-"Hoş buldum."
Mavi bana yaklaştı.
(Mavi)"Komutanım siz bu işi biliyorsunuz."
-"Biraz bir şeyler biliyorum diyelim."
Elini çak yapar gibi alttan uzattı ben de çaktım. Birbirimize bakıp gülümsedik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Eğitim bitmiş yakın dövüş kısmına geçmiştik. Ayakta duruyordum. Can onu seçeceğini düşünerek yüzünü asmıştı. Serdar söze girdi.
-"Komutanım."
-"Söyle Serdar."
-"Komutanım bu gün çoklu dövüş yapsak. Mesela iki kişiyle""
-"Olur ."
Can ve Güneş ayağa kalkıyordu ki söze girdim.
-"Eğitmenler kalkın."
Asena ve Kuzey yanıma geldi. Devam ettim.
-" Tarık, Leyla Asena'nın önüne. Alper,Gökçe Kuzey'in önüne."
Asena şaşırmış gibiydi o a baktım.
-"Bir sorun mu var Asena?"(Asena)"Hayır komutanım. Sadece sizinle yapıcağımızı sanıyordum."
-"Tamam olur"
Dedim ve kalkan dörtlü ye baktım
-"Oturun."
Kuzey naptın der gibi Asena'ya baktı. Asena mahçup bir şekilde bakınca Kuzey saldırdı. Yumruk atacaktı ki tuttum. Bunun şaşırtmaca olduğunu anladım. Asena Karnıma yumruk atmak için geliyordu. Hızlıca diğer elimle de Kuzey'in diğer omzunu tuttum kendimi kaldırıp. Asena'nın kafasına bir tekme geçirdim. Asena yere düşerken ben de Kuzey'in yakaladığım kolundan tutup döndürdüm. Dönmesiyle yumruk çaktım. Bunu yapabilmemin kolaylığı da döndüğünde ki dikkat dağınıklığıydı.
İkisi de yerdeydi.-"Bu gün kuralları siz söyleyeceksiniz. Öğrettiği kuralları."
Ekibe baktım .
-" İlk kim söylemek ister "
Leyla elini kaldırdı.
-"Yüz başım."
-" Rakibin seni şaşırtmaya çalışa bilir. Bu yüzden Hızlı düşün. Gelebilecek olasılıklar hazır ol."
-"Güzel."
Dedim arkamı döndüm ikili tekrar önüme geçti. Bu sefer ben önce davrandım ve Kuzey'in üstüne doğru koştum.
-iki hafta sonra-
İki haftadır durmadan görevlere çıkıyorduk bir de ben üstüne mit görevlerini ekliyordum. Görev emri hızlı geldiği için karargahta kalıyorduk.
Saat gece yarısını geçmişti. Tim dinleniyordu ben de mit görevinden yeni dönmüştüm. Dinlenme odasına geçtim. Osman içeri girdi.
-"Komutanım?"
-"Söyle Osman."
-"Bu iki saat sonra çıkacağınız görevin bilgileri."
Dedi ve dosyayı uzattı aldım.
-"Tamam Osman sağ ol."
Dosyayı açtım. Tam inceleyecektim ki Osman tekrar önüme geçti.
-"Komutanım. Görev iki saat sonra biraz dinlenin. Daha yeni görevden geldiniz. "
-"Sağ ol Osman ama vaktim yok. Birazdan mit den dosyalar gelecek. Onları kontrol edeceğim."
-"Komutanım yorulmuyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZEL KUVVET & MİT
RandomMerhaba ben yirmi dört yaşıda bir kızım Milli Svunma Üniversitesinde Özel Kuvvetler (bordo bereliler ) bölümünü okudum dördüncü yılımda aynı zamanda Mit okudum sora üç yıl istihbarat ( Mit) okudum ...