-36- KADIN KOMANDOLAR

4.8K 265 33
                                    

Arkadaşlar merhaba ^°^medyadaki kız^°^ kim olmasa daha güzel olurdu düşüncelerinizi bekliyorum. Gökçe, Güneş, Eda, Hilal.🧐🤔

°°°°°°°°°°

-"Geliyorum."

Telefon kapandı. Çayı bıraktım. Çantayı alıp dışarı çıktım. Kaskı ve çantayı arkaya koydum. Kulaklığı taktım Serdar'ı aradım.Hemen açtı.

-"Emredin komutanım."

-"Serdar Murat, Ömer ve Mavi 'yi alıyorsun. ^^^^ mahallesinde ki terk edilmiş benzinliğe geliyorsun. Diğerlerine de emir ver Kuzeye dinlenme odasından ikinci bir emre kadar çıkartmasınlar."

-"Emredersiniz komutanım "

~~~~~~~~~~

Benzinliğe yaklaştım. Silah sesleri geliyordu. Yaklaştım. Hızlıca motordan indim. Etrafındakilere ateş etmeye başladım. Bir kaç dakika içerisinde arabamla dörtlü geldi. Yanıma mevzilendi.

(Serdar)"Komutanım?"

-"Kızlara pusu kurulmuş biri ağır yaralı çok kan kaybediyor. Keskin nişancı varmış. Serçe ve Nişan siz onu bulun. Gelincik yanımdan ayrılma."

-"Kızlar?"

-"Uzun hikaye. Şuradan kurtulalım anlatırım."

Güneş 'i aradım. Açmadı.

-"Açmıyorlar hızlı olalım."

Burada kileri öldürünce ikiye bölünüp etrafdakileri tek tek indiriyorduk. Serdar iyi ki çatışma olduğunu anlayıp iki üç tane yedek şarjör getirmiş. Onları kullanıyordu. Murat durdu.

-"Komutanım şarjörüm bitti."

Çantanın gizli gözünden iki tane çıkarıp uzattım.

-"Al."

Bütün hepsini öldürdük. Bizimkilerin yanına gideceğim sırada ayağımın yanına kurşun sıkıldı. Okkalı bir küfür savurup mevzi aldım. Ömer'i ve Mavi'yi aynı anda aradım.

-"Ne yapıyorsunuz hâlâ"

(Serçe)"Adam hangi binada bulamadık."

-"İyi o zaman be söyliyim. Beni görüyor musun?"

(Serçe)"Evet benim sağ, Ömer'in sol tarafındayız."

-"Güzel Bana göre saat yedi yönüne bakın."

İkisi de o tarafa döndüler.

-"Görüş varmı?"

(Serçe)"Olumsuz"

(Nişan)"Olumsuz"

-"İyi bakın."

(Nişan)"Ne yapacaksınız?"

Hızlıca karşı tarafa koştum. Üç kere ateş etti.

-"Görüntü var mı?"

(Serçe)"Gördüm komutanım."

(Nişan)"Ben de."

-"Atış serbest."

İki silah sesi duyuldu.Adamın olduğu yere baktım. Silah öne doğru düştü.
Kızların yanına gittim. Gökçe bayılmak üzereydi.

-"Siz nasılsınız?"

-"Biz iyiyiz komutanım ama Gökçe çok kan kaybetti."

-"MURAAAT!!"

-"Geldim Komutanım"

Dördü de yanımıza geldi.

-"Serdar ambulansı ara. Murat kız sende. Serçe ve Nişan etrafa bakın"

ÖZEL KUVVET & MİTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin