-83- MSÜ,

3.8K 272 94
                                    


-"Beş dakikaya getiriyoruz."

(Alp)"Kurt gerek kalmadı."

-"Helikopter gelmek üzeredir."

(Alp)" Kurt. Geç kaldın."

Kurt hayal kırıklığına uğramıştı. Sesi çaresiz ve üzgün bir şekilde söze girdi.

-"Ne?"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Araya Mavi girdi. Ağlıyordu.

-"Ne demek geç kaldınız Alp? Dört saatiniz var dedin."

(Alp)"Sakin olun Eda yüzbaşı iyi. Geç kaldınız çünki siz aramadan hemen önce panzehiri general buldu. Adam iki yere koymuş. General getirir getirmez iğeyi yaptık. Durumu yavaş yavaş iyileşiyor. Çok şükür ki beyni ve kalbi patlamadan parçalanmadan yetişti. Yine de siz de getirin. Her ihtimale karşı"

Ekip rahatlamıştı diğer arayanlar daha rahatlamıştı. Telefonu dinleyen kişiler diğerlerine haber verince büyük bir alkış koptu. Herkes rahat bir nefes aldı.

-"Tamam getiriyoruz."

Geri hastaneye döndüler. Kurt'un mutluluktan içi içine sığmıyordu. Tim ve ekibin de ondan geri kalır yanı yoktu. Bir kaç dakika içinde hastaneye geldiler. Kurt heuecandan odaya dalacaktı ki Alp durdurdu.

-"Dur Kurt nereye?"

-"Doru nerereye? Sevinçten ne yapacağımı şaşırdım. Kusura bakma. "

Alp gülümsedi.

-"Mühim değil."

Tim ve Bölük de geldi.

(Kuzey)"Ne zaman uyanır?"

-"Belli olmaz bir kaç saate de uyana bilir bir kaç güne de. Bekliyeceğiz."

Tamam anlamında kafa salladık ve beklemeye başladılar.

-Eda'nın ağzından-

Gözlerimi açtım. Yataktan kalktım cama yaklaştım dışarı baktım. Bölük tim, mit hepsi bir yerlere çökmüş bekliyorlardı. Camdan uzaklaştım ve kapıyıya geçtim. Gülümsedim. Sonra ciddileşip kapıyı açtım
Hepsi düşüncelere öyle dalmışlardı ki beni fark etmemişlerdi ama hepsi uyanıktı. Bağırdım.

-"KOĞUŞ KALK!"

Hepsi bana döndü. Gülümsedi.

(Mavi)"Komutanım."

Koşup sarılmıştı. Tim de sarıldı.

(Kuzey)"Helal be başkan."

Bırakınca ekip ve bölük de teker teker sarıldı. Hepsi alkışladı. Durunca söze girdim.

-"Sizden bana rahat yok mu? Bir rahat bırakın da huzurlu bir şekilde öleyim lan."

Gülümsediler. Ben de gülümsedim.

(Kurt)"Eee ne yapacaksın şimdi."

-"Şu işlemleri yapalım çıkıyım bir. İlk işim karargaha gidip eğitim yapmak olacak. Bir haftadır kimse eğitim yapmama izin vermiyor."

Ali Asya'ya dönüp fısıldadı.

-"Tipik Eda işte."

(Asya)"Aynen."

Alp yanımıza geldi. Bana baktı.

-"Eda?"

-"Alp?"

-"Neden ayaktasın?"

-"Neden olmayım?"

-"Yeni uyandın ya hani bünyen hâlâ iyileşme aşamasında ya hani."

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin