.

-"Evet Gökçe o hiçbir şeyini esirgemeyen kardeşim benden hayatta olduğunu sakladığı için. Gittikten sonra yaşattıkları için."

Tim yanımıza geldi. Güneş sözleriyle haykırdı resmen.

-"Ya Allah aşkına söylesene ya size ne yapmış olabilir ki. Sizi o kadar severken kendinden nefret ettirecek ne yapmış olabilir ki!?"

Hiç bir şey diyemiyordum. Bir yandan da kalp kırmak istemiyordum. Leyla'ya kötü bir bakış attım. Döndüm ve gittim.
Mite geçtim. Kolumdaki çıkarttım ve içeri girdim. Kurt beni gördü.

-"Heh neredesin ve güzelim. Telefonlarına niye bakmıyorsun?"

-"Görmedim. Ne oldu?"

-"Hadi toplantı başlayacak. Müdür-"

Müdür Kurt'un sözünü kesti

-"Eda hâlâ gelmedi mi?"

Beni gördü.

-"Toplantıya."

Hepimiz toplantı masasının başında toplandık. Müdür önümüze geçti.

-"Seni dinliyoruz Kurt."

-"Geçtiğimiz hafta bir saldırı tespit ettik.    Bir siber saldırı yapılacak."

Ben devam ettim.

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin