-"Kurt mit binasına içeriden bomba yerleştirmiştir bu gün patlatıcaklar. Acele edin."
(Kurt)"Ne!?"
Büyük bir patlama sesi geldi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-"Kurt? Cevap ver."
Ses gelmiyordu. Aklıma olanlar geldi. MİT'in patlaması ve herkesin şehit olması. Bu düşünceyle gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Çok cılız çıkmıştı sesim.
-"Kurt yalvarırım cevap ver."
Silah sesleri gelmeye başladı. Kurt söze girdi.
-"Daha sonra ara Eda duyamıyorum şimdi seni."
Kurt iyiydi. Mite birşey olmadığını düşünerek bir oh çeksem de ardından Kurt'un Mitten çıkmış olabileceği aklıma geldi ve tekrar içime bir acı çöktü. Telefon kapandı. İçeri Peter girdi. Bana baktı.
-"Chto sluchilos'?"
(Ne oldu?)-"Piter moy srochno nuzhno yekhat' v Turtsiyu."
(Peter benim acil Türkiye'ye gitmem gerekiyor.)-"Khorosho, ya sobirayus' poprosit' moyego druga o yego vertolete."
(Tamam, arkadaşımdan helikopterini isteyeceğim.)Tamam anlamında kafamı salladım. O içeri girdi ben de hemen hazırlandım. Konuşması bitince yapıma geldi ve bu sefer Türkçe konuştu.
-"Heklopteğ bir az gelir. "
-"Tamam teşekkür ederim."
Gülümsedi. Ben söze girdim.
-"Türkçe."
-"Öğreniyorusu kardisim"
Gülümsedim.
-"Çok iyi gidiyorsun."
Çatıdan bir ses geldi. Onun telefonu çaldı. Açtı birşeyler söyleyip kapattı.
-"Gelmiş."
-"Tamam teşekkürler."
-"Ne demek. Lafi bila yok."
(Ne demek lafı bile olmaz.)Tamam anlamında kafa salladım. Hemen çatıya çıktık. Gelen helikopter iniş yapamamıştı sarkıtılan merdivene tutunduğum an yükselmeye başladı. Peter'e el sallayıp. Çıkmaya devam ettim. İçeri girip kapısını kapattım.
Yarım saat içinde mite geldik. MİT'in patmadığını görünce içime su serpildi. MİT'in üstünde uçarken bize birkaç silah doğrulduğunu fark ettim. Pilottan ses geldi.-"Oni ne pozvolyayut prizemlit'sya."
(İnişe izin vermiyorlar)-"Vy podklyucheny k radio?"
(Telsize bağlandınız mı?)-"Da. Teper' ya podklyuchayus' k vam."
(Evet. Şimdi sana bağlıyorum.)-"khorosho"
(Tamam)Telsiz sesi geldi.
-"Kimsiniz?"
Ses Ali'nin sesiydi.
-"Ali benim Eda. Söyle kimse ateş etmesin."
-"Eda? Helikopterde neden Polonya bayrağı var?"
-"Çünkü Polonya'dan geliyorum."
-"Tamam herkese haber veriyorum imiş yapabilirsiniz."
-"Tamam."
Telsiz sesi keslildi."
-"YA mog by poyti."
(İnebiliriz.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...